سفارش خرید اسلب سنگ مرمر

سفارش خرید اسلب سنگ مرمر خود را به بهترین تولیدکننده و عمده فروش این سنگها در ایران بسپارید. بازرگانی سنگ شگفت انگیز با ۱۵ نمایندگی در استانهای مختلف و ۴ نمایندگی خارجی می تواند بهترین انتخاب شما برای خرید انواع سنگهای مرمر باشد. لذت کار با حرفه ای ها را با مجموعه ما تجربه کنید.

سفارش خرید اسلب سنگ مرمر

سفارش خرید اسلب سنگ مرمر

سفارش خرید اسلب سنگ مرمر

خوشبختانه، ایران بزرگترین تولید کننده انواع سنگهای ساختمانی به خصوص سنگهای مرمر (اونیکس) در دنیا است. از نظر تنوع سنگهای مرمر هیچ کشوری در دنیا توان رقابت با سنگهای مرمر ایرانی را ندارد.
همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، سنگهای مرمر ایرانی بسیار متنوع هستند و در طرحهای مختلفی در معادن مختلف در استانهای ایران تولید می شوند.
این معادن در استانهای مختلفی وجود دارند و در حال استخراج و تولید انواع سنگهای مرمر هستند. برخی از معروفترین معادن سنگهای مرمر در ایران عبارتند از: معدن سبز کرمان، نباتی کرمان، سفید قروه، پرتقالی بیرجند و صورتی نقده.

مرجع فروش سنگهای مرمر

سفارش خرید اسلب سنگ مرمر

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر در ایران است. البته فعالیت و تمرکز اصلی ما در حوزه صادرات این سنگها از گذشته تاکنون بوده است.
در واقع هدف اصلی ما از تولید و صادرات این سنگها، ارزآوری برای ایران است. کشورهای زیادی در دنیا در حال حاضر به دنبال خرید انواع سنگهای مرمر ایرانی هستند.
بزرگترین هدف ما بازگشایی معادنی است که در حال حاضر به دلیل مشکلات مالی، در حال حاضر تعطیل هستند. بازگشایی این معادن در استانهای مختلف باعث می شود تا جوانان زیادی در این کشور مشغول به کار شوند.
تولید انواع سنگهای مرمر صورتی، آبی، سبز، سفید، نباتی، لیمویی، پرتقالی، رومانسی، دیاموند، گلدن کلودی، بلک رز و پرنس را با بهترین کیفیت در ایران تولید و صادرات می کنیم.

قیمت سنگ اسلب مرمر

قیمت سنگ مرمر زرد

بدون تردید، قیمت این سنگها مهمترین فاکتور برای خریداران این سنگها در ایران و جهان است. بسیاری از مشتریان صادراتی در ابتدای مذاکرات بسیار علاقمند هستند تا قیمت را متوجه شوند.
هم در بازار داخل و هم در بازار صادراتی ما اختلاف قیمت زیادی داریم. اگر در داخل ایران هستید و قصد دارید تا انواع سنگهای مرمر را صادرات کنید، بدون تردید بهترین قیمتها و کیفیتها را به شما تقدیم می کنیم.
شاید قصد خرید عمده این سنگها و انبار کردن آنها را داشته باشید، پیشنهاد می کنم بدون معطلی با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید.
در مجموعه ما بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران آماده ارائه مشاوره رایگان برای انتخاب بهترین سنگها برای شما هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما