صادرات انواع سنگ گرانیت سبز کاهویی بیرجند

سنگ گرانیت سبز کاهویی بیرجند یکی از با کیفیت ترین انواع سنگ می باشد که در ایران به صورت گسترده تولید می شود. صادرات این نوع سنگ یکی از مهم ترین منابع درآمدی کشور است که نقش مهمی در رونق تولیدات داخلی خواهد داشت. صادرات این کالا از طریق پایانه های مرزی مختلف صورت می گیرد. این نوع سنگ میزان مقاومت زیادی در برابر رطوبت دارد.

صادرات انواع سنگ گرانیت سبز کاهویی بیرجند

اطلاعات فنی سنگ گرانیت سبز

اطلاعات فنی سنگ گرانیت سبز سنگ گرانیت سبز یکی از سنگ آذرین محسوب می شود که از زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشد. این نوع سنگ دارای بافت بسیار درشتی است و این ویژگی باعث شده تا استحکام این کالا در برابر ضربه تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کند. از این نوع سنگ از زمان های گذشته تا کنون برای ساخت انواع ساختمان استفاده می شده است. از ویژگی ها و مشخصات فنی این محصول می توان به تخلخل بالای آن اشاره کرد. تخلخل بسیار زیاد این نوع از سنگ باعث شده تا سنگ های گرانیت به یکی از مستحکم ترین سنگ های ساختمانی مبدل شوند.

این مدل سنگ دارای رنگبندی های مختلفی است و یکی از زیبا ترین رنگ ها آن رنگ سبز می باشد. کمتر دیده شده که سنگ های معدنی دارای رنگ سبز باشند و این ویژگی فقط در سنگ های گرانیت دیده می شود. به این نوع سنگ، سنگ خارا نیز گفته می شود که این نام نشان از دوام بسیار بالای این محصول می باشد. در حدود ۶۰ درصد از مواد تشکیل دهنده این محصول را مواد معدنی کوارتز تشکیل می دهد.

فرآیند تولید سنگ گرانیت سبز کاهویی

فرآیند تولید سنگ گرانیت سبز کاهویی بیرجند قطب اصلی تولید سنگ گرانیت در ایران می باشد. در این شهر معدن های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه استخراج این محصول فعالیت می کنند. انواع گرانیت بیرجند دارای عالی ترین سطح کیفیت می باشند. سنگ های گرانیت تولید شده در این شهر پس از گذراندن مراحل مختلف وارد بازار می شوند.

فرآیند تولید این نوع سنگ به این صورت است که ابتدا سنگ خام را از معادن استخراج می کنند و سپس آن را به کمک دستگاه های مخصوص برش می زنند و صیقل می دهند تا به شکل های سنگ های موجود در بازار در آیند. این نوع سنگ ها پس از گذراندن مراحل تولید بسته بندی می شوند و در دسترس مشتریان و استفاده کنندگان گرامی قرار خواهند گرفت. تولید این نوع سنگ ساختمانی در کشور به صورت گسترده و انبوه صورت می گیرد. تولید گسترده این محصول به رفع نیاز های بازار داخلی کمک بسیار زیادی کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما