خرید سنگ مرمریت پر طاووسی صادراتی

سنگ مرمریت پر طاووسی یکی از انواع سنگ های مرمریت می باشد. این سنگ کرمی رنگ است و به عنوان یک سنگ نمای پر طرف دار به کار می رود. معادن سنگ مرمریت در استان های شرقی و مرکزی به وفور یافت می شوند. در ساختمان های اداری، استفاده از این سنگ بسیار رایج می باشد. زیبایی این نوع سنگ سبب شده که آن را پر طاووسی نامگذاری کنند. گفتنی است این سنگ، سهم عمده ای در صادرات نیز دارد. در مورد خرید سنگ مرمریت پر طاووسی صادراتی در ادامه ی مطلب بیشتر آشنا شوید. 

خرید سنگ مرمریت پر طاووسی صادراتی

مطالب کلی درباره سنگ مرمریت پر طاووسی

مطالب کلی درباره سنگ مرمریت پر طاووسیهمان طور که اشاره شد سنگ مرمریت پرطاووسی، جزو سنگ های تزئینی می باشد که هم برای نمای ساختمان و هم در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این سنگ، در آشپزخانه علاوه بر زیبایی ظاهر و روشن تر شدن فضای آن، به خاطر قابلیت شست و شو و مقاومت در برابر رطوبت، از نظر بهداشتی نیز بسیار مناسب می باشد.

قیمت این نوع سنگ در مقایسه با سایر سنگ های ساختمانی مناسب است. البته عواملی مانند ضخامت سنگ، ابعاد و هم چنین سورت بندی، می تواند قیمت آن را تا حدودی کاهش یا افزایش دهد. یکی دیگر از خصوصیات بارز این سنگ های زیبا این است که به راحتی ساب برمی دارند. این ویژگی به عنوان یک امتیاز برای سنگ های ساختمانی به شمار می رود. 

این سنگ انواع مختلفی دارد که مهم ترین آن ها شامل سنگ مرمریت پرطاووسی یزد، مرمریت پرطاووسی ارسنجان و مرمریت شیراز می باشد. این سنگ ها علاوه بر این که در کشور به صورت گسترده ای، استفاده می شوند به کشور های مختلف نیز صادر می شوند. کیفیت سنگ پرطاووسی صادراتی بسیار بالا بوده و سبب شده است که ایران همواره سهم خود در بازار جهانی سنگ را حفظ نماید. 

فرآیند تولید انواع سنگ مرمریت پر طاووسی صادراتی

فرآیند تولید انواع سنگ مرمریت پر طاووسی صادراتیفرآیند تولید انواع مرمریت پرطاووسی صادراتی شامل چندین مرحله می باشد. مرحله ی نخست مربوط به استخراج آن از معادن سنگ می باشد. برای این کار از دو شیوه ی انفجاری و استفاده از سیم برش استفاده می شود. زمانی که سنگ ها در ابعاد مشخص قواره بندی شدند توسط ماشین آلاتی هم چون لودر، بلدوزر و یا بیل مکانیکی بار گیری می شوند و توسط کامیون های سنگین، عملیات باربری آن ها صورت می گیرد.
 این سنگ های خام جهت فرآوری به کارخانه های سنگبری فرستاده شده و به کمک دستگاه های مخصوص در سایز های مشخص برش داده می شوند. دستگاه ساب، یکی از این دستگاه ها می باشد که جهت صیقلی دادن سنگ به کار می رود. سنگ ها در یک سری ابعاد از پیش تعیین شده برش و ساب داده می شوند. به این ترتیب فرآیند تولید سنگ ها به اتمام می رسد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما