خریدار عمده سنگ تراورتن بوکان با بهترین کیفیت

اگر خریدار عمده سنگ تراورتن بوکان با بهترین کیفیت هستید، در این صورت بهتر است، قبل از اقدام به خرید مطالعاتی در این مورد داشته باشید و با مشخصات و خصوصیات این نوع از سنگ آشنایی پیدا کنید. در این صورت می توانید بهترین نوع سنگ تراورتن بوکان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

خریدار عمده سنگ تراورتن بوکان با بهترین کیفیت

نقد و بررسی انواع سنگ تراورتن بوکان

نقد و بررسی انواع سنگ تراورتن بوکان بسیاری از سنگ کاران و یا افرادی که به خرید و فروش انواع سنگ می پردازند، با سنگ های تراورتن بوکان آشنایی دارند. این سنگ ها نمونه ای سنگ های دگرگونی سفید می باشند که از جنس آن ها و نوع آن ها آهکی است. به همین دلیل به آن ها سنگ تراورتن بوکان می گویند. یکی از ویژگی ها و خصوصیاتی که این سنگ ها دارند، میزان و درصد جذب بالای آب در آن ها می باشد.
 در ابتدا از این نوع سنگ ها بیشتر برای نمای داخلی خانه ها استفاده می شود. ولی امروزه برای نمای بیرونی منازل نیز از این نوع سنگ استفاده می شود. رنگ سفید آن موجب شده است، که معماران و پیمانکارانی که به دنبال این رنگ از سنگ می باشند، به صورت گسترده به خرید و استفاده از آن اقدام کنند. داشتن تخلخل و فرج هایی بر روی آن از دیگر ویژگی هایی این سنگ می باشد.

علاوه بر مواردی که گفته شد، باید گفت که مقاومت این نوع از سنگ ها بسیار بالا است. انواع تراورتن بوکان از جمله سنگ های هستند که می توانند در شرایط آب و هوایی مختلف از آن ها استفاده کرد و استفاده از آنها در محیط های سردسیر مشکلی را برای سنگ ایجاد نمی کند و سبب ترک خوردگی آن و یا ریزش آن نمی گردد. همه این ویژگی ها و خصوصیات سبب شده است که سنگ تراورتن بوکان به یکی از سنگ های پر استفاده و محبوب در بازار تبدیل شود، که طیف رنگی سفید و یا کرم را در بازار دارد.

خصوصیات سنگ تراورتن باکیفیت

خصوصیات سنگ تراورتن باکیفیت سنگ های تراورتن با کیفیت دارای خصوصیات مختلفی می باشند، که در زمان خرید توجه به این خصوصیات می تواند کیفیت سنگ بوکان را تعیین کند و در زمان خرید سنگ های با کیفیت بسیار کاربردی باشد. از جمله این خصوصیات عبارتند از:

  • بافت این سنگ ها آهکی سخت است. علاوه بر این به صورت متخلخل می باشد. این سنگ ها غالبا به رنگ سفید تولید می شوند.
  • این سنگ ها معمولا غیر شفاف می باشند اما اگر به صورت ورقه ای نازک تولید شوند، می توانند نیمه شفاف باشند.
  • از دیگر خصوصیاتی که این نوع از سنگ ها دارند، تنوع در رنگ بندی می باشد. این سنگ ها به رنگ های سفید، صورتی، قهوه ای، لیمویی، زرد، قرمز و غیره تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما