خریدار عمده انواع سنگ گرانیت صادراتی درجه یک

 زیبایی، استحکام ، دوام و طول عمر بالای سنگ گرانیت آن را به یکی از پر پرکاربردترین مصالح ساختمانی تبدیل کرده است. صادرات سنگ های ساختمانی از جمله تجارت های پر رونق در کشور می باشد. سنگ گرانیت صادراتی با کیفیت ایرانی هم به صورت خام و هم فرآوری شده دارای طرفداران و خریداران فراوانی در خارج از کشور می باشد. 

خریدار عمده انواع سنگ گرانیت صادراتی درجه یک

مراحل صادرات انواع سنگ ساختمانی

مراحل صادرات انواع سنگ ساختمانیبا توجه به تولید بالای سنگ در ایران و کیفیت و تنوع این محصول صادرات انواع سنگ یکی تجارت های پر طرفدار و پر رونق در کشور می باشد. سنگ معادن ایران به  دو صورت خام و فرآوری شده دارای طرفداران و خریداران بسیاری در خارج از کشور است.
با توجه به وزن بالای سنگ و هزینه بر بودن حمل و نقل این کالا که می تواند تاثیر به سزایی در قیمت نهایی آن داشته باشد بهترین گزینه برای کاهش هزینه ها و قیمت تمام شده محصول، صادرات و حمل آن به کشور های نزدیک تر و همسایه می باشد.از این رو کشور های عربی از جمله بهترین گزینه ها برای شروع تجارت سنگ می باشند.
صادرات محصول به خارج از کشور دارای مراحلی از جمله بازار یابی، کسب مجوزهای لازم، تعیین نرخ صادراتی، صدور پروفرما، آماده سازی کالای صادراتی،دریافت گواهی بازرسی کالا، اظهار کالا در گمرک، انعقاد قرارداد با شرکت حمل و نقل، صدور فاکتور و دریافت گواهی مبداء، ارسال کالا و در انتها دریافت واریز نامه و صدور گواهی می باشد.
در چند سال اخیر صادرات سنگ به اروپا، کشور های عربی و حوزه خلیج فارس دارای رونق فراوانی است. 

معرفی انواع سنگ گرانیت صادراتی

معرفی انواع سنگ گرانیت صادراتیسنگ گرانیت از دسته سنگ های آذرین تشکیل شده از کانی های کوارتز، فلدسپات، میکا و آمفیبول می باشد. این سنگ بسیار سخت و دارای مقاومت بالا و قابلیت صیقل پذیری بسیاری می باشد.
رنگ سنگ گرانیت به عواملی از جمله نوع کانی و شیمی سنگ بستگی دارد و در انواع رنگ های متنوع مانند صورتی، خاکستری، طوسی، سیاه و … در طبیعت موجود می باشد.

با توجه به تنوع رنگ، طرح و کیفیت سنگ های معادن ایران، این کشور یکی از برترین تولید کنندگان انواع سنگ صادراتی در جهان می باشد. معدن سنگ ایران در سه گروه سنگ مرمریت، سنگ تراورتن و سنگ گرانیت دسته بندی می شوند.
سنگ گرانیت به دلیل استحکام بالا و قیمت مناسبی که دارا می باشد یکی از پر مصرف ترین سنگ های صادراتی می باشد.از جمله انواع گرانیت صادراتی می توان به سنگ گرانیت زاهدان، گرانیت خرم دره، گرانیت نهبندان، گرانیت نطنز، گرانیت قرمز یزد و سنگ گرانیت مروارید مشهد اشاره کرد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما