سایت فروش سنگ تراورتن شکلاتی یزد

امروزه به دلیل افزایش جمعیت نیاز انسانها به خوراک، پوشاک و مسکن نیز افزایش پیدا کرده است. مسکن به عنوان یکی از نیاز های اساسی و مهم مردم به حساب می آید برای همین باید نیاز جامعه به مسکن را تامین کرد. 

از جمله مهمترین جز برای تامین این نیاز مصالح ساختمانی می باشد برای ساخت یک خانه ی خوب نیاز به مصالح و تجهیزات خوب هم داریم مانند آجر، سیمان، آهن و بلوک و سرامیک و سنگ که بسته به نوع خانه و طراحی که صورت می گیرد از آنها استفاده می شود.

مهندسان امروزی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان از انواع مختلف سنگها استفاده می کنند. یکی از زیباترین و پرکاربردترین این سنگها سنگ تراورتن شکلاتی می باشد این سایت به عنوان بهترین فروشنده ی سنگ تراورتن شکلاتی یزد محسوب می شود.

سایت فروش سنگ تراورتن شکلاتی یزد

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی یزد

موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی یزدسنگ تراورتن از جنس آهک بوده و در ساخت ساختمان از آن استفاده می شود این نوع سنگها در برابر تغییرات مختلف آب و هوایی و برف و باران بسیار مقاوم هستند و در رنگ های مختلفی مانند سفید، شکلاتی، قرمز، گردویی، زرد، لیمویی، سیلور و شکلاتی تولید می شوند. 

از جمله موارد استفاده از سنگ تراورتن شکلاتی یزد این است که از این سنگها هم می توان در نمای بیرونی ساختمان و هم در نمای درونی آن استفاده کرد. از جمله ویژگی سنگ تراورتن این است که عایق مناسبی برای حرارت و صوت است و مقاومت بالایی دارد، هم می توان آنها را به دو شکل موج دار و بدون موج برش داد و حتما در هنگام استفاده از آن باید دقت شود که چون این سنگ دارای سوراخها و حفره است حتما باید سطح آن در هنگام استفاده پر شود.

ویژگی های مثبت سنگ تراورتن شکلاتی

ویژگی های مثبت سنگ تراورتن شکلاتیسنگ های تراورتن در انواع مختلف رنگها و مدلها تولید می شوند مانند سنگ تراورتن کرم موجدار طرق، سنگ تراورتن کرم خوحه، سنگ تراورتن کرم کمشچه، تراورتن کردستان، تراورتن کرم تکاب، تراورتن کرم رویال آذربایجان، لیمویی کاشان، لیمویی بی موج، لیمویی ماکو، لیمویی آذرشهر، تراورتن نقش هاجر، تراورتن موج دار عباس آباد، تراورتن رامشه کرم، پرتغالی ماکو، پوست ماری خورحه، تراورتن شکلاتی دهشیر یزد، شکلاتی یزد، شکلاتی سو، شکلاتی کاشان و انواع سنگ های تراورتن دیگر که از بین این سنگها پر طرفدارترین و پرفروشترین آن سنگ تراورتن شکلاتی به دلیل ویژگی های مثبت آن و زیبایی بسیار زیاد آن می باشد.

تراورتن ها نوعی سنگ های آهکی هستند که به جا مانده از رسوبات چشمه های آب گرم می باشند و از جمله سنگ های تزیینی به شمار می روند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما