شرکت تولیدی سنگ گرانیت بلک گلکسی در ایران

شرکت تولیدی سنگ گرانیت بلک گلکسی در ایران توانسته است بهترین سنگ های گرانیت را تولید و روانه بازار های داخلی و خارجی گرداند. سنگ های گرانیت بلک گلسی زیبایی خاصی به نمای داخل و خارج ساختمان می دهند.

شرکت تولیدی سنگ گرانیت بلک گلکسی در ایران

مشخصات عمومی سنگ گرانیت بلک گلکسی

مشخصات عمومی سنگ گرانیت بلک گلکسی سنگ بلک گلکسی در صنایع مختلفی در کشورمان استفاده می شود و دارای مشخصات منحصر به فردی نسبت به سایر سنگ ها است.


گرانیت گلکسی بلک یک سنگ نسبتاً جدید برای صنعت مصالح ساختمانی و ساختمان سازی است. این سنگ نخستین بار در اواخر دهه ۱۹۷۰ یا اوایل دهه ۱۹۸۰ کشف شد. از آن زمان به دلیل دوام و زیبایی بصری چشمگیر، در سراسر جهان به یک سنگ فوق العاده محبوب تبدیل شده است. سیاه و سفید عمیق سنگ برجسته شده با لکه های رنگی طلای طبیعی که با وجود تعدادی نقوش طراحی خوب کار می کند و می تواند یک بیان تصویری قوی در هر اتاق باشد. این سنگ های گلکسی از مواد سنگ طبیعی تهیه شده است.

مهندسین برای طراحی های زیبا و شگفت انگیز آشپزخانه می توانند از سنگ های بلک گلکسی استفاده کنند. سنگ های گرانیت بلک دارای دوام بسیار می باشند، نگهداری کردن و تمیز کردن آنها کار بسیار راحتی است.

 گرانیت سیاه در خانواده گابرو، از مواد سنگی است، ماده گرانیتی در مقیاس سختی بسیار بالایی می باشد، که نسبتاً سخت در نظر گرفته می شود. مصالح ساختمانی سخت تر ، مانند کوارتز وجود دارد، اما گرانیت بلک گلکسی به اندازه کافی بادوام است تا در مقابل متداولترین کاربرد مقاومت کند.

 

نکات مهم در مدیریت فروش انواع سنگ گرانیت

نکات مهم در مدیریت فروش انواع سنگ گرانیت نکات مهمی در مدیریت فروش گرانیت مشکی گلکسی باید توسط فروشندگان رعایت شود.

این سنگ می تواند یک پس زمینه سیاه تیره ، یک سایه سبز مایل به سبز یا سیاه داشته باشد و یا در پس زمینه رنگ سفید داشته باشد.  برخی از مواد با کیفیت پایین ممکن است دارای خطوطی باشند که در سراسر آن جریان دارد  عامل زیبا و متمایز گرانیت کهکشان سیاه مشبک فلزی است که در اثر وجود برنزیت ایجاد می شود و می تواند در چند درجه متفاوت باشد:

 دانه های بزرگ

 دانه متوسط

 دانه های کوچک

 این نمرات براساس اندازه فلكها صورت می گیرد.  دانه های بزرگ معمولاً بسیار مورد نظر است ، اما نادر و گران تر است.

 گرانیت های بلک گلکسی بیشتر در کفپوشها ، راه پله ها و کانترها استفاده می شود.  دوام و زیبایی مواد صفاتی است که معمولاً آن را در منطقه ای قرار می دهد که بسیار این سنگ را محبوب کرده است و مورد توجه بسیاری قرار می گیرد.  یک اتمام بسیار جلا یافته کنتراست و عمق رنگها را برجسته می کند و رایجترین آن است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما