فروش سنگ تراورتن دامغان درجه یک

فروش سنگ تراورتن درجه یک می تواند به تقاضاهای گسترده و زیادی که در بازار برای خرید سنگ تراورتن دامغان وجود دارد، پاسخ دهد. با خرید این نوع از سنگ از مرکز فروش سنگ تراورتن دامغان درجه یک می توان خریدی قابل اطمینان و مناسب داشت که علاوه بر کیفیت بالا و قیمت مناسبی و به صرفه ای نیز دارد.

فروش سنگ تراورتن دامغان درجه یک

درجه های کیفی سنگ تراورتن دامغان

درجه های کیفی سنگ تراورتن دامغان سنگ های تراورتن دامغان به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. ولی با این حال، امروزه انواع تراورتن دامغان را به دسته های مختلفی بر اساس درجه سنگ تقسیم می کنند. از جمله درجات کیفی این سنگ ها می توان به درجه کیفی یک و سایر درجات آن اشاره کرد. سنگ های درجه یک از جمله سنگ های با کیفیتی هستند که دارای بهترین و بیشتر مشخصات سنگ تراورتن می باشند.

  • کیفیت بالا: این سنگ ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ماندگاری و دوام آن بسیار زیاد است. از این سنگ ها امروزه به عنوان سنگ های اصلی در نمای ساختمان ها استفاده می شود.
  • تنوع رنگ بالا: سنگ های تراورتن دامغان دارای تنوع رنگی زیادی می باشند، که از جمله آن می توان به رنگ های کرم و بژ آن اشاره کرد.
  • شکل و ظاهر سنگ: این سنگ ها امروزه به صورت موج دار و بی موج تولید و به بازار عرضه می شوند.
  • ضخامت: در بسیاری از مواقع ضخامت این سنگ ها به ویژه درجه یک آن ها در حدود ده سانتی متر است. اما در درجه های کیفی پایین تر این نوع از سنگ ها، این ویژگی ها کمتر و ضعیف تر می باشد.
  • مقاومت: درجه های کیفی درجه دو و پایین تر میزان مقاومت و ضربه پذیری کمتری دارند و به همین دلیل تا حدودی ارزان قیمت تر از سنگ های درجه یک می باشند. ولی با این حال به طور کلی این سنگ ها بسیار با کیفیت بوده و از این رو، تولید تراورتن دامغان روز به روز رونق می گیرد و بر بازار خرید و فروش آن افزوده می شود.

مراحل فرایند تولید سنگ تراورتن دامغان

مراحل فرایند تولید سنگ تراورتن دامغان برای تولید انواع سنگ تراورتن باید مراحل و فرایندی مختلفی طی شود. در درجه اول این سنگ ها از معادن خارج و با استفاده از جرثقیل بار گیری می شود. البته قبل از بارگیری این سنگ ها را برش داده و قابل حمل می کنند.

بعد از بارگیری این سنگ ها برای تولید به کارخانه تولید فرستاده می شوند. در این کارخانه با استفاده از ماشین ها و تجهیزات مدرن و به روز، سنگ ها برش داده شده و تولید می شوند. برش این سنگ ها می تواند به شکل های مختلف انجام شود. بعد از اتمام برش، سنگ ها صاف شده و صیقل کاری می شود. به این صورت سنگ تراورتن در ابعاد و سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما