خرید عمده سنگ تراورتن مرودشت شیراز

امروزه در نمای داخلی و خارجی بسیاری از ساختمان ها از سنگ تراورتن استفاده می شود، بنابراین این نوع از سنگ ها دارای بازار بسیار پر رونقی می باشند. بسیار از مالکان و پیمانکاران به خرید و استفاده از آن می پردازند. برای خرید سنگ تراورتن مرودشت بهترین روش خریده عمده سنگ تراورتن مروددشت شیراز است. با این خرید می توان بهترین سنگ ها را با قیمت مناسب خریداری کرد.

خرید عمده سنگ تراورتن مرودشت شیراز

دانستنی هایی درباره سنگ تراورتن مرودشت

دانستنی هایی درباره سنگ تراورتن مرودشتمرودشت یکی از شهرستان های مهم استان فارس است. در این شهرستان معادن مختلف سنگ گرانیت وجود دارد، که یکی از آن ها سنگ تراورتن مرودشت و یا به عبارتی سنگ تراورتن شیراز می باشد. تراورتن یک عبارت و کلمه فرانسوی است و به معنی رسوبات و دریاها، چشمه ها و غیره می باشد. بنابراین سنگ های تراورتن سنگ های روسوبی از جنس آهک می باشند.

این سنگ ها دارای ویژگی ها و مشخصاتی هستند، که استفاده از آن ها را برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها مناسب می کند. امروزه سنگ تراورتن در مدل ها و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. داشتن رنگ بندی بسیار زیاد و مدل های متنوع از جمله ویژگی این سنگ ها است. این سنگ ها دارای تخلخل هایی بر روی  خود هستند و به همین دلیل حفره هایی در آن قرار داد. استفاده از این سنگ ها به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، عایق بودن در برابر سرما و گرما و همچنین داشتن ضخامت زیاد روز به روز در حال گسترش و افزایش است.

از دیگر مشخصات سنگ سیلیس مرودشت باید به موج دار بودن و یا نبودن آن اشاره کرد. این سنگ ها به دو صورت موج دار و بی موج تولید می شوند. وزن سبک آن نیز از دیگر مشخصات و ویژگی های آن است. به همین دلیل در زمان استفاده به عنوان نمای داخلی و یا خارجی سنگینی زیادی را وارد ساختمان نمی کند.

فرآیند تولید سنگ تراورتن مرودشت شیراز

فرآیند تولید سنگ تراورتن مرودشت شیرازتولید سنگ صادراتی تراورتن مرودشت شیراز مراحل مختلفی دارد. در ابتدا این سنگ ها از معدن سنگ استخراج می شوند و سپس به قطعه ها قابل حمل تقسیم می شوند. این قطعه با استفاده از جرثقیل بارگیری شده و با کارخانه سنگ منتقل می شوند. در خانه سنگ با استفاده از ماشین آلات مدرن سنگ ها در ابعاد و ضخامت های مختلف برش داده می شوند. سنگ های برش داده شده، صیقل داده می شوند و سپس آماده می گردد. به این صورت انواع این سنگ ها بعد از صیقل کاری دقیق وارد بازار مصرف می شوند. البته این فرایند به نظر ساده می رسد، ولی باید گفت که یک فرایند پیچیده و دشوار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما