سایت خرید سنگ گرانیت صورتی کلاردشت

سنگ گرانیت صورتی کلاردشت در صنعت ساختمان سازی، بسیار معروف و محبوب است. معدن سنگ مرمر و صورتی، در جایی کمی بالاتر از کلاردشت در کوهستان قرار دارد و دارای کریستال های سیلیس می‌باشد. رنگ زیبا و جذاب این سنگ باعث شده است در نماهای درونی و بیرونی از آن بسیار استفاده شود و خیلی پر طرفدار است. این سنگ در ایستگاه های مترو تهران نیز به وفور استفاده شده است. گاهی اوقات طیف رنگی سنگ کلاردشت به سمت طوسی نیز می‌رود، اما اغلب اوقات رنگ آن صورتی است و دارای رگه هایی از سفید و یا طوسی پر رنگ است.

سایت خرید سنگ گرانیت صورتی کلاردشت

نقد و بررسی سنگ گرانیت صورتی

سنگ منگنز و گرانیت صورتی کلار دشت از دیر باز در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده بوده است و نقدهایی بر آن وارد است. برای مثال برخی می‌گویند؛ این سنگ دارای درصد بالایی از اورانیوم و مواد پرتو زا است و برای انسان مضر است. اگر فرد به طور دائم در معرض استفاده از این سنگ قرار بگیرد، این سنگ حتی می‌تواند سرطان زا نیز باشد. اما باید دقت شود که اگر از این سنگ بیش از اندازه استفاده نشود، نمی‌تواند خطر آفرین باشد.

دومین نقدی که به این نوع سنگ گرانیتی وارد است این است که، این سنگ از نوع سنگ های سخت است. هزینه ی استخراج معادن سنگ گرانیتی صورتی، برش سنگها و حمل و نقل آن بسیار زیاد است و همین باعث می‌شود قیمت سنگ گرانیت صورتی نیز بالا باشد.

 

 

نقد و بررسی سنگ گرانیت صورتی

ویژگی های مثبت سنگ گرانیت کلاردشت صورتی

در کنار تمام ویژگی های منفی این سنگ، ویژگی های مثبت و متمایزی نیز دارد. بهتر است فکر کنیم، چه چیزی باعث شده است که این سنگ برای مکان شلوغ و پر ترددی مثل مترو مورد استفاده قرار بگیرد؟ سنگ گرانیت کلاردشت مقاومت بالایی دارد، در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و ساییده نمی‌شود. به راحتی ترک نمی‌خورد و نمی‌شکند و نسبت به بقیه ی سنگ های گرانیتی از کیفیت ممتازی برخوردار است.

در مورد سرطان زا بودن این سنگ، باید در نظر داشت که اگر هم سرطان زا باشد، مشکل و مسئله ی اصلی این است که از این سنگ نباید در نماهای داخلی زیاد استفاده شود. اما استفاده از آن در نماهای خارجی و در فضاهای باز خیلی مشکل ساز نیست.

در مورد قیمت نسبتا گران این سنگ می‌توان گفت که این سنگ از کیفیت بالایی برخوردار است. البته برای به دست آوردن سنگ با کیفیت که تا سال های سال مقاوم باشد و آسیبی نبیند باید هزینه کرد .

 

ویژگی های مثبت سنگ گرانیت کلاردشت صورتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما