سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر در ایران است. همواره در تلاش هستیم تا کیفیت کار خودمان را بهبود دهیم. در طی این سالها مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و به تجربیات زیادی دست پیدا کردیم.

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

همانطور که می دانید ایجاد یک شرکت مدیریت صادرات بسیار در یک کشور تحریم زده کار دشواری است. از نظر اقتصادی در شرایط فعلی در بدترین دوران هستیم.
رکود شدیدی که در اقتصاد ایجاد شده، متاسفانه ضربات شدیدی به بازار وارد کرده است. اجازه دهید بیشتر از این این موضوع را باز نکنیم زیرا مطلب ما را تحت الشعاع خود قرار می دهد.
در طی پنج سال اخیر بدترین اتفاقات را در اقتصاد ایران شاهد بوده ایم. تحریم های دولت ترامپ اقتصاد ایران را به ناکجا آباد برد. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور دولت قبل فقط می خواست تا پایان دوره دوم خود دوام بیاورد.
از طرف دیگر شیوع بیماری کرونا نیز اوضاع را پیچیده تر کرد. قصد داریم تا کمی نیز پیرامون صادرات سنگهای ساختمانی توضیح دهیم. شاید شما نیز پای درد دل صادرکنندگان سنگهای ساختمانی به خصوص سنگهای مرمر نشسته باشید.
پیش از این روزهای تلخ در اقتصاد ایران، اغلب کشورهای همسایه ما از مشتریان ثابت خرید سنگهای مرمر بودند. به خوبی به یاد دارم انواع سنگهای مرمر آبی و سبز از پر فروش ترین سنگهای ما بودند. بسیاری از کشورهای عربی همسایه ما از وارد کنندگان جدی این سنگها از ایران بودند.

انواع سنگ مرمر ایران

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

اگر موافق باشید درباره سنگهای مرمر بیشتر توضیح دهیم. سنگهای ساختمانی مرمر در ایران جزو جذاب ترین سنگهای ساختمانی هستند و در گروه سنگهای تزئینی قرار دارند.
این سنگها دارای تنوع بی نظیری در رنگ و کیفیت هستند. کمتر کشوری در دنیا تا این حد دارای تنوع در بین محصولات سنگی است. درباره کاربردهای این سنگها حداقل تاکنون 50 مطلب در وبسایت ما منتشر شده است.
علاقمندان می توانند این مطالب را در بخش مقالات وبسایت ما مطالعه و بررسی کنند. پیشنهاد می کنم این مطالب را برای دوستان و همکاران نیز ارسال کنید و در پایان هر مطلب نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.
حتی اگر در مورد موضوعی دوست دارید تا ما بیشتر مطلب منتشر کنیم حتما با ما در میان گذارید. همکاران ما در اسرع وقت پیامهای شما را پاسخ می دهند.
انواع سنگهای مرمر سفید، نباتی، صورتی، سبز، آبی، پرتقالی و لیمویی در ایران دارای معادن فراوانی هستند. گذشته از آن با حضور چینی ها در ایران، آنها تبدیل به مشتریان بالقوه انواع سنگهای ساختمانی ما شده اند.

صادرات سنگ مرمر ایران

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

واقعا انتخاب بهترین سنگ مرمر برای ما کار دشواری است. زیرا هر کدام از این سنگها زیبایی خاص خودش را دارد. حتی انتخاب از بین سنگهای مرمر و معرفی به مشتریان نیز برای ما کار سختی است.
تمامی این سنگها از بهترین معادن ایران استخراج شده و با بهترین دستگاه های برش و فرآوری شده است. در پروسه تولید این سنگها بهترین متخصصین این کشور روی این مرحله نظارت داشته اند.
نهایتا، این سنگها آماده هستند تا در پروژه های ساختمانی شما عزیزان مورد استفاده قرار گیرند. شما می توانید از زیبایی فوق العاده این سنگها در محیط ساختمان خود نهایت استفاده را ببرید.
لازم به ذکر است، قیمت برخی از این سنگها از سنگهای دیگر گرانتر است. بدون تردید، این سنگها از کیفیت بالاتر و پاکی بیشتری برخوردار هستند.برای مثال مرمر صورتی یکی از سنگهای گران در بین انواع مرمر است.
در سالهای اخیر به لطف و یاری خداوند متعال موفق شدیم تولیدات سنگهای مرمر را افزایش دهیم. برخی از این تولیدات عبارتند از: مرمر رومانسی، پرنس، گلدن کلودی، بلک رز و دیاموند. بسیاری از کشورهای همسایه ایران در حال واردات انواع این سنگها به کشور خود هستند.

صادرات مهم سنگهای مرمر

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

یکی از بزرگترین اهداف ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز رسیدن به ثبات در صادرات سنگهای مرمر است. برای دستیابی به این هدف، همکاران ما دست به تلاش بزرگی زدند.
با توجه به چالشهای زیادی که در حوزه صادرات است، با همت این متخصصین موفق شدیم به این هدف برسیم. برای پیمودن این مسیر و منحرف نشدن از این جاده هزینه های زیادی را پرداخت کردیم تا موفق شویم.
امروز با افتخار و با یاری خداوند متعال موفق شدیم بیش از 5000 مترمربع از انواع سنگهای مرمر را به کشورهای همسایه صادرات کنیم. وظیفه دارم تا از زحمات تک تک همکارانم قدردانی و تشکر ویژه داشته باشم.
همت و تلاش شبانه روزی این عزیزان باعث شد تا این نتایج حاصل شود. امیدوار هستیم تا بتوانیم بازارهای دیگری را نیز تصاحب کنیم. هدف بزرگی داریم و برای رسیدن به باید تلاشهای بزرگی نیز انجام دهیم.
در انتها قصد داریم تا با شما عزیزان پیشنهادی را مطرح کنیم. اگر در کشورهای مختلف حضور دارید و این مطلب را مطالعه می کنید و به صادرات سنگهای مرمر علاقمند هستید. لطفا با همکاران ما در دپارتمان فروش تماس حاصل کنید. همچنین، می توانید فرم همکاری بالای همین صفحه را تکمیل کنید.
مجموعه به دنبال افراد شایسته و توانا در زمینه فروش سنگهای ساختمانی مرمریت، تراورتن، گرانیت و اونیکس در کشورهای مختلف است. علاقمند هستیم تا به صورت نمایندگی فروش، شریک تجاری و یا بازاریاب با افراد ذیصلاح همکاری کنیم. لطفا با همکاران ما تماس بگیرید تا با بهترین مجموعه سنگ ایران همکاری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما