خریدار عمده سنگ مرمر سبز

خریدار عمده سنگ مرمر سبز همیشه به دنبال سنگ با کیفیت بالا و ارزان است. اکنون اجازه دهید تا با هم بررسی کنیم این دیدگاه مفید است یا خیر؟ اصلا یک خریدار واقعی باید چطور سنگ خرید کند تا برنده معامله باشد.

خریدار عمده سنگ مرمر سبز

خریدار عمده سنگ مرمر سبز

خریدار عمده سنگ مرمر سبز

حتما به خوبی می دانید که در برهه های مختلف در ایران ساخت و ساز از رونق خوبی برخوردار بوده است. امیدواریم همیشه شرایط ساخت و سازها در کشور ما خوب باشد.
به هر حال در این زمانها خریداران انواع سنگهای ساختمانی معمولا افزایش می یابد. در اصطلاح بازار رونق می گیرد. از طرف دیگر برخی از شرکتهای بازرگانی نیز از گذشته تاکنون مشغول به صادرات انواع این سنگها بوده اند. تقریبا این گروه جرو خریداران ثابت انواع سنگهای ساختمانی هستند.
البته در میان خریداران، دسته های دیگری نیز وجود دارند که مورد بحث و بررسی ما نیستند. بنابراین ما به عنوان تولید کننده با این دو دسته از خریداران خیلی در تماس هستیم.
قبل از هر چیز می خواهم این نکته را اضافه کنم که امیدواریم روزی فرا برسد که همانطور که برای فروش آموزشهای زیادی است برای خرید نیز آموزش به خریداران داده شود.

خریداران عمده سنگ و خریداران جزئی

خریدار عمده سنگ مرمر سبز

شاید شما نیز در عرصه فروش انواع سنگهای ساختمانی حضور داشته باشید. اگر در این عرصه باشید با جمله اجازه دهید با دیگران مشورت کنم، از طرف مشتریان آشنا هستید.
اشتباه نکنید، ما قصد آموزش فروش سنگ را نداریم. بلکه در این مطلب فقط به صورت کوتاه قصد آسیب شناسی این مقوله را داریم. زیرا مطمئن هستیم که هیچ فردی در این بازار درباره این مطالب صحبت نمی کند.
جمله بالا وقتی برای فروشنده گران تمام می شود که مشتری بعد از دریافت قیمت حتی سنگها را از نزدیک ندیده است. خریداران گرامی، استخراج سنگ، برش و فرآوری آن بسیار کار طاقت فرسایی است.
خواهش می کنیم زمانی را برای دیدن سنگها از نزدیک پیش از خرید خودتان در نظر بگیرید. اگر بعد از دیدن سنگها از نزدیک تصمیم به خرید نداشتید اشکالی ندارد. اما با این کارتان به زحمات آن تولید کننده احترام گذاشته اید.

مشتریان اینترنتی سنگ مرمر سبز

خریدار عمده سنگ مرمر سبز

تاکنون خیلی کلی درباره همه سنگها گفتیم. از حالا به بعد راجع به سنگهای مرمر بیشتر توضیح می دهیم. در سالهای اخیر با پدیده خرید اینترنتی به لطف گسترش اینترنت آشناهستیم.
قاطعانه به شما می گویم سنگ ساختمانی را به هیچ وجه به صورت اینترنتی خرید نکنید. سنگهای مرمر به خصوص سنگهای مرمر سبز مانند سنگهای تراورتن اصطلاحا بازی رنگ دارند.
این سنگها معمولا در رنگهای سبز چوبی، سبز حرمی و سبز کاهویی در بازار موجود هستند. گذشته از موضوع کیفیت این سنگها، قیمت این سنگها نیز با یکدیگر متفاوت است.
یک خریدار حرفه ای حتما ابتدا سنگها را از نزدیک بررسی می کند. در مطلب نکات محرمانه خرید سنگهای مرمر به خوبی این مرحله را توضیح دادیم. حتما این مطلب را مطالعه کنید زیرا نکات کاربردی زیادی برای شما دارد. بعد از مرحله بررسی حال نوبت قیمت سورتهای مختلف این سنگها می شود.

شرایط خرید عمده سنگ مرمر سبز

خریدار عمده سنگ مرمر سبز

طبیعتا، این شرایط اغلب برای صادرکنندگان مناسب است. مجموعه ما مشتریان زیادی دارد که در حال صادرات انواع سنگهای مرمر سبز هستند. این همکاران طبیعتا بعد از چند سال همکاری می توانند سنگها را با قیمت مناسبی خریداری کنند.
در شرایط عادلانه یک معامله کاملا برد برد داریم. هم ما سود می کنیم و هم این عزیزان. مطالب زیادی درباره خرید سنگهای مرمر وجود دارد. بخشی از این مطالب را برای شما در این مطلب توضیح دادیم.
تلاش می کنیم تا در مطالب آینده بیشتر درباره این شرایط توضیح دهیم. هدف ما ایجاد یک فرهنگ حرفه ای بین خریداران و فروشندگان انواع سنگهای ساختمانی در ایران است. بسیار خوشبین هستیم که با یاری و حمایت شما بتوانیم این فرهنگ را در بازار ایجاد کنیم.

20

  1. چندین ماه است که در حال مذاکره با یک مشتری چینی برای فروش مرمر آبی هستیم.
    واقعا مذاکره با این چینی ها خیلی فرسایشی هست. لطفا اگر تجربه دارید حاضر هستیم هزینه پرداخت کنیم تا از تجربیات شما استفاده کنیم.
    حفظ این قرارداد برای شرکت ما بسیار مهمه.

    • سنگهای مرمر بسیار گران هستند. برای جلوگیری از پرتی این سنگها معمولا به صورت اسلب تولید می شوند.

  2. کارخانه شما در شهرک صنعتی شمس آباد هست یا اصفهان فعالیت می کنید؟

  3. خیلی به دنبال تلفن مالک معدن مرمر سفید یزد هستیم.
    اگر لطف کنید محبت بزرگی کردید.

    • حتما همکاران ما با شما تماس می گیرند و تلفن این دوست عزیز را به شما می دهند.

  4. شما به صورت چکی و شرایطی هم سنگ می فروشید.
    چک کوتاه مدت تقدیم می کنیم.

  5. مطلب خوبی را نوشته بودید. اگر موفق شوید این فرهنگ را در بازار ایجاد کنید کار بسیار بزرگی کرده اید.
    تبریک میگم به مدیریت مجموعه شما.

  6. ما در کارخانه خودمان مقداری کوپ صادراتی مرمر سبز کاهویی داریم.
    اگر خواستید به قیمت کمتر از معدن به شما تقدیم می کنیم.

  7. امیدوارم این رشته مطالبی که منتشر می کنید ادامه داشته باشند.
    موفق باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما