خرید و فروش عمده سنگ تراورتن ابیانه سفید

امروزه برای نمای بسیاری از ساختمانها و هتلها از سنگ تراورتن ابیانه استفاده می شود. کارخانه این سنگ در اصفهان واقع شده است و به دلیل زیبایی و کیفیت بالایی که دارد، با استقبال بیشتر و روز افزون مردم مواجه است. این سنگ دارای برخی خصوصیات و مشخصات می باشد، که روز به روز بر رونق بازار آن می افزاید.

خرید و فروش عمده سنگ تراورتن ابیانه سفید

نقد و بررسی سنگ تراورتن ابیانه

نقد و بررسی سنگ تراورتن ابیانهانواع سنگ تراورتن برای بسیاری از سنگ کاران و افرادی که به ساخت و ساز می پردازند، آشنا می باشد. این نوع سنگ های در رنگ های مختلف کرم روشن، کرم تیره و یا وبژه در بازار وجود دارد. این سنگها معمولا و در اکثر مواقع به صورت بی موج برش داده می شود. امروزه از درجات خوب و با کیفیت آن در نماهای ساختمانها، هتلها، نمای رومی و یا کلاسیک استفاده می شود. درجات عالی و سوپر این سنگ به دارای تم رنگی سفید می باشد. اما درجات پایین آن دارای تم کرم ویژه می باشد که هاله های از صورتی و قهوه ای را دارد. یکی زا مهمترین و اصلیترین ویژگی این سنگ داشتن مقدار آهن بالا در آن می باشد. به همین دلیل این نوع از سنگها در برابر سایش مقاومت کمتری دارند. در نتیجه می توان گفت که سنگ تراورتن سایش پذیری مناسبی ندارد.

بنابراین می توان گفت که سنگ تراورتن یکی از انواع سنگ های تزیینی است که از نوع سنگ آهک متخلخل محسوب می شود. این سنگها معمولا به جا مانده رسوبات آب های معدنی غارها می باشد و یا این که در نتیجه رسوبات چشمه های آب گرم، و یا از رسوبات کف دریاها و رودها تشکیل می شود. از این رو، تشکیل این سنگها، روندی زمان بر بوده و در هر جای نمی توان آنها را پیدا کرد. نکته دیگری که در ارتباط با این سنگها باید، گفت به قیمت آنها مربوط می شود. به دلیل این که این نوع از سنگها، قیمت مناسبی دارند، امروزه مورد توجه و استقبال بسیاری از معماران و غیره می باشند.

دسته بندی انواع سنگ تراورتن ابیانه

دسته بندی انواع سنگ تراورتن ابیانهسنگ های تراورتن ابیانه را می توان از لحاظ رنگی بندی و یا کیفیت دسته بندی کرد. از لحاظ رنگی می توان به رنگ های سفید، کرم و یا بژ آن اشاره کرد. از لحاظ کیفیت هم آنالیز سنگ تراورتن نشان از دو کیفیت عالی و متوسط دارد. کیفیت عالی دارای تم رنگی سفید و روشن است و درجات پایین تر آن دارای تم رنگی صورتی و یا پز می باشد. انواع این سنگها را می توانید از این فروشگاه به صورت کلی و عمده و همچنین با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما