عمده فروشی اسلب مرمر

عمده فروشی اسلب مرمر در کشورهای مختلف دنیا انجام می شود. احتمالا شما نیز از خریداران سنگهای اونیکس اسلب هستید و به دنبال بهترین سنگها و بهترین فروشندگان هستید. اگر تا پایان این مطلب همراه ما باشید ما بهترین عمده فروشان سنگهای اسلب اونیکس را به شما معرفی می کنیم.

عمده فروشی اسلب مرمر

عمده فروشی اسلب مرمر

عمده فروشی اسلب مرمر

تولید سنگهای اونیکس در کشورهای تولید کننده این سنگها متفاوت است. برخی از کشورها به دلیل قیمت بالای این سنگها فقط اسلب تولید می کنند. از طرف دیگر برخی از تولیدکنندگان فقط با این سنگها تایل، مجسمه و ظروف تولید می کنند.
زیرا نیازها در بازار برای خرید و فروش این سنگها در بازارهای جهانی با یکدیگر متفاوت است. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای اسلب اونیکس در رنگها و کیفیت های مختلف است.
اما چین علیرغم تولید انواع اسلب انواع مجسمه و ظروف مختلف را نیز با سنگهای اونیکس تولید می کند. ایتالیا نیز از معروف ترین تولید کنندگان اسلب سنگهای اونیکس در دنیا است.
به نظر شما بهترین تولید کننده اسلب سنگهای اونیکس در دنیا کدام کشور است؟ شما به دنبال چه خدماتی هستید؟ لطفا نظرات خود را درباره خرید این سنگها در کامنت بنویسید.

خریداران عمده اسلب سنگ مرمر

عمده فروشی اسلب مرمر

اگر قصد دارید بهترین و زیباترین اسلب سنگهای اونیکس را خریداری کنید پیشنهاد جذابی برای شما داریم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین و باتجربه ترین تولید کنندگان اسلب سنگهای اونیکس در خاورمیانه است. این کمپانی بیش از ۴۰ کارخانه، انبار و دفتر در شهرهای مختلف دارد.
انواع سنگهای اونیکس، مرمریت، گرانیت، تراورتن و بازالت در این مجموعه تولید می شود. بعلاوه، مجموعه ما بهترین تیمهای بسته بندی، حمل و نقل و نصب سنگهای اونیکس را نیز دارد.
کیفیت تمام این قسمتها را برای شما ضمانت می کنیم. بهترین کیفیت و بهترین قیمت را به شما ارائه می دهیم. علیرغم آن، تیم نصب سنگهای اسلب ما در کشورهای امارات، عمان، قطر، عراق، ترکیه، ارمنستان، تاجیکستان، روسیه و پاکستان نیز فعالیت می کند.
در مطلب قبلی هم عرض کردم که در بازار هیچ تولید کننده ای، تولیدات خود را ضمانت نمی کند به جز بازرگانی سنگ شگفت انگیز. تمام تولیدات ما ۵ سال گارانتی تعویض کاملا رایگان دارند.

واردکنندگان سنگهای مرمر ایرانی

عمده فروشی اسلب مرمر

بهترین کشورهای تولید کننده سنگهای اونیکس را نام بردیم. کشورهایی نظیر امارات، عمان، قطر، ترکیه، پاکستان، روسیه، ارمنستان، تاجیکستان و ازبکستان بهترین واردکنندگان انواع مرمر ایرانی هستند.
در این بخش اجازه دهید کمی درباره کمپانی سنگ شگفت انگیز بیشتر توضیح دهیم. این کمپانی در حدود ۱۵ سال پیش در ایران شروع به کار کرد. ابتدا فقط در بازار داخل ایران فعالیت می کردیم.
به مرور زمان صادرات را شروع کردیم. صادرات سنگهای ساختمانی را به صورت تایل، اسلب و بلوک انجام دادیم. فعالیت خود را گسترش دادیم و در چند کشور همسایه مانند عمان و ترکیه دفتر راه اندازی کردیم.
در ایران نیز چندین نمایندگی فعال در شهرهای مختلف ایجاد کردیم. امروز بیش از ۱۰ معدن فعال سنگهای ساختمانی، ۴۰ کارخانه و بیش از ۱۵ دفتر تجاری در ایران و کشورهای مختلف دنیا داریم.
اگر قصد واردات گسترده سنگهای ساختمانی به کشور خود را دارید حتما با همکاران ما در دپارتمان فروش تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما