فروشندگان بهترین سنگ گرانیت تیشه ای سفید

سنگ گرانیت تیشه ای امروزه بیشتر مورد توجه و مورد استفاده قرار گرفته شده است مشتریان و خریداران برای خرید این نوع از سنگها معمولا کیفیت آن را در نظر می گیرند و فروشندگان هم سعی می کنند تا با فروختن کیفیت بهتر و بالاتر سنگ گرانیت تیشه ای سفید، هم فروش بیشتری داشته باشند و هم اینکه بتوانند رضایت مشتری و خریداران را به خود جلب نمایند.

امروزه با توجه به فروش بیشتر این نوع از سنگها موجب شده تا مراکز فروش بیشتری در سراسر کشور به وجود بیاید تا بتوانند با تولید بیشتر سنگ گرانیت تیشه ای سفید با کیفیت بالا را به خریداران و مشتریان عرضه کنند. 

فروشندگان بهترین سنگ گرانیت تیشه ای سفید

سنگ گرانیت تیشه ای چیست؟

سنگ گرانیت تیشه ای چیست؟

سنگ گرانیت تیشه ای سنگی است که سطح آن به وسیله تیشه خراشیده شده است. امروزه انواع سنگ تیشه ای در طرحها و رنگ های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. سنگ گرانیت تیشه ای در وقع سنگی است که با داشتن تیشه های ریز در سطح آن که به صورت دستی و ماشینی صورت می گیرد، ساخته می شود و برای جاهایی که بارندگی و یا تغییرات آب و هوایی و یا رطوبت در آنجا بیشتر باشد، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

روی سنگ های تیشه ای ناخنکهایی کنده کاری شده است که باعث شده از صیقلی بودن سنگها کم شود و اصطکاک این سنگها بالا برود به همین دلیل این سنگها گزینه مناسبی برای جاهایی که بارندگی زیاد است، مناسب است. این سنگ ها در اغلب جاها با نام سنگ ترمز استفاده می شود. 

آشنایی با انواع کاربرد سنگ گرانیت تیشه ای

آشنایی با انواع کاربرد سنگ گرانیت تیشه ای

کاربرد گرانیت تیشه ای برای کف فرشها و پله های مکان های عمومی و پر رفت و آمد و شهرهایی که بارندگی زیادی دارند بسیار مناسب است. این سنگها برای اطراف استخر بسیار مناسب است چون از خطر لغزندگی و سر خوردن افراد را بسیار کاهش می دهد.

این سنگها دارای مقاومت زیادی در برابر فرسایش و فشار است و همین طور با تغییرات آب و هوایی و باران و یخ زدگی هم بسیار مقاوم است. پیشنهاد می شود در جاهایی که بارندگی زیاد است از این سنگها استفاده شود چون با این کار احتمال لیز خوردن را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد.

و همچنین برای کف ساختمانها و زیر بنای دیوارها از سنگ گرانیت شیشه ای استفاده می شود چرا که استفاده از این سنگها مانع رسیدن رطوبت و نم به زیر بنای خانه و دیوارها می شود. و از طرفی استفاده از سنگ گرانیت تیشه ای به صرفه تر و مناسب تر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما