فروش سنگ تراورتن قرمز

فروش سنگ تراورتن قرمز از فروش­های متداول بازرگانی سنگ شگفت­ انگیز در طی سال است. اگر به دنبال سنگی با زمینه قرمز متمایل به قهوه ­ای با رگه­ های سفید هستید سنگ تراورتن قرمز بهترین گزینه است.
ما در بازرگانی سنگ شگفت ­انگیز این سنگ را به عنوان یکی از سنگ­های با کیفیت و با دوام برای نما به مشتریان توصیه می ­کنیم. برای آشنایی با ویژگی­ های تراورتن قرمز، مزایا، معایب و نحوه خرید و تهیه آن با ما در این مقاله همراه باشید.
ما با بررسی نکات مهم در خصوص این سنگ، زوایای ناشناخته آن را مطرح می­ کنیم. مشتریان محترم می­ توانند پس از مطالعه این مقاله با کسب اطلاعات کامل اقدام به سفارش این سنگ نمایند.

فروش سنگ تراورتن قرمز

فروش سنگ تراورتن قرمز

فروش سنگ تراورتن قرمز

با انتخاب سنگ تراورتن قرمز موج دار جلوه زیبایی به نمای ساختمان می­ دهید. این سنگ مکمل زیبایی برای نمای خارجی ساختمان­ها می­ شود. البته این سنگ به صورت ترکیبی با تراورتن روشن سفید، کرم و کامپوزیت جلوه زیبایی به نمای ساختمان­ها می ­­دهد.
معدن تراورتن قرمز در آذرشهر استان آذربایجان شرقی می­ باشد. بهترین سنگ تراورتن قرمز از این معدن استخراج می­ گردد. سنگ تراورتن قرمز آذرشهر دارای ویژگی­های مثبت بسیاری است. این سنگ به صورت موجدار و بی­ موج در بازار به وفور یافت می­ شود.
به صورت گیوتین و چرمی فرآوری می­ گردد. تراورتن قرمز عدم تغییر رنگ و مقاومت در برابر اشعه آفتاب دارد. در شرایط تغییرات آب و هوایی، سرما و گرما بسیار مقاوم است و آسیب نمی ­بیند. همچنین ساب­ پذیری بالایی دارد و دارای سطحی صیقلی و صاف است.
نکته مهم در این سنگ مقاومت بالای این سنگ در برابر فشار و ضربه است. از کاربردهای مهم این سنگ استفاده در نما و در نمای داخلی هم دیوار راه­ پله، دیوار لابی و پارکینگ­ ها قابل استفاده است. به این دلایل ما این سنگ را به مشتریان توصیه می ­کنیم.

قیمت سنگ تراورتن قرمز

فروش سنگ تراورتن قرمز

سنگ تراورتن قرمز آذرشهر با داشتن ویژگی­ های مثبت دارای مشتریان خاص خود می ­باشد. در قیمت ­گذاری این سنگ کیفیت نقش مهمی دارد. درجه کیفی سنگ، رنگ، طرح، میزان تخلخل سنگ، قطر و ابعاد، سورت دقیق و نوع فراوری آن از عوامل مهم قیمت ­گذاری هستند.
لازم به ذکر است که شهرهای ماکو و اصفهان نیز در تولید این سنگ نقش مهمی دارند. اما کیفیت و سورت این شهرها در مقایسه با تراورتن آذرشهر پائین­ تر است. با توجه به عوامل فوق قیمت این سنگ تعیین می­ شود.

خرید ارزان تراورتن قرمز

فروش سنگ تراورتن قرمز

ما شما را به خرید این سنگ از بازرگانی سنگ شگفت ­انگیز دعوت می­ کنیم. خرید این سنگ از مجموعه ما برای شما منافع زیادی دارد. اول اینکه شما با مشاوره تیم زبده فروش ما به بهترین انتخاب می ­رسید. با انتخاب قطعی تراورتن قرمز، شما با بهترین و مناسب­ ترین قیمت صاحب این سنگ می­ شوید.
ما در بارزگانی سنگ شگفت­ انگیز با تمرکز بر رضایتمندی مشتریان سعی می­ کنیم سنگ را با قیمت کف بازار به شما ارائه دهیم. لذا در خرید این سنگ از مجموعه ما تعلل نکنید. لازم به ذکر است که ما به درخواست­های بالای ۴۰۰ متر مربع ترتیب اثر می ­دهیم. به دلیل اینکه ما عمده­فروش هستیم و دلیل مهمتر هزینه ارسال بالا برای مشتریان است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما