سایت فروش سنگ گرانیت ضد اسید با قیمت کارخانه

سنگ ساختمانی گرانیت ضد اسید، با ساختار درونی و بیرونی خود، در برابر انواع مختلف مواد شیمیایی مقاوم می‌باشد. قیمت این سنگها در مراکز تولیدی به قیمت کارخانه عرضه می‌شود. در بسیاری از شهرها و استان های کشور از این نوع بافت، در نماکاری داخلی و خارجی ساختمان استفاده می‌شود. این سنگها، در برابر باران های اسیدی بسیار مستحکم بوده و به هیچ عنوان دچار صدمه و آسیب نخواهند شد.

 

 

سایت فروش سنگ گرانیت ضد اسید با قیمت کارخانه

سنگ گرانیت ضد اسید چیست؟

سنگ صادراتی گرانیت ضد اسید، در واقع نوعی از سنگ های آذرین درونی بوده که به دلیل بافت یکپارچه و منسجم خود در برابر انواع مواد شیمیایی و تغییرات محیطی، مقاومت خود را حفظ می‌نماید و دچار آسیب و دگرگونی نخواهد شد. در ساختار این نمونه از سنگ های گرانیته، هیچ منفذی وجود ندارد. به دلیل تشکیل سنگ در دماهای بالا، این محصول به میزان کافی سخت شده و از استحکام خوبی برخوردار است.

سطح بیرونی سنگ غیر قابل نفوذ بوده و درجه سختی آن فوق العاده بالا می‌باشد. به هیچ عنوان قابل ساییدگی و خراش دادن نیست. سطح درونی نیز، با یک لایه یکپارچه و شفاف پوشیده شده است. کاربرد گرانیت ضد اسید با توجه به کیفیت عالی آن، بسیار زیاد می‌باشد. در بسیاری از کارخانه های تولید مواد شیمیایی و صنایع مختلف، به عنوان کف پوش، از سنگ های گرانیته استفاده می‌شود.

 

سنگ گرانیت ضد اسید چیست؟

چند نمونه کاربرد سنگ گرانیت ضد اسید

سنگ روتایل و گرانیت، به دلیل ساختار و بافت درونی خود در برابر مواد اسیدی و شیمیایی بسیار مقاوم می‌باشد. بافت سنگ گرانیتی یکسان و بدون منفذ و تخلخل می‌باشد. به همین علت، استفاده از این سنگها در فضاهای بیرونی و باز با استقبال زیاد روبه رو شده است.

از سنگ گرانیتی ضد اسیدیته در اماکن عمومی و شهری استفاده می‌شود. مجسمه های شاعران بزرگ، که در سراسر شهر به زیبایی خودنمایی می‌کنند، از بافت گرانیته می‌باشند. به دلیل مقاومت و سختی بالا، سنگ های گرانیتی بسیار پر استفاده، توسط معماران می‌باشند.

یکی از کاربرد های ویژه از این نوع سنگ، در نمای ساختمانها می‌باشد. در تمامی استان های بزرگ کشور، هتلها و پاساژهایی وجود دارند که با سنگ های گرانیتی نماکاری شده اند و فوق العاده زیبا و با شکوه می‌باشند. در شهر های تاریخی و توریستی، زیبایی سنگ های گرانیتی و مقاومت آنها باعث جذب گردشگران می‌شود.

در شهرهایی که میزان بارندگی بسیار زیاد می‌ باشد و آلودگی هوا نیز در درجه بالاتری قرار دارد، استفاده از سنگ گرانیت به عنوان نمای بیرونی بسیار پر اهمیت می‌باشد. زیرا در اثر قرار گرفتن در معرض باران های اسیدی دچار تخلخل و واکنش پذیری نخواهد شد.

 

چند نمونه کاربرد سنگ گرانیت ضد اسید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما