سایت فروش سنگ گرانیت صلصالی اصفهان

سنگ گرانیت صلصالی اصفهان  یکی از سنگ های زیبا و مقاوم جهت نماهای داخلی و خارجی ساختمان ها و مراکز تجاری و کلیه مکان ها می باشد، این نوع سنگ که از برترین و مشهورترین معادن تولید سنگ در شهر اصفهان فرآوری می شود به سنگ زفره معروف بوده و در گروه سنگ های با رنگ زمینه کرم ، سفید و شکلاتی و  طیف رنگی متفاوت دیگر قرار می گیرد. فروش سنگ گرانیت صلصالی از طریق سایت فروش این محصول  با ارزانترین قیمت به صورت عمده امکان پذیر می باشد.

سایت فروش سنگ گرانیت صلصالی اصفهان

دسته بندی انواع سنگ گرانیت صلصالی اصفهان

دسته بندی انواع سنگ گرانیت صلصالی اصفهانانواع گرانیت صلصالی در ضخامت های متفاوت و اسلب های متنوع به شکل صیقلی و فلیم شده در رنگ های کرم سینوسی، کرم موج دار، سفید سینوسی و موج دار و بی موج عرضه می گردد.

سنگ گرانیت صلصالی از معادن معروف شهر اصفهان در  کشور ایران  به دست می آید، این سنگ در رنگ های کرم و شکلاتی و روشن  با رگه های نقطه ای و راه های سینوسی شکل بسیار شیک ‌‌و با کیفیت عرضه می گردد. این سنگ بسیار خاص و زیبا است و نمای بینظیری را ایجاد می کند.

سنگ های گرانیت صلصالی را به صورت فلیم شده نیز تهیه می نمایند جهت این کار سنگ را با ابزار های مخصوص به خود سوزانده و آتش می زنند تا سطح سنگ زبر گردد. گرانیت صلصالی فلیم شده همواره مورد تقاضای بازارهای داخلی و خارجی قرار می گیرد.

از سنگ گرانیت فلیم شده صلصالی جهت مکان هایی که در معرض سرخوردن افراد می باشد استفاده می کند تا از حادثه و زمین خوردن جلوگیری به عمل آید.

از این نوع سنگ گرانیت فلیم شده صلصالی در راه پله ها، سالن های ورودی، حیاط و محوطه ها، پیاده روها، فروشگاه ها،  ورودی هتل های لوکس و سایر مکان هایی که در معرض لغزندگی قرار می گیرند استفاده های مفیدی می شود.

ویژگی های مهم سنگ گرانیت صلصالی

ویژگی های مهم سنگ گرانیت صلصالیسنگ گرانیت صلصالی یک سنگ طبیعی است، سنگی تزیینی بسیار زیبا که طبیعت برای ما هدیه آورده است.این سنگ زیبا مهمترین ویژگی بارز آن متخلخل بودن است که در انواع مختلف از جمله درجه بندی شده و‌کیفی بودن و همچنین رنگ آن در بازار عرضه می گردد این سنگ ارزشمند در زمان فرآوری از مواد مرغوبی پر می شود که مقاومت آن را در برابر انواع عوامل فرسایشی بالا می برد.

موارد استفاده از این سنگ زیبا بسیار زیاد بوده از جمله کاربرد سنگ گرانیت صلصالی می توان به مواردی اشاره کرد: مورد استفاده در لابی و سالن های ورودی ساختمان ها و هتل ها و رستوران ها، فضای داخلی و خارجی ساختمان، کف حیاط و پیاده روها، مورد استفاده در راه پله ها، پاگرد ها و دیواره پله ها، مورد استفاده در کابینت و فضای داخلی آشپزخانه، سنگ فرش کف اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب و هال، ساخت مجسمه ها و احجام سنگی و روشویی ها، مورد استفاده در کف و دیواره های سرویس های بهداشتی لوکس،

مشخصات گرانیت صلصالی بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد.ضخامت سنگ گرانیت صلصالی  معمولا از  دو سانتی متر و بالاتر  می باشد و سطحی بسیار صیقلی و صاف داشته و در تمام ابعاد درخواستی می توان آن را تهیه نمود.

تمام ابعاد و ضخامت های این سنگ خاصیت فورمج و بوکمج را دارد، ضخامت گرانیت صلصالی با توجه به کیفیتش بسیار عالی و متفاوت و  مناسب بوده و از دو الی چهار سانتی متر متغیر می باشد. انواع گرانیت زفره در اسلب های متفاوت و رنگ های متنوع  در نمایندگی فروش این محصول و باب میل تمامی سلیقه ها با نهایت کیفیت عرضه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما