سایزهای سنگهای اونیکس ساختمانی

سایزهای سنگهای اونیکس ساختمانی در کشورهای مختلف دنیا متفاوت است. در ایران نیز سازندگان سعی می کنند تا از سنگهای اونیکس ساختمانی با اندازه های مختلف در پروژه های خود استفاده کنند.

سایزهای سنگهای اونیکس ساختمانی

سایزهای سنگهای اونیکس ساختمانی

سایزهای سنگهای اونیکس ساختمانی

سنگهای اونیکس در ایران در رنگها، کیفیت ها و اندازه های مختلفی تولید می شوند. بیشتر این سایزها تقریبا در معدن و در زمان استخراج رقم می خورند. در واقع روش استخراج سنگهای اونیکس با سنگهای دیگر کمی متفاوت است. زیرا معمولا کوپ سنگهای مرمر کوچکتر از سنگهای مرمریت است.
از نظر وزنی نیز این سنگها اغلب با تناژ ۱۰ تا ۱۵ تن استخراج می شوند. بعلاوه، معمولا سنگهای مرمریت از قواره های بهتری برخوردار هستند. مثلا اگر کوپ سنگ مرمریت لاشتر را دیده باشید به خوبی می دانید که کوپ این سنگ معمولا در وزن ۲۰ تا ۲۵ تن بریده می شود.
زمانی که قواره کوپ بلند باشد به سادگی می توان اسلب های ۱۵۰عرض و ۲۵۰ طولی را به سادگی تولید کرد. اما به جز برخی از معادن سنگهای اونیکس که کوپ های خوش قواره دارند، در بسیاری از معادن شاهد کوپ های سایز کوپک هستیم.
شاید شما نیز قصد صادرات سنگهای اونیکس را به صورت کوپ و یا اسلب دارید. پیشنهاد می کنم ابتدا با همکاران ما در دپارتمان فروش بازرگانی سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید. این متخصصین با مشاوره رایگان، آماده راهنمایی شما دوستان هستند.

سفارشات داخلی و خارجی سنگهای اونیکس

سایزهای سنگهای اونیکس ساختمانی

همانطور که می دانید برخی اوقات تفاوتهای زیادی بین سفارشات مشتریان داخلی و مشتریان صادراتی وجود دارد. مهمترین تفاوت این سفارشات در سایزها است.
معمولا مشتریان خارجی به دنبال خرید این سنگها با اندازه های بسیار بزرگ هستند. اما اغلب سفارشات مشتریان داخلی معمولا اسلب هایی با سایزهای ۱۲۰ تا ۱۵۰ در عرض و ۲۰۰ تا ۲۲۰ در طول است.
در مورد کیفیت سنگها نیز معولا مشتریان صادراتی به دنبال خرید سنگهای پاک و بدون رگه هستند. چند وقت پیش با یک مشتری از روسیه صحبت می کردیم.
مشتری درخواست خرید مرمر سفید را داشت اما کاملا بدون رگه و پاک. پیشنهاد کردیم که اگر سرامیک خریداری کنید نزدیکتر به درخواست شما هست.
اتفاقا این مشتری پیشنهاد ما را پذیرفت و بسیار راضی بود. برخی اوقات فراهم کردن درخواست مشتریان بسیار کار دشواری است. همه می دانند که این سنگها دارای رگه هستند.
در بهترین حالت شاید بتوانیم سورتی را تولید کنیم که رگه های کمتری داشته باشد. آن هم به دلیل پاک بودن سنگ قیمت بالاتری دارد.

فروش سنگهای اونیکس با سایز بزرگ

سایزهای سنگهای اونیکس ساختمانی

یکی از بزرگترین خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز تولید انواع اسلب اونیکس در سایزهای مختلف است. موضوع مهمی که پیرامون سفارشات صادراتی وجود دارد ضخامت این سفارشات است.
این خریداران سنگهای اونیکس را در ضخامتهای ۳ و گاهی اوقات ۴ سانتی نیز سفارش می دهند. صرف نظر از قیمت بالای این سنگها، نباید فراموش کنیم که تولید این سنگها بسیار دشوار است.
در واقع برای تولید این سنگها زمان و انرژی زیادی از تیم تولید ما در کارخانه گرفته می شود. بعلاوه، برخی اوقات نیز با موضوع پرتی این سنگهای ارزشمند مواجه هستیم.
متاسفانه گاهی اوقات به دلیل پرتی زیاد امکان تولید برخی از سفارشات صادراتی را نداریم. البته مشتری نیز مدت زیادی در بازار به دنبال قیمت خوب می گردد. ولی بعد از مدتی متوجه می شود که هیچ تولید کننده ای حاضر به تولید این سفارشات نیست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما