شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی همیشه تابع فاکتورهایی پرنوسان بوده است. عوامل مختلفی در صادرات سنگ مرمر پرتقالی تاثیر مستقیم و غیر مستقیم دارد. بسیاری از این عوامل تحت کنترل ما به عنوان صادرکننده این سنگها نیستند.

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

احتمالا شما نیز با مقوله صادرات سنگهای مرمر کمابیش آشنا هستید. اگر هم اطلاعی ندارید در این بخش سعی می کنیم تا شما را با برخی از چالشهای این عرصه آشنا کنیم.
سنگ مرمر پرتقالی یکی از زیباترین سنگها در میان سنگهای مرمر است. معدن این سنگ در شهرستان بجنورد در استان خراسان شمالی است.در واقع این سنگ کاربردهای زیادی در ساختمان سازی دارد.
به دلیل کارایی خوب این سنگ در صنایع مختلف ساخت آبنما، ظروف، وان حمام و روشویی استفاده می شود. علاوه بر این برای دیوارهای داخلی و کانتر و اپن نیز به کار می رود. بعد از این اطلاعات مختصر اجازه دهید تا وارد بخش چالش های صادرات این سنگ شویم.

انتقال سفارش صادراتی به گمرک

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

فرض را بر این می گیریم که تمام توافقات با مشتری انجام شده و پول پرداخت شده است. در این بخش سفارش مشتری بسته بندی و بارگیری شده است. بنابراین بار صادراتی آماده حمل به گمرک است.
بعد از به پایان رسیدن حمل و ورود به گرمک پروسه های مختلفی روی این بار صورت می گیرد. به هیچ وجه هدف ما توضیح امور گمرکی نیست. بلکه قصد داریم تا بتوانیم شما را با برخی از قسمتهای حساس این بخش آشنا کنیم. شاید بپرسید کدام قسمتهای حساس؟
برای مثال پیش از تحویل بار باید از سلامت سنگها اطمینان داشته باشید. در حین بارگیری نهایت دقت خود را به کار گیرید تا سنگها دچار آسیب نشوند. این مراقبت باید تا بارگیری درون کانتینر نیز انجام شود. در مورد موضوع لشینگ در کانتینر نیز حتما دقت فراوان داشته باشید.

نوع قرارداد با مشتریان صادراتی

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

یکی از مهمترین بخشهای قرارداد با مشتریان مشخص کردن ترم حمل و نقل آن است. همکاران ما در ایران معمولا به سراغ ترم های آسان مانند EXW و یا حداکثر FOB می روند.
اما این زیاد مورد پذیرش خریداران خارجی نیست. زیرا آنها اغلب تلاش می کنند تا سفارشات خود را در گمرک کشور خودشان تحویل بگیرند. خود همین درخواست برای همکاران ما همراه با چالش های زیادی است.

نتایج صادرات سنگهای مرمر ایران

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

تقریبا هیچ کسی در بازار به سرانجام صادرات سنگهای ایرانی توجهی نمی کند. معمولا ما نمی دانیم خریدارنا خارجی با این سنگها چه می کنند؟ بر اساس برخی از اطلاعات ما این سنگهای مرمر مصارف مختلفی برای آنها دارد.
یکی از کاربردهای سنگهای ایرانی، در داخل بناهای نوساز است. بخشی از این سنگها برای ساخت مصنوعات سنگی به کار می رود. قسمت عمده این سنگها دوباره با قیمت بالاتری به کشورهای اروپایی و امریکایی صادرات می شود. کشورهای خلیجی بزرگترین صادرکنندگان سنگهای مرمر ایرانی در دنیا هستند.

ارز آوری برای کشور در نتیجه صادرات سنگ مرمر

شرایط صادرات سنگ مرمر پرتقالی

از نتایج مهم صادرات سنگهای مرمر پرتقالی ارز آوری برای ایران عزیز است. همگان به خوبی می دانند که در شرایط فعلی اقتصادی کشور تا چه اندازه به صادرات احتیاج داریم.
موضوع صادرات در شاریط فعلی کشور یک ضرورت اساسی است. بسیار مهم است که برای ایجاد یک تعادل هر چند ضعیف در کشور ارز آوری انجام شود. وارد مباحث اقتصادی بیشتر از این نمی شویم.
همه فعالان حوزه سنگهای ساختمانی در تلاش هستند تا بهترین تولید و خدمات را برای مشتریان ارائه دهند. ما نیز در بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش برای ارائه بهترین تولیدات برای ایران عزیز هستیم.

18

  1. شرایط صادرات این سنگها خیلی پیچیده تر هست. به نظرم باید بیشتر توضیح داده میشد.

  2. صادرات به عنوان یک موضوع جذاب همیشه مطرح بوده است. درآمد دلاری همیشه می تواند شیرین باشد.

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  3. چرا برخی از معادن در کشور که سنگهای مهم در بازار دارند به مشتریان داخلی سنگ نمی دهند؟

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما