خریدار سنگ مرمر پرنسس

خریدار سنگ مرمر پرنسس هم می تواند در اینترنت به دنبال خرید باشد و هم در بازارهای سنگ می تواند جستجو کند. انتخاب سنگ مرمر پرنسس به دلیل داشتن رگه های زیاد کمی سخت تر از سنگهای دیگر است.

خریدار سنگ مرمر پرنسس

خریدار سنگ مرمر پرنسس

خریدار سنگ مرمر پرنسس

سنگ مرمر پرنسس به عقیده بنده یکی از زیباترین و خاص ترین انواع سنگ مرمر در ایران است. این سنگ به دلیل داشتن رگه های زیاد سورت های زیادی نیز دارد.
اغلب تولیدکنندگان این سنگ سفارشات خارجی دارند. خریداران خارجی زیادی برای خرید این سنگ به ایران می آیند. طبیعتا، هر چقدر سنگ رگه های کمتری داشته باشد و اصطلاحا پاک تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. این موضوع در مورد سنگ مرمر پرنسس نیز صادق است.
چندی پیش یک خریدار پاکستانی برای خرید سنگ مرمر پرنسس به کارخانه ما آمد. سورتهای زیادی را به او نشان دادیم. اما می گفت این سنگ آنقدر زیباست که نمی توانم در بین اینها انتخاب کنم.
روز بعد به همراه همکارش آمد و بالاخره موفق به انتخاب شدند و بارگیری کردند. این اتفاق برای خریداران زیادی پیش می آید. در این راستا بازرگانی سنگ شگفت انگیز رسالت خود می داند تا بهترین انتخابها را برای مشتریان فراهم کند. تولید باکیفیت عالی و مطابق با استانداردهای جهانی از مهمترین تعهدات ما است.

تامین سنگ مرمر پرنسس

خریدار سنگ مرمر پرنسس

از مهمترین موضوعات پیرامون انواع سنگهای مرمر، تامین و تولید این سنگها است. به خصوص تامین این سنگها در صادرات یک موضوع بسیار مهم و حیاتی است.
در صادرات مشتری خارجی فقط یک سورت را می خواهد. سنگها باید کاملا یکدست و پاک باشند. دقت در تولید و بالا بردن کیفیت کار در زمان تولید یک امر حیاتی برای صادرات است.
برای مثال برای مشتریان عرب حوزه خلیج فارس کیفیت ساب سنگها بسیار مهم است. تولید این سنگها با کیفیت جهانی برگ برنده ما در دوران تحریم ها است. اما وظیفه بازرگانی سنگ شگفت انگیز چیست؟
تمام تلاش همکاران ما ارائه خدمات نوین در عرصه تامین و صادرات سنگهای مرمر به خصوص مرمر پرنسس است. در واقع در بازار صادراتی در حال حاضر فقط می توان با برگ برنده پیش رفت. در غیر این صورت صادرات بسیار دشوار است.

قیمت سنگ مرمر پرنسس

خریدار سنگ مرمر پرنسس

رسیدیم به بخش شیرین قیمت سنگ مرمر پرنسس، که همیشه برای مشتریان جذاب است. اجازه دهید کمی درباره یک ذهنیت غلط در بین مشتریان صحبت کنیم.
بسیاری از مشتریان بر این باورند که باید از هر کسی که قیمت کمتری پیشنهاد می کند خرید کنیم. این دیدگاه کاملا غلط است. در بحث کیفیت سنگهای ساختمانی موضوع سورت، همیشه یک موضوع تعیین کننده است. متاسفانه بسیاری از مشتریان هیچ اطلاعی درباره سورت سنگها ندارند. هر چقدر سورت (کیفیت) سنگ بالاتر باشد قیمت نیز گرانتر است.
یک بار برای پیگیری با یک مشتری تماس گرفتم. خریدار گفت سنگ خرید کردیم. گفتم چرا از ما خرید نکردید؟ پاسخ داد قیمت شما بالاتر بود. به او گفتم شما که اصلا سنگهای ما را ندیدید.
در جواب گفت ای آقا سنگ، سنگ هست دیگه. خواهش کردم تا تصاویر سنگهایی که خرید را برای ما ارسال کند. دیدم سنگ درجه ۲ خرید کردند. تصاویر سنگهای خودمان را برای او ارسال کردم. بنده خدا تازه فهمید که چه اشتباهی کرده است.

اهمیت تولید با کیفیت سنگ مرمر

خریدار سنگ مرمر پرنسس

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از پیشروان تولید با کلاس جهانی در ایران است. همیشه دغدغه ما کیفیت سنگها و رضایتمندی مشتریان است. همانطور که می دانید اغلب سنگهای مرمر برای صادرات تولید می شوند.
یکی از مهمترین موضوعات برای ما کیفیت سنگهای صادراتی است. اغلب این سنگها به کشورهای عربی فروخته می شوند. در آنجا یا در پروژه ها استفاده می شوند و یا دوباره به کشور دیگری صادر می شوند.
اگر قصد خرید عمده سنگ مرمر پرنسس را دارید حتما برای بازدید از خط تولید کارخانه ما تشریف بیاورید.

2

  1. نیازمند متراژ محدودی از سنگ گرانیت مروارید مشهد هستیم.
    چطور باید از شما تهیه کنیم؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما