فروشندگان عمده سنگ گرانیت کرم روشن

سنگ گرانیت کرم روشن فوق العاده زیبا و جذاب می باشد. بسیار مقاوم در برابر خراش و تغییرات محیطی می باشد. از این نوع سنگ در دکوراسیون داخلی ساختمانها استفاده می شود. می توان از این سنگها در نمای خارجی ساختمانها و عمارتها استفاده کرد. این سنگها بسیار شفاف، روشن و براق می باشند و جلوه خاصی به نمای داخلی و خارجی می بخشند.

فروشندگان عمده سنگ گرانیت کرم روشن

اطلاعات فنی سنگ گرانیت کرم روشن

اطلاعات فنی سنگ گرانیت کرم روشن سنگ گرانیت کرم یک نوع سنگ بسیار پر فروش و زیبا جهت نماکاری خارجی و داخلی می باشد. دارای بافتی مقاوم و مستحکم در برابر انوا آسیب ها و فشار های خارجی است. از نظر زیبایی فوق العاده جذاب و خیره کننده می باشد.

سنگ گرانیت کرم از خانواده سنگ های آذرین می باشد. این سنگها از کانی های مختلفی همچون فلدسپات ها تشکیل می شوند. این سنگها از سختی و مقاومت بسیار زیادی برخوردار می باشند. از لحاظ بافت درونی یکدست بوده و به رنگ های خاکستری، صورتی، کرم و قرمز دیده می شوند. 

این سنگها اصلا تخلخل در بافت خود ندارند و فوق العاده مقاوم و سخت هستند. از این سنگها در مکانهایی استفاده می شود که مقاومت در برابر حرارت و فشار پر اهمیت است. 

از سنگ های گرانیتی در پیاده روها، سنگ فرشها استفاده می گردد. در ساختمانهایی که میزان رفت و آمد و فشار زیاد است استفاده از این سنگها بسیار کاربردی می باشد. در مجتمع های تجاری به عنوان کفپوش می توانند استفاده شود. 

بهترین گرانیت روشن با کیفیت عالی در نمای بسیاری از عمارت های بزرگ و مجلل به چشم می خورد. این نماها بسیار مقاوم در برابر گرما و سرما بوده و از ماندگاری خوبی برخوردار هستند. کیفیت بالای این سنگ ها توسط مهندسین زمین شناسی و کارشناسان معدن تایید شده می باشد.

میزان مصرف سنگ گرانیت کرم

میزان مصرف سنگ گرانیت کرم سنگ گرانیت کرم به دلیل داشتن رنگ زیبا و جذاب مصارف مختلفی دارد و در اماکن مختلفی به کار برده می شود. سنگ های گرانیتی فوق العاده مقاوم در برابر باران های اسیدی و فشار های بالا می باشند. بنابراین در زیباسازی شهرها و فضاهای عمومی همچون موزه ها، پاساژها و مراکز فرهنگی، خیابانها و مجسمه های سنگی موجود در پارکها و فضای سبز بسیار پر استفاده می باشند.

در فضای داخلی مجتمع های مسکونی و آپارتمانی نیز این سنگها بسیار به چشم می خورند. باعث ایجاد یک فضای زیبا و شاد در خانه می شوند. در سطوح دیوار های داخلی، نمای بیرونی آشپزخانه، اتاقها به کار می روند. 

یکی دیگر از موارد استفاده از سنگ های گرانیت کرم رنگ در موزه ها و مراکز فرهنگی می باشد. بسیار جلوه دهنده و زیبا کننده می باشد. باعث جذب افراد به داخل شده و نقش مهمی در افزایش بازدیدها را ایفا می نماید. در جذب توریست نیز بسیار موثر می باشد. در واقع یک نمای زیبا و درجه یک می تواند بسیار تاثیر گذار در انتخاب افراد باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما