سایت فروش سنگ تراورتن جیرفت با قیمت مناسب

سنگ تراورتن جیرفت یکی از سنگ های تزیینی بسیار زیبا می‌باشد. این سنگ معروف در معادن با ارزش استان کرمان استخراج و فرآوری شده و با رنگ ها و ضخامت های متنوعی عرضه می‌شود. سایت فروش سنگ تراورتن جیرفت با قیمت بسیار مناسب، این محصول را در نهایت کیفیت و زمان بسیار کوتاه برای تمامی مشتریان به فروش می‌رساند.

 

سایت فروش سنگ تراورتن جیرفت با قیمت مناسب

مشخصات فنی سنگ تراورتن جیرفت

انواع تراورتن جیرفت در ضخامت های متفاوت و اسلب های متنوع به شکل صیقلی و فلیم شده در رنگ های کرم سینوسی، کرم موج دار، سفید سینوسی و موج دار و بی موج عرضه می‌گردد. تولید سنگ جیرفت، یکی از برترین تولیدات در زمینه سنگ های تزیینی می‌باشد و با اثبات کیفیت بی نظیر توانسته همواره مورد توجه مشتریان قرار بگیرد.

سنگ تراورتن جیرفت از معادن معروف شهر کرمان در کشور ایران به دست می‌آید. این سنگ در رنگ های کرم و شکلاتی روشن، با رگه های نقطه ای و راه های سینوسی شکل، بسیار شیک ‌‌و با کیفیت عرضه می‌گردد. این سنگ بسیار خاص و زیبا است و نمای بی نظیری را ایجاد می‌کند. این سنگ در ضخامت های مختلف و دارای خاصیت بوکمج و فورمج بوده و برای نماهای داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سنگ های تراورتن جیرفت  را به صورت فلیم شده نیز تهیه می‌نمایند. جهت این کار، سنگ را با ابزار های مخصوص به خود سوزانده و آتش می‌زنند تا سطح سنگ زبر گردد. تراورتن فلیم شده، همواره مورد تقاضای بازارهای داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.

از سنگ تراورتن فلیم شده جیرفت، جهت مکان هایی که در معرض سرخوردن افراد می‌باشد، استفاده می‌کند تا از حادثه و زمین خوردن جلوگیری به عمل آید. سنگ تراورتن جیرفت یکی از انواع نمونه های سنگ های با کیفیت می‌باشد.

 

.مشخصات فنی سنگ تراورتن جیرفت

مراحل فرایند تولید سنگ تراورتن جیرفت

مراحل فرآیند تولید سنگ تراورتن جیرفت، به ترتیب مراحل زیر می‌باشد: ابتدا سنگ را با یکی از روش ها مختلفی مانند استفاده از ماشین های برش با فشار آب، اره های زنجیری، سیم اره و ماشین های کانالینگ از معادن استخراج می‌کنند.

پس از استخراج سنگ از معدن، این سنگ ها به کارخانه ارسال شده تا با استفاده از تخصصی ترین دستگاه های برش زنی، سنگ ها را در اسلب های تایل شده و متفاوتی با اندازه ها و سایز های مختلفی برش دهند. پس از برش زنی توسط دستگاه های پیشرفته که همگی برش ها با ضخامت یکسانی صورت گرفته، آماده فروش می‌شود.

مراحل تراشیدن سنگ شامل تراشیدن، تکه تکه کردن سنگ، جلا دادن سنگ ها با مواد بسیار مرغوب و درجه یک می‌باشد.

 

مراحل فرایند تولید سنگ تراورتن جیرفت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما