فروش سنگ مرمر چکی؟

فروش سنگ مرمر چکی؟ آیا در شرایط فعلی بازار توجیه دارد؟ این در حقیقت یک سوال چالش برانگیز است. افراد در پاسخ به این سوال به دو گروه تقسیم می شوند. پاسخ گروه اول، بله است. اما گروه دوم می گویند در این شرایط این نوع فروش محال است.

فروش سنگ مرمر چکی؟

فروش سنگ مرمر چکی؟

فروش سنگ مرمر چکی؟

موضوع فروش سنگهای ساختمانی همیشه چالش های خاص خودش را دارد. در واقع هر نوع فروشی با چالش همراه است. نمی شود به دریا برویم اما خیس نشویم. این طبیعت هر بازاری است.
اما در بازار پر رقیبی مثل سنگهای ساختمانی در ایران شرایط کمی متفاوت است. بخش بزرگی از خریداران سنگهای ساختمانی در ایران فقط به دنبال قیمت ارزان هستند.
هر فروشنده ای که قیمت کمتری گفت به سراغ او می روند. رقابت شدیدی در بازار سر قیمت وجود دارد. بسیاری از مواقع مشتریان به سرعت از ما قیمت می خواهند.
یک بار در جواب یک مشتری گفتم شما حتی سنگ ما را ندیده اید چطور درباره قیمت این سنگ نظر می دهید. فقط شما قیمت را از ما گرفتید. در جواب به من گفت: ای آقا، سنگ سنگ هست دیگه.
چه فرقی داره؟ شاید برای شما کمی پاک تر باشه. گفتم دوست عزیز کیفیت سنگ در معادن مختلف بسیار با یکدیگر متفاوت هست. چطور می گویید: سنگ، سنگ هست. به هیچ وجه این پاسخ شما منطقی نیست.

فروش سنگ مرمر نقدی

فروش سنگ مرمر چکی؟

با توجه به شرایط بازار امروز در کشور، هر فروشنده ای برنامه ریزی خاصی برای فروش خود دارد. بازرگانی سنگ شگفت انگیز نیز از این قائده مستثنی نیست.
در شرایط فعلی و با توجه به هزینه های تولید ما تمام سنگهای مرمر (اونیکس) را با حداقل سود و یا اصطلاحا کف قیمت بازار عرضه می کنیم. به همین علت فروش چکی و یا شرایطی به هیچ وجه برای ما توجیه ندارد.
اما از طرف دیگر برخی از همکاران ما مالک معدن نیز هستند و با توجه به علاقه ای که دارند فروش چکی نیز انجام می دهند. البته ما فروش سنگ مرمر چکی را طوری در نظر گرفتیم که چک مشتری نقد شود.
ولی اگر چک برگشت بخورد که واقعا مشکلات بزرگی ایجاد می شود. تولید کنندگان بزرگ معمولا به صورت شرایطی کار نمی کنند. زیرا تمام راهها را امتحان کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که بهترین مدل فروش، فقط نقدی است.
برخی از همکاران ما حتی تهاتر هم نمی کنند. چون معتقد هستند زمان زیادی را باید صرف فروش زمین و بیا آپارتمان مورد نظر کنند و از برنامه تولید خود عقب می افتند.

قیمت سنگهای مرمر در بازار

فروش سنگ مرمر چکی؟

بدون تردید می دانید که سنگهای مرمر در بازار جزو بهترین سنگهای ساختمانی هستند. طبیعتا، قیمت این سنگها نیز بالاتر از سنگهای دیگر است. صد البته کیفیت بالایی نیز دارند.
تقریبا شما می توانید سنگهای اونیکس را با قیمتهای مختلفی در بازار پیدا کنید. اما قیمت این سنگها بین 2.5 میلیون تومان تا 7 میلیون تومان برای هر مترمربع موجود است.
همانطور که می دانید قیمت سنگهای ساختمانی تابعی از سورت این سنگها است. هر چقدر سورت پاک تر باشد قیمت نیز قطعا بیشتر است.
اگر به دنبال خرید انواع سنگهای مرمر هستید لطفا با دپارتمان فروش بازرگانی سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید. همکاران ما علیرغم مشاوره رایگان، شما را در انتخای سنگ مناسب پروژه تان یاری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما