فروش انواع سنگ گرانیت پیرانشهر مشکی

برای خرید سنگ گرانیت پیرانشهر مشکی در انواع مختلف به صورت عمده، بهتر است با فروشنده های معتبر همکاری نمایید تا این محصول  را با بهترین کیفیت موجود در اختیار شما قرار دهند و شما با خیال راحت این محصول را برای خود تهیه نمایید.
سنگ گرانیت مشکی پیرانشهر، سنگی است یکدست، با جذب آب پایین و مقاومت بالا که قابل استفاده در کلیه فضاهای داخلی و خارجی می‌باشد.

 

فروش انواع سنگ گرانیت پیرانشهر مشکی

آشنایی با انواع سنگ گرانیت پیرانشهر

در اینجا می‌خواهیم در رابطه با آشنایی انواع گرانیت پیرانشهر، که یک سنگ مرغوب و پر طرفدار است، صحبت کنیم. در ادامه، با ما باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. معدن سنگ گرانیت مشکی پیرانشهر، در استان آذربایجان غربی، اطراف شهرستان پیرانشهر، قرار گرفته است.

قیمت گرانیت مشکی پیرانشهر به عوامل زیادی بستگی دارد، از جمله:

  1. سنگ پاک و یکنواخت قیمت بیشتری دارد.
  2. ضخامت سنگ تاثیر مستقیم بر روی قیمت آن می‌گذارد.
  3. هر چه قدر ابعاد سنگ بزرگتر باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.
  4. کیفیت فرآوری سنگ از نظر ساب، برش بر روی قیمت سنگ تاثیر گذار است.

سنگ مرمر و گرانیت مشکی پیرانشهر، به راحتی خش نمی‌گیرد و مقاومت آن در برابر حرارت زیاد است، به همین دلیل این سنگ را در سنگ فرش لابی، کف لابی، سرویس، دیواره پارکینگ، پله و مکان های پر رفت و آمد استفاده می‌کنند.

در اینجا لازم به ذکر است، با توجه به بالا بودن کیفیت و مقرون به صرفه بودن قیمت سنگ کف پارکینگ ارزان در همین وبسایت، فروش این محصول، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. لذا پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

 

آشنایی با انواع سنگ گرانیت پیرانشهر

مشخصات سنگ گرانیت پیرانشهر مشکی

سوالی که برای خریدار پیش می‌آید، این است که، مشخصات گرانیت مشکی پیرانشهر چیست و این سنگ په ویژگی های بارزی دارد؟ سنگ گرانیت مشکی پیرانشهر، نمونه ای از سنگ آذرین درونی می‌باشد. به علت همین، بافت آن دارای دانه‌ های متوسط تا درشت بوده و دارای پاره‌ ای کانی‌ های دیگر نیز می‌باشد.

رنگ سنگ گرانیت مشکی پیرانشهر، بسته به کانی و شیمی سنگ، از صورتی تا خاکستری پر رنگ و حتی سیاه، متغیر است. سنگ گرانیت مشکی پیرانشهر، از سنگین‌ ترین سنگ‌ها، با چگالی دو در هفتاد و پنج گرم بر سانتی متر مکعب می‌باشد. گرانیت، یکی از محکم‌ترین و سخت‌ ترین سنگ‌ ها است، به همین دلیل به عنوان مصالح ساختمانی به صورت گسترده‌ ای استفاده می‌گردد.

مقاومت این سنگ در مقابل خوردگی، موجب استفاده گسترده از آن در آزمایشگاه‌ ها شده‌ است. سنگ های گرانیت، تنوع کمتری نسبت به سایر سنگ های ساختمانی دارند. هر چه قدر سنگ گرانیت، رنگی خاص و شیک تر داشته باشد، از قیمت بالاتری برخوردار می‌باشد. نوع فرآوری سنگ، نقش تعیین کننده ای در قیمت سنگ گرانیت دارد. دقت در برش و گونیا بودن سنگ و میزان ساب و پولیش سنگ، در قیمت سنگ های گرانیت تاثیر دارند.

سنگ منگنز و گرانیت، بیشتر در سنگ فرش  و نما استفاده می‌شوند. بنابراین قطر یا همان ضخامت سنگ، بسیار دارای اهمیت است، چون سنگ فرش باید مقاومت فشاری زیادی داشته باشد.

 

مشخصات سنگ گرانیت پیرانشهر مشکی

6

  1. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدم و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم در مورد سنگ گرانیت و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت،
    کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.

  2. گرایت سیاه شما عالی است . چگونه سفارش می گیرید ؟ شرایط ارسال شما چطور است ؟ شعبه دیگر دارید ؟ ممنون از فروش شما .

    • سلام دوست عزیز
      ارسال به تمام نقاط امکانپذیر است برای کسب اطلاعات بیشتر فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

  3. سایت شما بسیار عالی است و با دقت به بیان نکات مهمی در خرید این محصول پرداخته است. ممنونم از شما و حتما از این سایت خرید می کنم.

  4. عرض ادب و احترام دارم خدمت همه زحمتکشان در سایت خوب سنگ کاران که بسیار عالی بدون واسطه و مستقیم با قیمت مناسب سنگهای گرانیت پیرانشهر را ارائه می کنند درود بر شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما