فروش سنگ اونیکس پرتقالی

فروش سنگ اونیکس پرتقالی با بهترین قیمت در بازرگانی سنگ شگفت انگیز انجام می شود. برای مجموعه ما فروش تنها پایان راه نیست. بلکه فروش انواع سنگهای مرمر برای ما آغاز همراهی با شما عزیزان است.

فروش سنگ اونیکس پرتقالی

فروش سنگ اونیکس پرتقالی

فروش سنگ اونیکس پرتقالی

سنگ مرمر (اونیکس) پرتقالی همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، یکی از زیباترین و خاص ترین انواع سنگهای مرمر در ایران و جهان است. ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای اونیکس پرتقالی در دنیا است.
معادن این سنگها معمولا در استانهای خراسان شمالی شهرستان بجنورد و استان خراسان جنوبی شهرستان بیرجند است. حجم استخراج بالایی به صورت ماهیانه در این معادن انجام می شود.
همانطور که قبلا نیز توضیح داده شده است این سنگها معمولا در تناژ بالا به صورت کوپ صادرات می شود. چین یکی از بزرگترین واردکنندگان این سنگها از ایران است.
اغلب در چین، از این سنگها برای تولید مجسمه و ظروف استفاده می شود. البته این سنگ در پروژه های ساختمانی نیز به دلیل بک لایت خوبی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد.
در سالهای اخیر صادرات این سنگ به کشورهای اروپایی نیز به صورت محدود صورت گرفته است. معمولا از این سنگ در ساخت میزهای سنگی در کشورهای اروپایی استفاده می شود.
هموطنان ما نیز در ایران از این سنگ استفاده های مختلفی دارند. بخش بزرگی از تولیدات سنگ مرمر پرتقالی در صنعت ساختمان سازی در کشور ما استفاده می شود.

قیمت سنگ مرمر پرتقالی

تیم نصب سنگهای ساختمانی در ایران

بدون شک این سنگ زیبا نیز مانند انواع سنگهای مرمر دارای سورتها (کیفیتهای) مختلفی است. هر چقدر ظاهر این سنگ پاکتر باشد، قیمت بیشتری نیز دارد.
البته عوامل مهمی نظیر: سایز، ضخامت، نوع برش، ساب، رزین، توری و اپوکسی این سنگها نیز در قیمت تاثیرگذار است. قیمت در بازرگانی سنگ شگفت انگیز کاملا تضمینی است.
علاوه بر آن کیفیت تمام سنگها را تا ۱۰ سال برای خریداران این سنگها تضمین می کنیم. به جرات می توان گفت هیچ تولید کننده ای در ایران تولیدات خود را تضمین نمی کند.
فقط در حال حاضر مجموعه ما است که در بازار علاوه بر خدمات خاص، این خدمت را نیز به شما عرضه می کند. شما می توانید بعد از خرید این سنگها از بهترین تیمهای حمل و نقل ما نیز استفاده کنید.
همچنین، ۹۰ تیم نصب سنگهای ما در تمام استانهای ایران و کشورهای همسایه در خدمت شما هستند.

خرید سنگ اونیکس پرتقالی

قیمت سنگ مرمر صادراتی

شاید شما نیز قصد خرید عمده اونیکس پرتقالی را داشته باشید و یا شاید سایز خاصی را دارید که هیچ تولیدکننده ای، حاضر به تولید آن نیست. به هیچ وجه نگران نباشید.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز این سفارشات را برای شما تولید می کند. در واقع این نیز یکی از خدمات خاص ما است. راحت بگویم، هیچ تولیدکننده ای به دنبال دردسر نمی گردد.
اما مجموعه ما و همکاران ما به دنبال تجربیات جدید در تولید انواع سنگهای مرمریت، گرانیت، تراورتن، اونیکس و بازالت هستند. یک گروه بزرگ در تولید که در معادن و کارخانجات ما فعالیت می کنند، بعلاوه، نمایندگی های ما در استانهای مختلف همه آماده خدمت رسانی گسترده به شما هستند.
تمام سفارشات را بدون کم و کاست و با نظارت خود شما تولید می کنیم. بهترین متخصصین در حوزه سنگهای ساختمانی در تمام شهرهای ایران با ما همکاری می کنند. هدف اصلی ما ایجاد یک سازمان واحد، برای توسعه تولید با کیفیت و خدمات بی نظیر در ایران است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما