عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی یعنی قیمت ارزانتر است. زیرا حجم معامله بیشتر است. بسیاری از خریداران عمده سنگهای مرمر به دنبال بهترین تولید کننده این سنگها هستند. چرا؟ پاسخ روشن است.

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

سنگ مرمر (اونیکس) رومانسی یکی از حیرت انگیزترین سنگهای مرمر موجود در بازار است. زیبایی این سنگ هر بیننده ای را میخکوب می کند. سنگ مرمر رومانسی در رنگهای آبی و سبز د بازار موجود است.
طبیعتا، برای جلوگیری از پرتی این سنگ ارزشمند اغلب به صورت اسلب تولید می شود. در بازرگانی سنگ شگفت انگیز سنگ مرمر رومانسی مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید می شود.
قابلیت عبور نور (بک لایت) این سنگ بسیار خوب است. بسیاری از خریداران داخلی از این سنگ معمولا در (TV ROOM) استفاده می کنند. اگر شما نیز از نزدیک این سنگ را دیده باشید به خوبی می دانید که نمی توان بین سورتهای این سنگ انتخاب کرد.
در واقع انتخاب و خرید این سنگ آسان نیست به خصوص برای خانمها. زیرا خانمها سلیقه های مختلفی دارند و اغلب سورتهای آبی سنگ مرمر رومانسی را خریداری می کنند.
البته این سنگ کاربردهای فراوانی دارد و بر اساس سلیقه می توان در نقاط مختلفی از آن استفاده کنیم.

سفارش خرید سنگ مرمر رومانسی

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

شاید دانستن این خاطره برای شما خالی از لطف نباشد. مسئول خرید یک پروژه ساختمانی بزرگ برای خرید سنگ مرمر سبز به کارخانه ما مراجعه کرد. همکاران ما تمام سورتهای سنگ مرمر سبز را به ایشان نشان دادند. این فرد از یک سورت استقبال کرد و قرارداد بستیم.
روز بارگیری این فرد همکاران ما در خط تولید مشغول تولید و برش مرمر رومانسی بودند. تا آمدن ماشین برای بارگیری مشتری در حال بازدید خط تولید بود که ناگهان مرمر رومانسی را دید.
این فرد از دیدن این سنگ حیرت زده شده بود و تصمیم داشت تا سفارش خود را تغییر دهد و مرمر رومانسی خرید کند. ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا مشتری را منصرف کنیم اما نشد.
به خوبی به یاد دارم که می گفت من خسارت قرارداد را پرداخت می کنم اما فقط مرمر رومانسی سبز می خواهم. درنهایت مجبور شدیم تا سنگ این خریدار را با مرمر رومانسی تعویض کنیم.

خریداران سنگ مرمر رومانسی

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

اغلب خریداران سنگهای مرمر رومانسی صادرکنندگان این سنگها هستند. بیشتر تولیدات این سنگ خاص راهی بازار کشورهای خارجی می شود. به نسبت قیمت این سنگ زیبا، واردکنندگان زیادی نیز وجود دارند.
چین، روسیه، کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بیشترین واردات سنگ مرمر رومانسی را دارند. در ایران نیز اغلب سازندگان بناهای لاکچری و مدرن این سنگها را خریداری می کنند.

بازار هدف فروش سنگهای مرمر

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

در بازرگانی سنگ شگفت انگیز تمام هدف ما ورود به بازارهای اروپایی است. اتحادیه اروپا برای واردات سنگهای ساختمانی استانداردها و قوانین خاصی را مطرح کرده است.
طبق این قوانین به صورت اتوماتیک بسیرای از کشورها توان ورود به بازارهای اروپایی را ندارند. زیرا فاکتورها و موارد خاصی در بین این پروتکل ها وجود دارد که در ایران عملی نیست.
از طرف دیگر موضوع تحریم ها نیز مزید بر علت است و امکان رقابت را از ما می گیرد. بسیاری از همکاران ما در این شرایط قید ورود به بازارهای اروپا را برای همیشه زده اند. اما مجموعه ما در حال رایزنی های مختلف است.

تولید با کیفیت روز دنیا

عمده فروشی سنگ مرمر رومانسی

یکی از مهمترین فاکتورها برای ورود به بازارهای جهانی تولید با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز در دنیا است. خوشبختانه، در این مورد ما تمام پروتکل ها را می توانیم رعایت کنیم و در نظر بگیریم.
بسیاری از مشتریان اروپایی و امریکایی ما نیز این مورد را بسیار مهم و حیاتی می دانند. به همین دلیل همیشه به ما اعتبار خوبی می دهند. همه به خوبی می دانند که هدف اصلی ما چیست.
کسب رضایت خریداران داخلی و خارجی بزرگترین هدف مجموعه ما است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما