قیمت خرید سنگ تراورتن طلق در قم

سنگ های تراورتن از جمله سنگ های زیبایی هستند که در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها به کار برده می شوند و دارای رنگ بندی های گوناگونی هستند که انواع رنگ روشن این محصولات قیمت بالاتری دارند. این نوع سنگ به صورت موج دار و بی موج برش داده می شود که هر کدام بر اساس کاربردی که دارد بسیار زیبا و مورد پسند می باشد. قیمت سنگ تراورتن طلق در قم با توجه به کیفیت بسیار عالی این محصول بسیار مناسب می باشد.

قیمت خرید سنگ تراورتن طلق در قم

چند دلیل برای استفاده سنگ تراورتن طلق

چند دلیل برای استفاده سنگ تراورتن طلقاین نوع سنگ به دلیل دارا بودن سطح متخلخل یک عایق بسیار مناسب برای صدا و حرارت می باشد و همچنین به دلیل دارا بودن تخلخل در برابر تغییرات دمایی مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و جزو سنگ های مقاوم می باشد.

حفرات موجود در این سنگ سبب شده تا چسبندگی بسیار مناسبی داشته باشد و ملات گیری خوبی داشته باشد و در واقع ملات به درون حفرات موجود در این سنگ نفوذ می کند و باعث می شود از دیوار جدا نشود.

قیمت این سنگ تحت تاثیر عوامل گوناگونی است که از جمله این عوامل رنگ سنگ، تراکم و یکنواختی حفرات موجود در آن، موج دار یا بی موج بودن، نوع برش آن، به کار بردن رزین و اپوکسی در فرآوری این محصول، ساب پذیری و غیره می باشد.

فرآیند تولید سنگ تراورتن طلق

فرآیند تولید سنگ تراورتن طلقفرآیند تولید تراورتن طلق به این صورت است که این نوع سنگ در طی سالیان طولانی در دهانه چشمه آب گرم بر اثر رسوب کربنات کلسیم شکل می گیرد و وجود روزنه در این سنگ ها نیز در اثر خروج گاز ها در آن می باشد.

این نوع سنگ به دلیل زیبایی و قیمت مناسبی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد و در نماهای مختلف ساختمان ها کاربرد دارد.

امروزه با کاربرد رزین و اپوکسی در فرآوری این محصول این نوع سنگ بسیار زیبا می باشد و تقاضای بسیار در داخل و خارج برای این محصول وجود دارد.

خریداران عمده این سنگ می توانند به راحتی آن را به صورت مستقیم و بدون واسطه و در نازلترین قیمت خریداری نمایند.

اگر شما نیز خواستار خرید ارزان و عمده این محصول هستید کافیست پس از مشاهده این محصول و استعلام قیمت روز آن در صورت تمایل انواع محصولات انتخابی خود را ثبت سفارش نمایید تا برای شما ارسال گردد.

شما در هر جای کشور که هستید تنها کافیست محصولات انتخابی خود را سفارش نمایید تا برای شما ارسال گردد ضمن اینکه در صورت نیاز به هر گونه اطلاعات در مورد این محصول می توانید با مدیران فروش تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما