خرید سنگ تراورتن کف

خرید سنگ تراورتن کف را در انواع کیفیت ها و رنگهای مختلف به شما پیشنهاد می کنیم. این سنگ در واقع یکی از انواع کفپوش های مقاوم است. از این سنگ اغلب در کفپوش های داخلی ساختمان استفاده می شود.
البته از نوع تراورتن تیشه ای برای کفپوش های خارجی نیز استفاده می شود. بازرگانی سنگ شگفت انگیز این سنگها را با بهترین کیفیت و زیر قیمت بازار به شما عرضه می کند. اگر به دنبال خرید انواع تراورتن برای کفپوش هستید لطفا با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

خرید سنگ تراورتن کف به صورت آنلاین رونق فراوانی گرفته است چون تمام مشتریان از سراسر کشور می توانند به راحتی هر رنگ و مدلی از سنگ را که می خواهند سفارش دهند سنگ تراورتن از به جا ماندن رسوبات چشمه های آب گرم به وجود می آید و گازهای محبوس در آب گرم باعث شده حفره هایی روی این سنگ ایجاد شوند و به عنوان کفپوش، سنگ فرش، نمای ساختمان، کف استخرها و دیوارها استفاده می گردد.

خرید سنگ تراورتن کف

خرید ارزان انواع تراورتن کف

خرید ارزان انواع تراورتن کف

انواع تراورتن در رنگها و سایزهای مختلفی در بازارهای سنگ ایران موجود است. خوشبختانه این سنگ به حدی متنوع است که نباید نگران انتاخب آن باشیم. تقریبا با هر سلیقه ای می توان این سنگها را خریداری کرد و به کار برد.
اغلب اوقات نمونه های کرم، سفید، شکلاتی، قهوه ای، قرمز این سنگ فراوان در بازارهای سنگ است. محلات یکی از مراکز تولید این سنگ است. البته این سنگ در استان فارس نیز تولید و تامین می شود. همانند رنگ این سنگ تنوع قیمت زیادی نیز برای این سنگ وجود دارد. فروش سنگ تراورتن بی موج محلات یکی از اصلی ترین خدمات مجموه ما است.

خرید ارزان انواع تراورتن کف بازار گرمی دارد چون مشتریان همیشه و در هر شرایطی ترجیح می دهند با قیمت ارزانی محصول را تهیه کنند علاوه بر این تنوع رنگ و مدل های این نوع سنگ ساختمانی باعث شده خرید آن رونق فراوانی داشته باشد و علاوه بر این که برای کف استفاده می شود برای راه پله، دیوار ساختمان ها، کفپوش سالن های تشریفاتی و…. هم کاربرد دارد حفره های فراوانی که روی این سنگ وجود دارد باعث شده سطح روی آن لیز نباشد به همین دلیل برای کف استفاده می شود.

خلل و فرج هایی که روی این سنگ وجود دارند موجب شده اند به راحتی روی سطح مورد نظر چسبیده شوند علاوه بر این خلل و فرج های موجود در روی سطح این نوع سنگ سبب شده سنگ شکل ظاهری زیبایی پیدا کند بهترین انتخاب برای کف و دیوار استخرها می باشد چون با وجود دمای بالا رویه خارجی این سنگ خنک است استفاده از این سنگ در نمای ساختمان یا سنگ فرش باعث شده اصالت خاصی تقدیم محیط شود و این به دلیل بافت خاص و زبر آن می باشد.

فروش ویژه تراورتن کفپوش

فروش ویژه تراورتن کفپوش

همانطور که میدانید فروش عمده تراورتن یکی از بهترین خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز است. اغلب مشتریان این سنگها را برای نما استفاده می کنند. برخی از مشتریان ما نیز برای کفپوشهای داخلی در پروژه های بزرگ از این سنگ استفاده می کنند.
بعلاوه، برخی از این سنگ برای پله ساختمانها نیز بکار می برند. مجموعه ما فروشنده عمده سنگ تراورتن در ایران است. ضمانت بهترین کیفیت و بهترین قیمتها را داریم. قیمتهای ما اغلب اوقات ۱۰ تا ۳۰ هزار تومان زیر قیمت بازارها است.

در فروش ویژه تراورتن کفپوش محصول با کیفیت عالی و قیمت استثنایی در اختیار مشتریان گذاشته می شود به همین دلیل باعث شده میزان تراورتن کفپوش فروش رفته به طور قابل توجه ای افزایش یابد سنگ های تراورتن در رنگ های کاراملی، سفید عاجی یا کاملا سفید وجود دارند و بیشترین توزیع این سنگ در رنگ های روشن و سفید بوده است هر چه میزان املاح و عناصر محلول در آب گرم منشا سنگ کمتر باشد رنگ آن روشن تر می شود‌.

سنگ تراورتن در رنگ های خاکستری، قهوه ای و طلایی هم وجود دارد که قیمت بالاتری دارند مقاومت و طول عمر بالا یکی از مزیت های مهم سنگ های تراورتن می باشد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا یک تجربه شیرین از خرید را برای شما ایجاد کند. در این تجربه شما به آسانی، سرعت و ارزان انواع تراورتن را خربداری کنید. در حقیقت شما با خرید انواع تراورتن از مجموعه ما در زمان، انرژی و پول خود صرفه جویی می کنید.
به شما قول می دهم که در هیچ مجموعه دیگری این خدمات و این رضایت خریداران وجود ندارد. اگر تردید دارید لطفا ما را امتحان کنید. بایکبار خرید انواع تراورتن از مجموعه ما برای همیشه مشتری ما می شوید.
برای ثبت سفارش خودتان لطفا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. یا اینکه می توانید فرم انتهای این صفحه را تکمیل کنید. برای پیگیری درخواست شما همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند. در ضمن برای سفارشات بیش از ۴۰۰ مترمربع با ما تماس بگیرید.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز با ارائه آنلاین انواع سنگ های ساختمانی تراورتن، گرانیت و مرمریت سعی می کند پاسخگوی نیاز تمام مشتریان سراسر کشور باشند.

تفاوت سنگ تراورتن با سنگ مرمریت

تفاوت سنگ تراورتن با سنگ مرمریت سنگ تراورتن منشا شیمیایی دارد و نوعی سنگ آهکی است ولی سنگ مرمریت نوعی سنگ آهک رسوبی می باشد سنگ تراورتن از ته نشین شدن کربنات کلسیم در نزدیک غارها، چشمه ها و حوضچه های مردابی به وجود می آید معمولا قیمت سنگ تراورتن طبیعی بیشتر از سنگ مرمریت می باشد سنگ مرمریت طبیعی که برای کفپوش استفاده می شود نسبت به تراورتن ها قیمت بالاتری دارد.

تنوع رنگ در هر دو نوع سنگ وجود دارد و شما می توانید مطابق با سلیقه خود هر رنگی را که می خواهید انتخاب کنید بافت سنگ تراورتن به صورت لایه لایه و متخلخل می باشد و طبیعی تر است ولی بافت سنگ مرمریت براق، صیقلی و صاف است سنگ تراورتن به دلیل تخلخل هایی که دارد آب را به راحتی جذب می کند به همین دلیل در تولید آن چند لایه رزین روی سطح آن می ریزنند سنگ مرمریت تک رنگ می باشد گاهی اوقات هم دارای یک رنگ با رگه های دیگری مانند سفید با رگا های سیاه، خاکستری یا سفید از دیگر رنگ های این سنگ می توان به رنگ آبی، خاکستری، صورتی، سیاه و سفید اشاره کرد رنگ های سنگ تراورتن معمولا گرم می باشند که می توان به رنگ قرمز، قهوه ای، طلایی، کرم تا بژ و سفید اشاره کرد.

فروش عمده سنگ تراورتن کف

فروش عمده سنگ تراورتن کف فروش عمده سنگ تراورتن کف با بهترین کیفیت و قیمت در رنگ های مختلفی به صورت آنلاین انجام می شود چون فعالان مختلف با این روش عرضه توانسته اند بازار هدف خود را گسترش دهند علاوه بر این مزیت های فراوان سنگ تراورتن باعث شده فروش پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • مقاومت حرارتی و شیمیایی آن بالا می باشد.
  • در ضخامت های مختلفی وجود دارد که در مناطق سردسیر باید ضخامت بالای این نوع سنگ را انتخاب کنید.
  • در قبال ذوب شدن مداوم و انجماد ها مقاومت بالایی دارد و همین ها باعث شده اند خرید انواع سنگ تراورتن قهوه ای و‌…. رونق فراوانی پیدا کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما