خرید و فروش سنگ اونیکس

خرید و فروش سنگ اونیکس یکی از مهمترین خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز است. سنگهای اونیکس از برترین سنگهای ساختمانی در ایران و جهان هستند. علت این برتری زیبایی فراوان این سنگها است. بعلاوه، این سنگها دارای ظرفیت بالایی در انتقال نور از خود دارند.

خرید و فروش سنگ اونیکس

خرید و فروش سنگ اونیکس

خرید و فروش سنگ اونیکس

در تمام بازارهای سنگ دنیا روزانه انواع سنگهای ساختمانی خرید و فروش می شود. سنگهای اونیکس (مرمر) نیز از این قائده مستثنی نیستند. انواع سنگهای اونیکس طرفداران زیادی در بازار دارند و ظرفیتهای بالایی برای خرید و فروش دارند.
بعلاوه، معادن فراوانی نیز در ایران در حال استخراج انواع سنگهای مرمر هستند. خوشبختانه، تولیدات ایران در زمینه سنگهای مرمر بسیار پر تنوع هستند.
اگر مطالب قبلی ما پیرامون سنگهای مرمر را مطالعه کرده باشید حتما می دانید که در مورد زوایای مختلف این سنگها کامل توضیح داده شده است. پیشنهاد می کنم حتما مطالب قبلی ما را پیرامون این سنگها مطالعه کنید. زیرا در این مطالب اطلاعات پر کاربردی قرار دادیم. بازار خرید و فروش سنگهای اونیکس در خارج از ایران بسیار پر رونق است.
برای بالاتر بردن توان خرید مشتریان داخلی مجموعه ما به صورت پیوسته فروشهای فوق العاده برگزار می کند. در حال حاضر نیز فروش فوق العاده سنگ مرمر ابیازن را در حال برگزاری هستیم.
قیمت این سنگ در بازار متری 2.500 میلیون تومان است اما شما در فروش فوق العاده مجموعه ما می توانید این سنگ را متری 950 هزار تومان خریداری کنید. متراژ موجود این سنگ محدود و مدت زمان فروش ما نیز کوتاه است. پیشنهاد می کنم خیلی زود اقدام کنید.

قیمت اسلب سنگهای اونیکس

خرید و فروش سنگ اونیکس

یکی از مهمترین آیتم های تاثیر گذار بر روی قیمت سنگهای اونیکس معادن این سنگها است. در واقع، بسیار مهم است که سنگ اونیکس که قصد خرید آن را دارید متعلق به کدام معدن است؟
قیمت کوپ این سنگ تنی چند است؟ نوع کوپ این سنگ آیا سایز اسلب است؟ 6 بر برش صادراتی است؟ یا 4 بر برش؟ پاسخ تمام این سوالات تاثیر مستقیمی بر روی قیمت سنگ نهایی در کارخانه دارد.
برخی از همکاران ما در بازار اسلب سنگهای سفید را با رنگ آبی و یا صورتی رنگ می کنند. این کار باعث می شود تا این سنگها با قیمت بهتری در بازار عرضه شوند.

فرآوری انواع اسلب سنگهای مرمر

خرید و فروش سنگ اونیکس

مطالب زیادی پیرامون تولید سنگهای ساختمانی در این حوزه وجود دارد. البته همکاران ما در مطالب گذشته به خوبی پیرامون این موضوع توضیح داده اند. اما در حقیقت تولید این سنگها رنگ به رنگ و کیفیت به کیفیت با یکدیگر متفاوت است.
همکاران ما در تلاش هستند تا در یک ویدئو به صورت تصویری تمام مراحل تولید و فرآوری سنگهای اونیکس را در کارخانه توضیح دهند. تلاش می کنیم تا به زودی این ویدئو را تولید و منتشر کنیم تا علاقمندان این حوزه به صورت تصویری و کاملا مستند با این مقوله آشنا شوند.

خرید و فروش عمده سنگ اونیکس

خرید و فروش سنگ اونیکس

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از عمده فروشان انواع سنگهای اونیکس در بازار سنگهای ساختمانی در خاورمیانه است. مجموعه ما سالهای زیادی است که در حال تولید و فرآوری انواع سنگهای اونیکس است.
همچنین، در طی این سالها در بازارهای جهانی نیز حضور داشته ایم. بیش از 30 هزار مترمربع انواع سنگهای اونیکس را به کشورهای مختلف دنیا صادرات کرده ایم.
لازم به ذکر است اغلب صادرات ما به کشورهای همسایه و اروپا بوده است. انواع سنگهای مرمر به شدت مورد توجه مشتریان خارجی است. هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت نظرات آنها تامین می شود.
بخش زیادی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز مانند اروپایی ها از مشتریان جدی سنگهای اونیکس ساختمانی هستند. تمام تلاش ما این است تا بتوانیم بهترین کیفیت را در تولید برای مشتریان خود ارائه کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما