سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده

سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده از مهمترین خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز در ایران است. بخش بزرگی از سفارشات عمده سنگهای اونیکس مربوط به سفارشات صادراتی این سنگها است.

سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده

سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده

سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده

ایران یکی از بزرگترین مراکز استخراج، تولید، توزیع و صادرات انواع سنگهای ساختمانی مرمریت، گرانیت، تراورتن، مرمر (اونیکس) و بازالت است. یکی از مهمترین تولیدات ایران در زمینه سنگهای ساختمانی مربوط به سنگهای مرمر است.
این سنگها کاربردهای زیادی در صنایع ساختمانی دارند. اغلب سازندگان علاقمند به خرید و به کار بردن این سنگها در بناهای خود هستند. سنگهای مرمر در طی میلیون ها سال در دل کوه ها تولید شده اند.
مهمترین ویژگی این سنگها که آنها را از دیگر سنگهای ساختمانی جدا می کند، ویژگی بک لایت و عبور نور از داخل این سنگها است. البته این سنگها ویژگی فوق العاده دیگری نیز دارند.
آن هم جذب نور و روشن کردن محیط است. قبلا پیرامون شرایط نگهداری و کیفیت این سنگها به اندازه کافی در مطالب قبلی توضیح داده شده است. حتما مطالب قبلی ما را با دقت مطالعه کنید.
زیرا وبسایت ما در آینده نزدیک یکی از مهمترین مراجع در زمینه سنگهای ساختمانی خواهد بود. امروزه، بسیاری از همکاران ما برای کسب اطلاعات بیشتر در هر زمینه ای به وبسایت ما مراجعه می کنند و از اطلاعات ما برای بهبود کار خود استفاده می کنند.

تولید انواع اسلب سنگهای اونیکس

سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده

همانطور که می دانید بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای اونیکس ساختمانی است. تولیدات ما در مورد سنگهای اونیکس فقط به صورت اسلب است.
البته در صورتی که شما برای پروژه تان نیاز به تایل اونیکس داشته باشید همکاران ما برای شما تولید می کنند. در بازار سنگهای ساختمانی تولید کنندگان زیادی فعالیت می کنند.
این سنگها هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای صادراتی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید سنگهای اونیکس نسبت به تولید سنگهای دیگر دشواری هایی نیز دارد که مفصل در گذشته توضیح داده شده است.
در مجموعه ما ابتدا فقط اونیکس آبی، سفید، نباتی، پرتقالی، لیمویی تولید میشد. اما به مرور زمان تصمیم گرفتیم تا تنوع بیشتری ایجاد کنیم. به همین دلیل تولید انواع مرمر رومانسی، بلک رز، دیاموند، گلدن کلودی، ابیازن و پرنسس را نیز شروع کردیم.

خریداران عمده سنگهای اونیکس

سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده

گروهی از خریداران سنگهای مرمر در ایران صادرکنندگان این سنگها هستند. این گروه انواع سنگهای اونیکس را به کشورهای مختلف دنیا صادر می کنند. طبیعتا، سفارشات این گروه از خریداران عمده است.
زیرا ارسال یک یا دو کانتینر از این سنگها سود چندانی ندارد و اصطلاحا ارزش دردسر زیاد را ندارد. بنابراین سفارشات همه در متراژ بیش از ۳ هزار مترمربع است.
مهمترین مساله در تولید این سنگها، موضوع ضخامتی است که مشتریان صادراتی سفارش می دهند. اگر ضخامت مورد نیاز مشتری بیش از ۲ سانتی متر باشد هم تولید دشوار می شود و هم قیمتها افزایش می یابد.

قیمت سنگ اسلب اونیکس

سنگ اسلب اونیکس| فروش عمده

رسیدیم به بخش جذاب قیمت سنگهای اونیکس در بازارهای سنگهای ساختمانی. در ایران بازارهای فراوانی از سنگ در حال فروش و عرضه انواع سنگهای ساختمانی هستند.
بدون شک، قیمت این سنگها با توجه به سایز، کیفیت (سورت) و ضخامت آنها تعیین می شود. اما در حال حاضر قیمت تقریبی این سنگها در بازار بین 2.5 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان است.
مرکز تولید انواع سنگهای اونیکس در ایران اصفهان است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین فعالان در حوزه سنگهای مرمر در این استان است.
البته ما کارخانه هایی نیز در مشهد و دهبید داریم و در حال راه اندازی چند کارخانه در محلات نیز هستیم. بعلاوه، استخراج سنگ لایمستون مرودشت نیز از دیگر فعالیت های مجموعه ما است.
در نهایت، تلاش تمام همکاران ما برای کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی است. زیرا این موضوع مهمترین دغدغه مدیریت و هیات مدیره ما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما