صادرات سنگ مرمریت اردبیل با بهترین کیفیت

سنگ مرمریت اردبیل بسیار زیبا، با کیفیت و مرغوب می باشد. این سنگ ها در طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی به بازار عرضه می شود. در نمای داخلی ساختمان ها و هتل ها استفاده می شوند. سنگ مرمریت اردبیل یک برند فوق العاده شناخته شده در داخل کشور می باشد. 

صادرات سنگ مرمریت اردبیل با بهترین کیفیت

سنگ مرمریت چیست؟

سنگ مرمریت چیست؟سنگ مرمریت نوعی سنگ با ترکیبات کربناتی می باشد. بلور های این سنگ در اثر تبلور مجدد تشکیل شده اند. بنابراین حرارت و فشار فوق العاده زیادی را تحمل کرده اند و از مقاومت بالایی برخوردار می باشند.

این نوع سنگ ها در واقع دارای منفذ و تخلخل نیستند. بنابراین می توان با اطمینان گفت که مرمریت ها در برابر انواع آسیب ها و واکنش ها مقاوم می باشند.

بافت درونی سنگ مرمریت آهکی بوده، این سنگ ها زبر و رگه دار می باشند. دارای شبکه بلوری منظمی هستند.

مرمریت ها در طرح ها و رنگ های مختلفی از معادن استخراج می شوند. نوع خالص آن دارای رنگ سفید شفاف و درخشنده می باشد. به رنگ های سبز، صورتی، قرمز و کرم مشاهده می شوند. هر مدل رنگ به دلیل نوع کانی خاصی در بافت سنگ می باشد. برای مثال رنگ زرد مرمریت به دلیل تبلور لیمونیت ها می باشد.

بعضی از سنگ های مرمریت به دلیل ساختار آهکی که دارند دارای قدرت جذب آب بالا می باشند، بنابراین در مکان هایی چون حمام و سرویس های بهداشتی نمی شود از آتها استفاده کرد. بنابراین در نمای بیرونی ساختمان بهتر است که از این سنگ ها استفاده نشود زیرا دچار خوردگی و ساییدگی می شوند.

اطلاعاتی کامل در خصوص معادن سنگ مرمریت در اردبیل

اطلاعاتی کامل در خصوص معادن سنگ مرمریت در اردبیلسنگ مرمریت از استان اردبیل شهرستان نمین به صورت عمده استخراج می شود. استان اردبیل در واقع قطب بزرگ تولید مرمریت در داخل کشور می باشد. هر سال چندین هزار تن از انواع سنگ مرمریت از این استان بهره برداری می شود. این سنگ ها در وزن های چندین تن از معادن استخراج شده و به کارخانه ها جهت فر آوری و برشکاری انتقال داده می شوند. 

سنگ های مرمریت که از استان اردبیل به سایر شهر ها ارسال می شود دارای رنگ کرم با رگه های خاکستری می باشد. بافت درونی سنگ توسط هاله ای از رگه های تو به تو پر شده است که فوق العاده جذاب و زیبا می باشد. 

در بازار تجارت سنگ محصولات اردبیل بسیار شناخته شده و پر فروش می باشند. سنگ های مرمریت به دلیل ساختاری که دارند بهتر است در فضاهای بسته و نماهای داخلی استفاده شوند.

انواع مرمریت اردبیل با طرح های بسیار زیبا و رنگ های مختلف به بازار داخلی عرضه می شود. هر کدام از این سنگ های برش داده شده زیبایی و جلوه خاص خود را دارند.

بهترین مرمریت اردبیل امروزه به بسیاری از کشور های همسایه صادر می شود و در بازار خارجی بسیار پر فروش و پر رونق می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما