فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی با قیمت مناسب از مهمترین خدمات بازرگانی سنگ شگفت انگیز است. در حقیقت مجموعه ما یکی از بزرگترین و قدیمی ترین واحدهای تولید انواع اسلب سنگهای مرمر در ایران است.

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

سنگهای اونیکس (مرمر)از دیرباز تاکنون مورد توجه تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بوده اند. کشور ما از بزرگترین قدرتهای جهانی در تولید انواع سنگهای اونیکس است.
در زمینه تولید و فرآوری این سنگها پتانسیل های زیادی در کشور ما وجود دارد. با گذشت سالهای زیاد همچنان این ظرفیتها فقط روی کاغذ باقی است و هیچ اقدامی جهت استفاده از این ظرفیتها نشده است.
اگر این پتانسیل ها در کشور فعال شود روند توسعه کشور شتاب زیادی می گیرد. بعلاوه، از این طریق جوانان زیادی نیز مشغول به کار می شوند. به هر حال اتفاقات خیلی خوبی برای این صنعت در کشور ما رقم می خورد. اما این وظیفه کیست که این پتانسیل ها را فعال کند؟
آیا دولت موظف است تا این کار را انجام دهد؟ بله دولتها موظف هستند اما با توجه به وضع فعلی دولتها ما معتقد هستیم که وظیفه خود ما هست. بخش خصوصی علیرغم مشکلات زیادی که وجود دارد به هر حال در صحنه فضای اقتصادی کشور فعال است.
پس بهتر است تا هر چه زودتر خودمان کشور را نجات دهیم و این ظرفیتها را فعال کنیم. مطالب زیادی درباره این موضوع وجود دارد که متاسفانه بیشتر از این نمی شود در مورد آن صحبت کرد.
از علاقمندان به این فرصتها برای سرمایه گذاری دعوت می کنیم تا با پدارتمان فروش ما تماس بگیرید. همکاران ما راهنمایی های لازم را به شما مطرح می کنند.

خدمات خاص یا فروش ویژه؟

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

شخصا با همکاران زیادی راجع به مقوله فروش سنگهای اونیکس صحبت می کنم. اغلب تمایل دارند تا بیشتر بفروشند. بخش کوچکی نیز تمایل دارند تا خدمات ارائه دهند.
واقعا فروش بیشتر سنگهای اونیکس مهم است یا ارائه خدمات خاص و ویژه برای مشتریان این سنگها؟ طبیعتا، همکاران ما درباره این موضوع پاسخ های مختلفی را مطرح می کنند.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز از ابتدای تاسیس تاکنون پیرو نظریه ارائه خدمات خاص بوده است. شاید این سوال مطرح شود که این یعنی شما به فکر فروش نیستید؟
البته که هستیم، در واقع تا فروشی اتفاق نیفتد طبیعتا، خدمات معنایی ندارند. فروش قلب تپنده هر سازمانی است. اگر فروش نداشته باشید مشکلات زیادی برای شما ایجاد می شود.
خدمات خاص بازرگانی سنگ شگفت انگیز یعنی چی؟ یعنی اینکه مجموعه ما در تلاش است تا بتوانیم جدیدترین و خاص ترین خدمات را در حوزه صنعت سنگ ایران داشته باشیم.
برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نکردیم. به همین دلیل شعار ما این است. صفر تا صد خرید سنگتان را به ما بسپارید. البته اگر به دنبال خدمات، کیفیت و قیمتهای خاصی هستید.

فرصت استثنایی خرید اسلب اونیکس ساختمانی

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از برترین تولید کنندگان انواع سنگهای اونیکس در ایران است. مجموعه ما در تلاش است تا همیشه مطابق با نیازهای مشتریان این سنگها را تولید کند.
بخش بزرگی از تولیدات داخلی ما کاملا بر اساس نیازهای مشتریان و با ضخامتهای مختلف تولید می شود. اما ما سفارشات صادراتی را نیز تولید و ارائه می کنیم.
قسمت عمده تولیدات ما روی این سفارشات متمرکز است. در حقیقت سلیقه مشتریان خارجی با تولیدات داخلی ما کاملا متفاوت است. عمده سفارشات صادراتی ما روی ابعاد و ضخامتهای بالا تولید و فرآوری می شود.
کسب رضایت مشتریان خارجی به جرات می توان گفتذ کار ساده ای نیست. تایید گرفتن از فردی که از لحاظ زیادی با ما متفاوت است یک اتفاق مبارک است که در مجموعه ما افتاده است.

خرید اسلب اونیکس ساختمانی

فروش انواع اسلب اونیکس ساختمانی

بازار خریداران سنگهای اونیکس به نظرم بازار خوبی است. زیرا در این بازار مشتریان با سلیقه ها و ویژگی های خاصی وجود دارند. بسیاری از این خریداران، سنگهای اونیکس را در پروژه های خاصی به کار می برند.
پیشنهاد می کنیم شما نیز به جمع این خریداران بپیوندید و از این سنگهای زیبا در بناهای خود استفاده کنید. توصیه می کنیم به افرادی که در ساختمانهایی زندگی می کنند که نورگیر نیست، حتما برای خذب نور بیشتر از سنگهای اونیکس بهره ببرید.
علیرغم موضوع نور، موضوع انرژی و آرام بخش بودن این سنگها نیز مطرح است. در واقع این سنگها به شدت اتمسفر خانه شما را تلطیف می کنند و با عبور نور از خودشان زیبایی صدچندانی را ایجاد می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما