عمده فروشی سنگ گرانیت پوست ماری در بازار

سنگ گرانیت پوست ماری برای تزئین نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و زیبایی خواصی را به ساختمان ها دمی دهد برای  پیدا کردن این سنگ ها  بازار های عمده فروشی بهترین گزینه می باشد. 

عمده فروشی سنگ گرانیت پوست ماری در بازار

خصوصیات سنگ گرانیت پوست ماری

خصوصیات سنگ گرانیت پوست ماریسنگ گرانیت با تنوع طرح، جنس و تنوع رنگ ها با چسبندگی خوبی که دارد برای مصرف ساختمان ها و .. استفاده قرار می گیرد این سنگ نه تنها نقش در مقاومت ساختمان دارد بلکه یک عناصر تزیینی برای بنا های مختلف می باشد.
باید به این نکته توجه داشت که موقع کاربرد در نمای ساختمان با تابش نور خورشید رنگ این سنگ به مرور زمان به روشنایی تغییر می کند و جای نگرانی نیست بلکه زیباتر خود را جلوه می دهد. 
سنگ پوست ماری به تراورتن هم شناخته شده است همچنین این نوع سنگ از رسوبات آب های معدنی غار ها یا چشمه های آب گرم، کف چشمه و دریا در شکل های پهن آور دیده می شود.
خواص انواع گرانیت پوست ماری با داشتن حفره ها خاصیت عایق حرارتی و صوتی که دارد و با وجود سوراخ هایی که در روی سنگ شکل گرفته است باید هنگام کار سطح آن پر شود.
به این منظور که ملات سیمانی در سطح حفره های این سنگ استفاده می شود تا از سقوط سنگ جلوگیری کند بزرگ ترین عیبی هم که دارد یک دست بودن و یک رنگ بودن آن است.

درجه های کیفی گرانیت پوست ماری

درجه های کیفی گرانیت پوست ماریانواع گرانیت پوست ماری در دو دسته درجه یک و درجه دو قرار گرفته اند مانند مشکی، سبز جنگلی، سبز کاهویی سبز سیر  دانه ریز و درشت، پوست ماری و …. که هر کدام با بهترین کیفیت و قیمت های بسیار عالی برش داده می شوند. 
سنگ گرانیت پوست ماری با طرح و رنگ های مختلف در فروشگاه های محصولات ساختمانی به صورت عمده و جزئی به فروش می رسد.
اگر شما مشتری عزیز شناخت کافی از این نوع سنگ ها ندارید ما می توانیم مشخصات سنگ پوست ماری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
از مزایا و معایب سنگ پوست ماری می توان به ترک ترک بودن و رگه هایی که در سطح خود به کار برده است نام برد همچنین هر قدر که ناخالصی در آن بیشتر باشد استقامت آن هم کم تر می شود.
مزایای این سنگ طرح و رنگ های بیشماری که دارد باعث شده در قسمت های تزیینی ساختمان ها  از آن استفاده شود.
برای خرید این محصول عمده فروشی ها را به شما پیشنهاد می دهیم به این خاطر که محصول را با قیمت با صرفه تری به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما