صادرکننده انواع سنگهای ساختمانی

صادرکننده انواع سنگهای ساختمانی را با بهترین خدمات و گارانتی انجام می دهیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از برترین تولید کنندگان و صادرکنندگان انواع سنگهای ساختمانی در ایران است. انواع سنگ مرمریت، سنگ مرمر، سنگ تراورتن، سنگ گرانیت و بازالت را با بهترین کیفیت صادرات می کنیم.
در واقع مجموعه ما پیشرو در صادرات انواع سنگهای ساختمانی به صورت تایل، اسلب و کوپ در ایران است. اغلب کشورهای همسایه ایران از مشتریان دائمی محصولات ما هستند.

صادرات سنگ های تزیینی و ساختمانی ایران به کشورهایی مانند چین و کشورهای حاشیه خلیج فارس و همچنین کشورهای اروپایی صورت می‌ گیرد؛ زیرا، سنگ های استخراج شده ایرانی از نظر کیفی بسیار مطلوب هستند و می توانند نظر مشتریان بسیاری را جلب کنند.

صادرکننده انواع سنگهای ساختمانی

مرکز تولید انواع سنگهای صادراتی

مرکز تولید انواع سنگهای صادراتی

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین مجموعه های صادرکننده در تمام ایران است. تقریبا به تمام قاره های دنیا انواع سنگهای ساختمانی را صادرات کرده ایم. مشتریان صادراتی زیادی روزانه با ما تماس می گیرند و درخواست خرید انواع سنگهای ساختمانی را دارند.
جالب است بدانید کشور چین یکی از بزرگترین وارد کنندگان انواع سنگهای ایران است. آنها این سنگها را به صورت کوپ خریداری می کنند. بعد از وارد کردن به کشور خود این سنگها را برش و فرآوری می کنند. سپس با چندین برابر قیمت به کشورهای دیگر صادرات می کنند.

مرمریت سفید یکی از انواع مختلف سنگ های ساختمانی است که طرفداران بسیاری دارد. سنگ های مرمریت ایران یکی از معروف ترین سنگ ها می باشد که از بهترین نوع آنها می‌توان به سنگ صلصالی اشاره کرد. سنگ های صلصالی بیشتر در راه پله ها نمای ساختمان و همچنین کف ساختمانبکار گرفته می شود. از ویژگی های سنگ پله صلصالی می توان به استحکام بالا، رنگ بندی زیبا، نقوش طبیعی و چشم نواز اشاره کرد که در انواع موج دار و بی موج وجود دارد. این نوع سنگ ها دارای زمینه سفید کرم یاسی با رگه های قرمز رنگ هستند.

قیمت انواع سنگهای صادراتی

قیمت انواع سنگهای صادراتی

هر مجموعه صادرکننده ای اهداف مختلفی را برای صادرات دنبال می کند. بسیاری از این شرکتها در حال صادرات انواع سنگها با قیمتها و کیفیتهای مختلفی هستند. طبیعتا، مشتریان درخواستهای مختلفی دارند و به دنبال خرید سنگهای مختلفی هستند.
بدون شک صادرات از نظر اقتصادی کمک بسیار موثری به اقتصاد ایران است. زیرا ارزهای خارجی از این طریق وارد ایران می شود.
اما صادرات در ایران چالشهای زیادی نیز به همراه دارد. این چالشها باعث می شود تا اغلب صادرکنندگان در دوران تحریم نتوانند به راحتی کالاهای خود را به کشورهای دیگر ارسال کنند. امیدوار هستیم تا هر چه زودتر این موانع از سر راه برداشته شود و بتوانیم صادرات بهتری را تجربه کنیم.

عوامل مختلفی بر قیمت سنگ های صادراتی اثر گذار است که از جمله آنها می توان به نوع سنگ و نحوه برش، رنگ و نقش سنگ، میزان دوام و مقاومت آن در برابر ضربه و عوامل جوی و… آن اشاره کرد. سنگ های ساختمانی بسته به مواد تشکیل دهنده و شرایطی که در آن تشکیل شده اند، خاصیت های متفاوتی دارند. دوام سنگ های گوناگون در برابر ضربه ها یا مقاومت آنها در برابر تغییرات آب و هوایی با هم متفاوت است که همه اینها به طور مستقیم روی قیمت تاثیر می گذارد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای مشتریان صادراتی خود فراهم کند. برخی از این شرایط عبارتند از استفاه از بهترین بیمه ها برای سفارشات و همین طور بهترین بسته بندی عالی.
چه احساسی خواهید داشت اگر بتوانید انواع سنگهای ساختمانی را بسیار سریع، آسان و ارزان خریداری کنید؟ مجموعه ما تمام این شرایط را برای شما فراهم کرده است. در واقع شما با خرید انواع سنگها از مجموعه ما در زمان، انرژی و پولتان صرفه جویی می کنید. لطفا برای ثبت سفارش خود با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

صنعت سنگ در ایران، یکی از فرصت های مناسب برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است و از نظر درآمد و اقتصادی نیز بسیار سود آور است. امروزه در ایران شرکت ها و کارخانه جات زیادی مشغول برداشت و فرآوری سنگ ها تزیینی و ساختمانی هستند و این سنگهای شگفت انگیز را با قیمتی مناسب، به فروش می رساند.

مشخصات قابل توجه سنگ های ساختمانی

مشخصات قابل توجه سنگ های ساختمانی در هنگام خرید سنگهای ساختمانی به اولین چیزی که توجه می‌کنیم، کارایی سنگ و کاربرد آن است. چون هر سنگ کاربرد و ویژگی های مشخصی دارد که با دیگر سنگ ها متفاوت است؛ پس از مشخص کردن اینکه چه نوع سنگی می خواهید خریداری کنید، باید به عواملی مثل رنگ مشخصات فنی دوام و مقاومت آن توجه کنید و سنگ مورد نظر خود را خریداری کنید.

از جمله عوامل مهمی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد، رنگ سنگ است سنگهای ساختمانی باید به‌ گونه‌ ای باشد که با عواملی مانند نور خورشید، بارش باران و شستشو تغییر رنگ ندهد. دوام سنگ یکی دیگر از مشخصات سنگ ساختمان است که مد نظر باید قرار بگیرید، چون سنگ در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مختلف مثل ضربه، هوا زدگی و آلودگی باید مقاومت داشته باشد.

بافت سنگ نیز باید مورد توجه قرار بگیرد سنگ های ریز دانه مقاومت بیشتری نسبت به سنگ های درشت دانه در مقابل فرسایش از خود نشان می دهند و هرچه تراکم سنگ بیشتر باشد، میزان نفوذ پذیری و تخلخل آن کمتر بوده و از مقاومت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مراکز پخش سنگهای ساختمانی

مراکز پخش سنگهای ساختمانی شرکت ها و نمایندگی های فروش سنگ های ساختمانی زیادی در کشور وجود دارد که انواع سنگ ها را در جنس های مختلف در رنج قیمت های متفاوت به مشتریان ارائه می دهند. برای اطلاع از قیمت سنگ ها می توان به مراکز پخش سنگهای ساختمانی به صورت حضوری یا غیر حضوری، مراجعه کرد و از قیمت و مدل های مختلف آن مطلع شد تا پس از کسب اطلاعات لازم، آن را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما