سنگ مرمر مناسب شما چیست

سنگ مرمر مناسب شما چیست این سوالی است که شاید ذهن شما را نیز مشغول کرده است. آیا در انتخاب سنگ متخصص هستید؟ آیا از روی احساسات سنگ خریداری کردید؟ شاید با نظر یک فرد آماتور می خواهید سنگ مرمر انتخاب کنید.

سنگ مرمر مناسب شما چیست

سنگ مرمر مناسب شما چیست

سنگ مرمر مناسب شما چیست

مطمئن هستم که همه شما عزیزان تا حدودی از قیمت سنگهای مرمر (اونیکس) آگاه هستید. اگر آگاه نیستید لازم است بدانید این سنگها قیمتی بیش از متری 2 میلیون تومان دارند.
پس متوجه این موضوع هستید که این سنگها گران هستند. بنابراین اشتباه در انتخاب سنگ مرمر مناسب و خرید آن، خسارات زیادی برای شما به همراه دارد.
در این مطلب قصد داریم به صورت جامع توصیح دهیم که سنگ مرمر مناسب پروژه خود را به چه صورتی انتخاب و خریداری کنید. در واقع اکثر خریدهای سنگ با نظر مهندس پروژه صورت می گیرد.
این فرد خوشبختانه نظرات کارشناسی دارد و تا حدودی سنگها را نیز به خوبی می شناسد. در حالت بعدی شما با مشورت سنگ کار تصمیم به خرید سنگ می گیرید.
متاسفانه اغلب این نظرات کارشناسی نیست و مورد تایید ما نیست. زیرا این افراد برای راحتی و آسودگی خودشان اغلب پیشنهادتی را مطرح می کنند. حال خریدار برای خرید به سراغ ما آمده است و هر چقدر اصرار به تعویض سنگ می کنیم خریدار نمی پذیرد.
شخصا، شاهد بودم که همکارم با سالها تجربه به مشتری می گفت این سنگ مناسب پروژه شما نیست. مشتری اصرار داشت که چون سنگ کار ما گفته که این سنگ را بخریم، پس حتما باید همین سنگ باشد.

انتخاب سنگ مرمر مناسب شما

سنگ مرمر مناسب شما چیست

این احتمال وجود دارد که شما برای مثال سنگ مرمر رومانسی را جایی دیده باشید و پسندیده باشید و بخواهید در پروژه خودتان از این سنگ استفاده کنید. پیشنهاد می کنم هرگز مرتکب این اشتباه نشوید.
چرا؟ به شما قول می دهم یک سنگ خوب در یک لوکشین خوب است که به خوبی دیده می شود و خودش را نشان می دهد. اما چون انتخاب شما مناسب نیست بعد از خرید و نصب سنگ متوجه می شوید که سنگ مثل آن چیزی که قبلا دیده بودید نیست.
شاید بیش از 100 نفر این موضوع را با ما مطرح کرده اند. دقت کنید سنگی که شما در لابی یک هتل مجلل مشاهده کردید به هیچ وجه مناسب TV ROOM در منزل شما نیست.
و یا سنگی که در یک جواهر فروشی دیده اید به هیچ وجه مناسب کانتر و یا جزیره آپارتمان شما نیست. این مطالب حاصل سالها تجربیات گرانقدر همکاران ما است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. حتما در خرید سنگ مرمر این موارد را در نظر بگیرید.

چطور بهترین سنگ مرمر را بخریم؟

سنگ مرمر مناسب شما چیست

در مورد این سوال راه حل ما بسیار ساده است. در قسمتهای قبلی گقفتیم که نظرات مهندس پروژه، سنگ کار پروژه و همچنین توصیه های کارشناسی نشده دیگران مورد پذیرش ما نیست.
پیشنهاد ما پذیرش نظرات تولید کنندگان قدیمی و با تجربه در بازار سنگهای مرمر است. ممکن است بپرسید چطور می شود این افراد را پیدا کرد؟ امروزه، تمام تولید کنندگان دارای وبسایت و صفحات اجتماعی زیادی هستند.
با یک سرچ در اینترنت، شما به سادگی می توانید تعداد زیادی از این افراد را پیدا کنید. قول می دهیم اگر نظرات این افراد را بپذیرید پشیمان نخواهید شد. زیرا این افراد بسیار با تجربه هستند، با مشتریان داخلی و خارجی زیادی در تماس هستند.
نکته مهم اینکه به دلیل تجربه زیاد می دانند که چه سنگی مناسب شما است. حتی برخی اوقات ما به مشتریان پیشنهاد می کنیم این سنگ با ضخامت 2 سانتیمتر برای شما کافیه. ولی مشتری اصرار دارد که حتما ضخامت 3 سانتیمتر خریداری کند.

بهترین سنگ مرمر را از ما بخرید

سنگ مرمر مناسب شما چیست

اجازه دهید در این بخش به جمع بندی برسیم. البته ما یک موضوع مهم را درباره نظرات مهندسین پروژه باید اضافه کنیم. مهندسین پروژه های ساختمانی از علم خوبی درباره سنگها برخوردار هستند.
اما سلیقه بازار و به مسائل پیرامون تولید سنگهای مرمر تسلط ندارند. به همین دلیل اغلب پیشنهاداتی را مطرح می کنند که یا امکان تولید ندارد و یا به سختی می توان تولید کرد.
در انتخاب سنگ نیز بسیار علمی و بدون تخصص به موضوع نگاه می کنند. برای مثال فکر می کنند سنگ هر چقدر ضخیم تر باشد بیشتر عمر می کند. این طرز تفکر کاملا اشتباه است.
سنگهای گرانیت حتی با ضخامت 1/5 سانتیمتر دیده شده تا سالها بدون هیچ مشکلی کار می کنند. به شما پیشنهاد می کنم حتما برای خرید سنگهای مرمر با همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.
بهترین های صنعت سنگ ایران را در این مجموعه برای خدمت به شما دور هم جمع کردیم. تضمین می کنیم بعدا مجموعه ما را به دوستان و همکاران خود نیز معرفی می کنید. زیرا از کیفیت کار خودمان مطمئن هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما