شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر

شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر می تواند فعالیتهای مختلفی را برای مشتریان خود انجام دهد. در واقع این شرکتها علاوه بر خدمات به مشتریان داخلی تسهیل کنندگان بزرگ امور صادراتی نیز هستند. اگر موافق هستید در این مطلب کمی راجع به نقش و فعالیتهای مختلف این شرکتها توضیح دهیم.

شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر

شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر

شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر

شرکت های مختلفی با کارکردهای مختلف در امور صادراتی وجود دارند. یکی از این شرکتها در واقع شرکتهای توزیع کننده سنگهای ساختمانی مانند سنگهای مرمر هستند.
قبلا به صورت مفصل درباره سنگهای مرمر (اونیکس) توضیح داده شده است. اگر علاقمند به مطالعه هستید می توانید مطلب قبلی ما را از بخش مقالات مطالعه کنید.
این سنگها جزو گرانترین سنگهای موجود در بازار هستند. درصد زیادی از این سنگها به کشورهای واردکننده این سنگها ارسال می شود. بنابراین صادرات این سنگها از رونق خاصی برخوردار است.
موارد و موضوعات زیادی حول فروش و صادرات انواع سنگهای ساختمانی وجود دارد. اما نقش شرکتهای توزیع کننده سنگهای مرمر در این بازار چیست؟ این شرکتها چه نیازهایی را مرتفع می کنند؟ آیا نیازی به وجود این شرکتها در مارکت سنگهای ساختمانی ایران هست؟

نقش شرکتهای توزیع کننده سنگهای مرمر

شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر

می توان اینطور گفت که این شرکتها در بازار روی دو بخش تاثیر مستقیم دارند. بخش اول تاثیری است که این شرکتها روی خرید مشتریان داخلی دارند.
قسمت دوم تاثیر مستقیم این شرکتها بر روی صادرات سنگهای مرمر در ایران است. ما قصد داریم درباره تاثیر این شرکتها روی صادرات سنگهای مرمر توضیح دهیم.
کارخانجات تولید کننده این سنگها به حدی درگیر پروسه تولید هستند که نمی توانند در بازارهای صادراتی حضور داشته باشند. از اینجا نقش این شرکتها که اغلب شرکتهای بازرگانی هستند آغاز می شود.
موارد مختلفی مثل بازاریابی، تبلیغات، مذاکره با مشتریان خارجی و امور گمرک را برای صادرات این شرکتها انجام می دهند.

ماموریت صادرات سنگهای مرمر ساختمانی

شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر

صادرات به نظر برخی از کارشناسان امر بسیار ساده ای است. از طرف دیگر برخی دیگر از متخصصین معتقد هستند صادرات یک کار فرا سازمانی است. این امر نیازمند هماهنگی چندین نهاد مختلف برای تحقق صادرات است.
گروه دوم اعتقاد دارند این کار نیازمند تجربه و مهارت های مختلفی است. به هر حال ماموریت اصلی این شرکتها در حقیقت تاثیر گذاری روی بخش صادرات سنگهای مرمر است.
بنده از دور چندین شرکت معتبر صادرکننده را به خوبی می شناسم. چون از مشتریان قدیمی ما هستند. تاکنون ما در پروژه های مختلفی با این دوستان همکاری داشته ایم. در واقع شخصا معتقدم این کار در شرایط فعلی کشور نیازمند افراد شاخص و متبحری است.

نیاز وجود شرکتهای صادرکننده سنگهای مرمر

شرکت توزیع کننده سنگهای مرمر

در شرایط فعلی کشورمان و با وجود این اقتصاد بیمار، نیاز صادرات بیشتر از هر زمانی در کشور احساس می شود. این شرکتها می توانند از طریق ارز آوری نقش مهمی را در اقتصاد فعلی ما داشته باشند.
بعلاوه، حضور این شرکتها باعث می شود تا خطوط تولید کارخانجات نیز همچنان روشن و فعال بماند. کارگران این کارخانه ها نیز همچنان در کارهای خود باقی باشند.
اگر دقت کنید در جنگ اقتصادی کشور در شرایط فعلی این شرکتها در خط مقدم جنگ هستند. لازم به ذکر است بیشتر از تولید، کشور ما نیاز به این شرکتها دارد تا بتوانند ارزآوری کنند.

12

  1. چرا اگر این شرکتها تا این اندازه فعال و مهم هستند پس چرا اینقدر تعداد این شرکتها کم است؟

  2. فکر می کنم جا داره خیلی بیشتر درباره این شرکتها و فعالیتهای آنها نوشته شود.

  3. مشکل نقل و انتقال پول را این شرکتها چطور حل می کنند؟
    آیا در کشورهای خارجی حساب بانکی دارند؟

  4. میشه از این مطلب نتیجه گرفت نقش این شرکتها از تولید کنندگان بسیار مهمتر هست

  5. امیدوارم در آینده درباره این شرکتها و نحوه تعاملات آنها بیشتر توضیح دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما