سفارش عمده سنگ گرانیت آستان مرغوب

سنگ گرانیت به سنگ مقاومت معروف است، علت این هم این است که مقاومت بسیار بالایی دارد و محکم است. سنگ گرانیت آستان دارای تم رنگی خاکسری می باشد که در سطح آن گل های مشکی رنگ پراکنده شده است. 

سفارش عمده سنگ گرانیت آستان مرغوب

اطلاعاتی درباره سنگ گرانیت آستان

اطلاعاتی درباره سنگ گرانیت آستانانواع گرانیت آستان در شهر نهبندان تولید و پخش می شود. این نوع سنگ گرانیت در چندین طرح و رنگ از معدن استخراج می شود. سنگ های گرانیت پرتقالی نهبدان و سنگ گرانیت کرم نهبندان از رایج ترین و معروف ترین سنگ های گرانیت آستان می باشند. سنگ گرانیت آستان دارای مقاومت بسیار بالا در برابر فشار می باشد، همچنین این نوع سنگ گرانیتی قدرت جذب آب بالایی دارد و به همین علت در مکان هایی که تردد زیاد وجود دارد و یا اینکه در آن مکان رطوبت زیاد است استفاده می شود.

این نوع سنگ در مکان هایی که در معرض مواد شیمیایی قرار دارند نیز استفاده می شود. سنگ آستان بهترین انتخاب در بین سنگ های گرانیتی می باشد. از جمله پارامتر های قیمت گزاری و کیفیت سنگ می توان به این موارد اشاره کرد: ۱٫ نوع سنگ ۲٫ نداشتن شالی ۳٫ قطر سنگ گرانیت ۴٫ سورت دقیق ۵٫ ساب سنگ ۶٫ لب پر نبودن سنگ ۷٫ نحوه حمل و ارسال سنگ، این ها از جمله مواردی بودند که در کیفیت سنگ گرانیت تاثیر گزار می باشند. شما هم اکنون می توانید با سر  زدن به سایت شرکت ما با انواع مختلف سنگ گرانیت آستان آشنا شوید و محصول مورد نظر خود را با بهنرین کیفیت تهیه کنید. 

ویژگی بارز سنگ گرانیت ایرانی

ویژگی بارز سنگ گرانیت ایرانیگرانیت یک نوع سنگ آتش فشانی است که بر اثر فوران ماگما در زیر زمین به سطح زمین می رسد و سرد می شود. این نوع سنگ یکی از محبوب ترین سنگ های تزیینی در بازار می باشد. از این نوع سنگ در ساختمان ها همچنین در تولید آثار هنری مثل مجسمه سازی استفاده می شود. سنگ گرانیت از مواد معدنی حاوی سدیم هستند و عناصر شیمیایی دیگری هم دارند.

سنگی گرانیت ایرانی دارای سختی زیادی است و همین امر این سنگ را از بقیه سنگ ها جدا می کند. یکی دیگر از ویژگی گرانیت ایرانی این است که به خاطر سخت بودن این سخت نمی توان به راحتی شکل و فرم مورد نظر را به آن داد. سنگ گرانیت ایرانی در برابر مواد اسیدی و مواد شوینده به راحتی از بین نمی رود و در این زمینه هم مقاومت بالایی دارد. از این نوع سنگ بیشتر در نمای ساختمان ها استفاده می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما