خرید و فروش سنگ گرانیت شیرکوه درجه یک

سنگ گرانیت یکی از پرکاربردترین سنگ های موجود در طبیعت است. این محصول دارای فواید و مزیت های بیشماری است که انسان از سال های گذشته تا به امروز آن را برای مصارف های گوناگون استفاده می کند. سنگ گرانیت شیرکوه یکی از بهترین و مرغوب ترین نمونه های موجود در دنیا به شمار می رود. به همین خاطر در سال های اخیر خرید و فروش این اجناس درجه یک به صورت کلی و جزئی با مناسب ترین نرخ ممکن بیشتر شده است. خرید و فروش سنگ گرانیت شیرکوه درجه یک

مزایای استفاده از سنگ گرانیت شیرکوه

مزایای استفاده از سنگ گرانیت شیرکوه گرانیت یکی از سنگ های بسیار سخت و مقاوم است که از قابلیت های بیشماری برخوردار می باشد. بسیاری از افراد از این نمونه برای کاربرد های متنوع در ابعاد و اندازه های متنوع مصرف می نمایند. در ایران سنگ گرانیت شیرکوه یکی از معروفترین و با کیفیت ترین جنس هایی است که اکثر مردم جامعه آن را برای موارد های گوناگونی مصرف می کنند. این نمونه ها سرشار از مزایای زیادی می باشند که در زیر به برخی از مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

  • این محصول از نظر رنگ، طرح، بافت و بسیاری از ویژگی های ظاهری دیگر تنوع بالایی دارد. به همین سبب برای زیبا سازی ساختمانها از آن به وفور استفاده می نمایند. 
  • این اجناس دارای طول عمر بالایی هستند که موجب می شود در هزینه خریدارها صرفه جویی شود.
  • سنگ های گرانیت یکی از مصالح های ساختمانی به شمار می رود که با سایر کالاها همخوانی خوبی دارد.
  • سنگ گرانیت شیرکوه در برابر حرارت های بالا، نفوذ آب و رطوبت، ساییدگی، خراش و غیره  بسیار مقاوم است.
  • این محصولات تجدید پذیر بوده و دوستدار طبیعت هستند.

روش تولید سنگ گرانیت در شیرکوه

روش تولید سنگ گرانیت در شیرکوه شیرکوه یزد بخشی از رشته کوه مرکزی ایران است از زیر بنا های گرانیتی تشکیل شده است. زمین شناس ها معتقد هستند که سنگ های موجود در این منطقه قدمت زیادی دارند. به همین سبب است که یکی از ضخیم ترین محصول ها را می توان در این ارتفاعات پیدا کرد. روش های زیادی برای تولید این نمونه ها وجود دارد. تولید گرانیت شیرکوه به شرح زیر می باشد:

در ابتدا با مراجعه به منطقه شیرکوه انواع این کالاها را به صورت فله حمل نموده و در انبار های بزرگی ذخیره می گردند. سپس آنها را توسط جرثقیل های عظیم به کارخانه های تولید کننده برده و با استفاده از دستگاه های برش مخصوص به قطعه های متنوع تقسیم می نمایند. بعد از صیقلی دادن این محصولات به محلی از کارخانه ارسال می گردند که در بسته های متنوعی دسته بندی شده و بعد از وزن دهی آن ها به تمامی خریدار ها در برش های طولی و عرضی ارائه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما