سفارش عمده سنگ گرانیت طبس با کیفیت

از مهم ترین مراحل ساختمان سازی می توان به تزئین و نماکاری آن اشاره کرد. در واقع آنچه که در نگاه اول به یک ساختمان نظر انسان را به خود جلب می کند، نما و معماری بیرونی ساختمان می باشد. عناصر مختلفی در طراحی نما استفاده می شوند مانند انواع سنگ، نورپردازی، سفال و … که در این میان سنگ های گرانیت بسیار پرکاربرد تر می باشند. سنگ گرانیت طبس از جمله متریال هایی می باشد که هم در داخل و هم خارج ساختمان می تواند مورد استفاده قرار گیرد. سفارش عمده سنگ گرانیت طبس با کیفیت از نمایندگی معتبر فروش این محصول به سهولت امکان پذیر می باشد. 

سفارش عمده سنگ گرانیت طبس با کیفیت

فواید استفاده از سنگ گرانیت طبس

فواید استفاده از سنگ گرانیت طبس

سنگ گرانیت یا خارا از انواع سنگ های آذرین می باشد که بواسطه سرد شدن مواد مذاب آتشفشانی یا ماگما تشکیل می شوند. گرانیت از فراوانترین سنگ های زمین می باشد که معادن متعدد فراوانی نیز در کشور دارد.

این نوع سنگ بواسطه منشاء درونی که دارد از مقاومت بالایی در برابر حرارت و فشار برخوردار بوده و در برابر خط و خش نیز مقاوم می باشد. این نوع سنگ دارای دانه بندی های درشت و معدنی می باشد که در کنار یکدیگر یک سنگ مستحکم را تشکیل می دهند.

رنگ سنگ گرانیت وابسته به کانی و خواص شیمیایی آن می باشد. بطور مثال وجود کانی های فلدسپات و کوارتز سبب روشن تر شدن رنگ گرانیت می شوند. استان خراسان جنوبی بالغ بر ۷۱۷ معدن دارد که در برخی از آنها سنگ گرانیت استخراج می شود. 

سنگ گرانیت طبس در رنگ و طرح های مختلفی مانند قرمز و مشکی در بازار موجود است که می تواند جلوه ایی خاص به ساختمان ببخشد. از ویژگی های مهم سنگ گرانیت طبس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت فشاری مناسب
  • مقاومت مطلوب در برابر هوازدگی
  • تخلخل به نسبت کم
  • مقاومت در برابر یخبندان
  • کاربری وسیع
  • جذب آب بالا
  • مقاومت ضعیف در برابر انواع مواد شیمیایی و خورنده
  •  
    البته نکته ای که باید بدان توجه کرد این است که، کیفیت گرانیت طبس بستگی به زمان و شرایط سرد شدن سنگ های گرانیت دارد که البته هر دو نوع دانه بندی درشت یا ریز کاربرد های خاص خود را دارند

    راهنمای خرید سنگ گرانیت طبس با بهترین کیفیت

    راهنمای خرید سنگ گرانیت طبس با بهترین کیفیت

    مراکز معتبر فروش و نمایندگی های فعال سنگ گرانیت طبس با ارائه راهنمایی و اطلاعات مختلفی پیرامون این محصول، کمک زیادی به مشتریان محترم جهت خرید گرانیت طبس می کنند. خرید از این مراکز، به سبب حذف واسطه ها به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. همچنین امکان خرید از این نمایندگیها با ابعاد سفارشی و تناژ مختلف فراهم می باشد. 

    دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

    نظرتان را ثبت نمایید.

    شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

    تماس با ما