سنگ اونیکس بلک رز قیمت

سنگ اونیکس بلک رز قیمت بالایی نسبت به انواع دیگر سنگهای اونیکس ندارد. در بازار امروز سنگهای اونیکس، اولین سوال مشتریان قیمت این سنگ است. سنگ مرمر بلک رز یک سنگ بسیار زیبا و خاص درمیان سنگهای اونیکس است.

سنگ اونیکس بلک رز قیمت

سنگ اونیکس بلک رز قیمت

سنگ اونیکس بلک رز قیمت

سنگ مرمر بلک رز یکی از انتخابهای قطعی تمام مشتریان خاص ما است. تم رنگی این سنگ آبی است. اما این سنگ رنگهای مختلفی دیگری را نیز در زمینه خود دارد.
بسیار مهم است بدانید که این سنگ از سنگهای پرفروش ما است. در واقع این سنگ می تواند شمایل یک شاهکار را برای منزل شما ایجاد کند. مشتریان زیادی را دیدم که با دیدن سنگ مرمر بلک رز میخکوب شدند.
در واقع سنگ مرمر بلک رز و سنگ مرمر رومانسی از پر فروش ترین سنگهای مرمر در بازار سنگهای ساختمانی در ایران است. لازم به ذکر است این سنگ کاربردهای خاصی دارد.
معمولا از این سنگ در فضاهای داخلی ساختمان استفاده می شود. انواع سنگ مرمر بلک رز برای لابی هتلها، پروژه های تجاری و اداری یک انتخاب بی نظیر است.
دیده شده که در برخی از پروژه ها از این سنگ برای کانتر و جزیره نیز استفاده می شود. ساخت مصنوعات سنگی مختلف از این سنگ نیز از دیگر استفاده های آن است.

مشتریان مرمر بلک رز

سنگ اونیکس بلک رز قیمت

اغلب کشورهای همسایه ایران از خریداران سنگ مرمر بلک رز هستند. این مشتریان حداقل برای یکبار هم شده از ایران سنگ مرمر خریداری کرده اند. به خصوص کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از خریداران جدی این سنگها هستند.
این خریداران از این سنگها برای ساخت کاخ ها، هتلها و مساجد خودشان استفاده می کنند. بعلاوه، کشورهای اروپایی نیز خریداران انواع سنگهای مرمر هستند.
در سالهای اخیر صادرات این سنگها به استرالیا نیز افزایش یافته است. همچنین، برخی از مشتریان نیز قصد صادرات این سنگها را دارند. در نتیجه اغلب این سنگها در اولین مقصد دوباره صادرات می شوند.
جالب است بدانید کوپ این سنگها نیز مشتریان داخلی و خارجی زیادی دارد. چینی ها ترجیح می دهند تا این سنگرا به صورت کوپ خریداری و به کشور خود وارد کنند.

قیمت تولید سنگ اونیکس بلک رز

سنگ اونیکس بلک رز قیمت

در ایران تولید سنگهای مرمر به هیچ وجه کار ساده ای نیست. برای تولید این سنگها نیاز به تجهیزات متوسط به بالا هست تا بتوان یک محصول خوب تولید کرد.
زیرا کیفیت تولید این سنگها برای مشتریان داخلی و خارجی بسیار مهم است. ماه گذشته یک خریدار از هند برای خرید سنگ مرمر به کارخانه ما آمد. این فرد ابتدا به افغانستان برای خرید رفته بود.
اما ظاهرا کیفیت تولید را نپسندیده بود. خریدار هندی به همین علت به ایران آمده بود. خریدار هندی تجربیات خیلی خوبی از تولیدات اروپایی نیز داشت. خوشبختانه به همین علت تولیدات ما را بسیار باکیفیت و قابل قبول دیده بود.
متاسفانه در مورد موضوع قیمت نتوانستیم با او کنار بیاییم و خرید نکرد. اما تجربیات و مطالب زیادی به ما آموخت. تولید با کیفیت و مطابق با استانداردهای دنیا به هیچ وجه در ایران تحریم زده، کار آسانی نیست.

واردات سنگهای مرمر از ایران

سنگ اونیکس بلک رز قیمت

در ابتدای این مطلب پیرامون مشتریان و و اردکنندگان سنگ مرمر بلک رز توضیح دادیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از پیشروان تولید سنگ مرمر بلک رز در ایران است.
البته انواع سنگهای مرمر آبی، سبز، صورتی، سفید، نباتی، پرتقالی، لیمویی، پرنسس، رومانسی، دیاموند و دودی نیز تولید می کنیم. امروزه بسیاری از مشتریان به دنبال خدمات خاص هستند.
حتما مشتریان صادراتی شما نیز به دنبال این خدمات هستند. مجموعه ما پیشرو در ارائه خدمات خاص در حوزه سنگهای ساختمانی است. مهمترین اولویت ما در فروش سنگهای مرمر جلب رضایت شما مشتریان گرامی است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون خدمات خاص ما با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما