خرید و فروش سنگ مرمریت تبریز اصل

سنگ مرمریت تبریز یکی از مهمترین محصولات ساختمانی محسوب می شود. این سنگ زیبایی خاصی دارد و امروزه استقبال بالایی از ان شده است. شما می توانید برای آشنایی با انواع سنگ مرمریت تبریز  با قیمت  شگفت انگیز به نمایندگیها مراجعه کنید. برای خرید این محصول با همکاران ما در تماس باشید. در مطلب زیر به ویژگی های بارز این محصول می پردازیم

خرید و فروش سنگ مرمریت تبریز اصل

مشخصات فنی سنگ مرمریت تبریز اصل

مشخصات فنی سنگ مرمریت تبریز اصلسنگ گرانیت زنجان مرغوب عمدتا از دو کانی ولاستونیت و کلسیت تشکیل شده است .سنگ گرانیت در ایران بدلیل صدای ضربه شبیه ظروف چینی اصطلاحا سنگ چینی نامیده می شود. 
سنگ گرانیت  عمدتا خاکستری تیره تا روشن با رگه های طوسی و سیاه و زرد میباشد.

  کاربردهای انواع مرمریت تبریز:

مشخصات سنگ تبریز: نمای ساختمان – راه پله – سنگ فرش – یاده رو سازی – جداول سنگی  مصنوعات سنگی نام برد. 

در شهرهایی که صنایع سنگ  در آنها فعالیت بیشتری دارد این محصول با قیمت مناسب تری عرضه می شود و بهترین کیفیت انواع سنگ ساختمانی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

از مهمترین شهرهای ایران در زمینه تولید این محصول می توان به: 

  • اسفراین
  • زابل
  • میانه
  • حاجی آباد

اشاره کرد که به عنوان مهمترین مراکز خرید و فروش سنگ ساختمانی  در کشور اشاره کرد.

سالانه تاجران و بازرگانان زیادی  به ایران سفر کرده و این محصول را خریداری می کنند و به عنوان یکی از مهمترین محصولات ایرانی از آن استقبال می کنند.

قیمت فروش انواع سنگ مرمریت

قیمت فروش انواع سنگ مرمریتصادرات انواع سنگ مرمریت تبریز به دلیل کیفیت بالا و استقبالی که از آنها در بازاری های کشور مبدا می شود, بسیار گسترده می باشد همچنین قیمت قیمت سنگ ساختمانی صادراتی ایرانی بسیار مناسب است که می تواند بازارهای بزرگتری را نیز به دست بگیرد.

اما در بخش واردات این محصول به کشور, کارخانه ها متفاوتی محصولاتشان را در ایران به فروش می رسانند از چین، هند و اندونزی تا کشورهای اروپایی و بعضا آمریکای جنوبی صادر کننده این محصول به خاور میانه و کشور ایران می باشند.

خصوصیات سنگ مرمریت تبریز:

  • سنگ گرانیت از چسبندگی خوبی برخوردار است.
  •  سنگ گرانیت صورتی مقاومت خوبی در برابر هوازدگی می باشد.
  •  جذب رطوبت این سنگ‌ها پایین است.

 بزرگترین تولیدی  بازار سنگ ساختمانی جهان در خاور میانه فعال است.

این محصول  عمدتاً از کربنات کلسیم ، سنگ ریز و دارای بافت سخت تشکیل شده است. این یک ساختمان عالی و مصالح حک شده است. در عین حال ، همچنین یک ماده ساختمانی مهم است. در اصل در آب نامحلول است.

این نمونه نوعی مصالح ساختمانی  است. از نظر رنگ سفید و بی عیب ، جامد و لطیف است. کنده کاری بسیار آسان است. در ساختمان های گران بهای باستانی و مدرن از آن به عنوان ماده اولیه بسیار استفاده شده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما