شرکت تولید سنگ مرمریت بسطام خوی

شرکت تولید سنگ مرمریت بسطام خوی امروزه با استفاده از تجهیزات ویژه و پرداخت سنگ های مرمریت توانسته است کیفیت های بالاتری از این محصول را رای مصارف مختلف تولید و ارائه دهد. درجه بندی کیفی این محصولات بر قیمت آن ها نیز تاثیر گذاشته است‌. این محصول در ابعاد مختلفی برش کاری می شوند که با توجه به نیاز خریدار در دسترس آن ها قرار می گیرد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید‌.

شرکت تولید سنگ مرمریت بسطام خوی

مشخصات انواع سنگ مرمریت خوی

مشخصات انواع سنگ مرمریت خوی

سنگ مرمریت بسطام خوی امروزه به علت کیفیت بالایی که دارد مورد توجه سنگ کاران قرار گرفته است. از مشخصات انواع سنگ مرمریت خوی رنگ کرم قهوه ای این محصول را می توان نام برد. در سطح این سنگ با توجه به ترکیبات موجود ناهمگونی هایی به چشم می خورد که به صورت لکه ای سفید و شیری دیده می شود. این ناهمگونی ها در عین برهم زدن نظم سطح سنگ باعث زیبایی کار شده است. 

سنگ های خوی به علت بافت متراکمی که دارند مانع از نفوذ رطوبت و حرارت هستند. از این رو ان ها را می توان در کف سرویس های بهداشتی مصرف نمود. همچنین سطح این محصول به علت داشتن تخلخل کمتر لیز می باشد. افرادی که در منازل و یا مکان های رفت و آمدی دارای سنگ مرمریت خوی هستند با خیس نمودن سطح باید فورا اقدام به خشک نمودن آن نمایند. شستشوی آسان این محصول نیز یکی از علل محبوب بودن آن ها در بین خریداران می باشد. 

همچنین این محصول مقاومت بالایی در برابر اصطکاک بالاتر و سایش دارند این ویژگی سبب استفاده از انواع این سنگ در محل هایی مانند راه پله و کف پارکینگ ها شده است. ابعاد کوچکتر این محصول برای مکان های مزبور استفاده می شود‌.

راهنمای خرید سنگ مرمریت بسطام

راهنمای خرید سنگ مرمریت بسطام

انواع مرمریت خوی با توجه به کیفیت متعدد نیاز به بررسی بیشتری برای خرید دارند. خریدار این محصول می تواند از فروشنده مجرب درخواست راهنمای خرید سنگ مرمریت بسطام را داشته باشد. فروشنده با جویا شدن از نوع محل مورد نظر و کارایی آن محل از نظر مسکونی و تجاری بودن، می تواند سنگی متناسب با نوع درخواست خریدار را ارائه دهد. 

خریداران این محصول دقت نمایند درجه کیفی مختلفی برای طبقه بندی سنگ مرمریت وجود دارد که با توجه به نوع پسند خود می توانند محصولی با درجه کیفی سوپر، صادراتی، متوسط و ضعیف را خریداری کنند. قیمت این محصولات نیز با توجه به درجه کیفی و ظاهر سنگ تعیین می گردد. خرید انواع این محصولات برای استفاده در فضای داخلی و خارجی صورت می گیرد که اغلب به صورت عمده تهیه می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما