سفارش خرید سنگ گرانیت بازالت سیاه

تزئین و آماده سازی نمای بیرون ساختمان همواره یکی از رکن های اصلی در ساختمان سازی بشمار می رود. در واقع می توان گفت که بخش عمده زیباسازی ساختمانها به نمای بیرونی آن و از همه مهم تر به نوع سنگ گچ استفاده شده در آن بستگی دارد. سنگ گرانیت بازالت، یکی از پرکاربردترین این نوع سنگها است که به دلیل سختی و مقاومت بالای آن در برابر شرایط محیطی و جوی کاربرد گسترده ای دارد. سفارش خرید سنگ بازالت سیاه از طریق مراکز و نمایندگی های معتبر فروش این محصول امکان پذیر است. خرید عمده از این نمایندگیها علاوه بر تضمین کیفیت به لحاظ اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است. جدا از کیفیت و جنس مناسب این سنگ طرح بسیار خاص و زیبا آن باعث شده است تا همواره یکی از پرمصرفترین سنگ های بازار بشمار برود.

سفارش خرید سنگ گرانیت بازالت سیاه

ویژگی های مهم سنگ گرانیت بازالت

ویژگی های مهم سنگ گرانیت بازالتسنگ گرانیت چه نوع سنگی است؟ سنگ گرانیت نوعی سنگ آذرین یا همان خارا است که از کانی های متنوعی همچون میکا، کوارتز و فلدسپات تشکیل شده است. سختی بالای سنگ گرانیت به دلیل سرد شدن مواد مذاب آتشفشانی است که باعث می شود مقاومت بالایی داشته باشد.

سنگ گرانیت بازالت جزء سنگ های آتشفشانی است که معادن فراوانی در ایران دارد. این سنگ با تم مشکی و طرح منحصر به فردی که دارد همواره کاربرد های فراوانی چه در داخل و چه خارج ساختمان دارد.

برخی از کاربرد های این نوع سنگ شامل:

  • کف سازی پیاده روها
  • جداول خیابان
  • نمای ساختمان

گرانیت بازالت نسبت به سنگ های آهکی مقاوم تر می باشد. در تعیین رنگ سنگ های گرانیت عوامل مختلفی تاثیر گذار هستند. یکی از این عوامل کانی های تشکیل دهنده سنگ گرانیت می باشد که باعث می شود این سنگ در رنگ های متنوع مشکی و طوسی مشاهده شود.

از جمله مشخصات ظاهری انواع گرانیت بازالت می توان به دانه بندی ریز و درشت مشکی اشاره کرد. البته سنگ بازالت معادن مختلف، دارای تفاوتهایی نیز می باشند و همه به یک شکل نیستند. برخی دارای رنگ سیاه و تاریک تر و برخی دارای رگه های سفید بیشتر می باشند.

از ویژگی های مهم سنگ گوهر و گرانیت بازالت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت فشاری مناسب
  • مقاومت بالا در برابر هوازدگی
  • تخلخل به نسبت کم
  • مقاومت در برابر یخبندان
  • کاربری وسیع
  • جذب آب بالا
  • مقاومت پایین در برابر انواع مواد شیمیایی و خورنده

البته نکته ایی که باید بدان توجه کرد این است که اندازه دانه بندی سنگ های گرانیت بستگی به زمان و شرایط سرد شدن سنگ های گرانیت دارد که البته هر دو نوع دانه بندی درشت یا ریز کاربرد های خاص خود را دارند.

کاربرد انواع سنگ گرانیت بازالت

کاربرد انواع سنگ گرانیت بازالت

مقاومت بالا و رنگ های متنوع سنگ گرانیت بازالت باعث شده تا کاربرد های متنوعی همچون استفاده در سنگفرش خیابانها، پله ها، نمای بیرونی و درونی ساختمان و ایستگاه های مترو و اتوبوس داشته باشد. خرید سنگ بازالت می تواند کیفیت، دوام، ماندگاری و زیبایی ساختمان را تضمین کند.

مجموعه بازرگانی سنگ مرمریت شگفت‌انگیز، با هدف فروش و صادرات انواع مصنوعات سنگی، این محصولات را به صورت اینترنتی، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، ارائه می‌نماید. در حال حاضر با توجه به استقبال قابل توجهی که از محصولات ارائه شده در صفحه “لیست قیمت روز سنگ تراورتن تیشه ای سفید” صورت گرفته است، پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

 

8

  1. سلام. وقت همگی بخیر. برای مناطق سرد کدوم نوع سنگ کارایی بیشتری داره و دیرتر خراب میشه؟

  2. سلام روز به خیر و خسته نباشید
    شما نمایندگی سنگ گرانیت هم میدین تو شهرهای دیگه؟
    در این خصوص چطور میشه اطلاعات کسب کرد؟

    • سلام عباسی عزیز
      برای دریافت نمایندگی محصولات فرم موجود داخل سایت را پر کنید مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

  3. کیفیت سنگ های شما خوب است . چگونه سفارش خرید می گیرید ؟ ارسال شما چطور است ؟ شعبه شهر دیگر دارید ؟ ممنون از سایت شما .

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  4. این سایت محصولات بسیار خوبی را با قیمت ارزان تر از بازار به مشتریان ارائه می دهد. از این مجموعه بسیار عالی سپاسگزارم.

  5. عرض ادب دارم خدمت همه زحمتکشان و عزیزان و ادمین سایت سنگ کاران که بدون واسطه مستقیم با قیمت ارزان تر از بازار سنگ های گرانیت بازالت سیاه را برای تمامی مصرف کننده ها در جای‌جای ایران ارسال می کند پاینده باشید بازارتان پررونق

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما