قیمت سنگ اسلب گرانیت

قیمت سنگ اسلب گرانیت را در سورتهای مختلف به زیر قیمت بازار بردیم. تمام هدف ایجاد بهترین شرایط برای خرید، خریداران واقعی این سنگها است. برخی از مشتریان تنها به دنبال قیمت ارزان هستند. اما دغدغه ما کیفیت عالی سنگها است.
تمام خدمات باعث می شود تا شما بتوانید تجربه شیرین یک خرید آسان، سریع و ارزان را تجربه کنید. بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران در مجموعه ما آماده خدمت رسانی به شما هستند. همچنین، مجموعه ما از تمام تجربیات ۱۰ ساله خود برای خدمات بهتر به شما استفاده می کنیم.

قیمت سنگ اسلب گرانیت

قیمت سنگ اسلب گرانیت

قیمت سنگ اسلب گرانیت

قطعا تا به حال یکبار سنگ گرانیت را دیده اید. این سنگ به دلیل زیبایی و جذابیت منحصر به فرد است. همچنین به دلیل ویژگی های کیفی به عنوان سنگ نما و کف در بناهای متعددی مورد استفاده قرار گرفته است.
در این مقاله این سنگ را به لحاظ ویژگی های بصری و کیفی مورد بررسی قرار داده و از قیمت سنگ اسلب گرانیت بیشتر خواهیم گفت.

خرید ارزان اسلب گرانیت

قیمت سنگ اسلب گرانیت

سنگ اسلب گرانیت یک سنگ با کاربردهای فراوان است. به همین دلیل به آن سنگ همه کاره گفته می شود. دوام این متریال بالا و زیبایی آن خیره کننده می باشد. سنگ گرانیت گونه ای از سنگ های آتشفشانی و یا آذرین می باشد.
همانگونه که می دانید سنگ های آذرین که به صورت مواد مذابِ گداخته شده بر سطح زمین به درجه انجماد می رسند از قوی ترین و با دوام ترین متریال به حساب می آیند. همچنین این فرایند ( یعنی گداختگی و انجماد سریع) به آنها جذابیت منحصر به فردی را اعطا می کند.
لذا سنگ گرانیت یکی از معدود سنگ هایی است که به دلیل برخورداری از ویژگی های فوق، توانسته است توجه خیل کثیری از معماران را به خودش جلب نماید. اسلب به سنگی گفته می شود که یک تکه بوده و در قطع های کوچک برش زده نمی شود.

فروش عمده اسلب مرمریت

خرید گرانیت مشکی چایان

قیمت سنگ اسلب گرانیت، متوسط رو به بالاست و این بالا بودن قیمت به هیچ عنوان بی دلیل نیست. چراکه گرانیت با بهره  مندی از کیفیت و زیبایی بی همتا توانسته است جوابگوی تمامی خواسته های یک بنا باشد.
لازم به ذکر است یکی دیگر از دلایل ارزشمندی این سنگ بدین خاطر است که این متریال، به دلیل خاص بودن، هزینه های استخراج، تولید و توزیع بالاتری نیز دارد. سنگ گرانیت در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوعی موجود می باشد.
رنگ مشکی این سنگ یکی از پرکاربردترین متریال در نما کاری بناهای شیک و لوکس به حساب می آید. لازم به ذکر است که قیمت سنگ مشکی گرانیت بالا است چرا که کیفیت منحصر به فردی دارد. سنگ گرانیت مشکی غالبا به روش اسلب برش زده می شود.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

خرید گرانیت مشکی چایان

بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش است تا یک خریدلذت بخش را برای شما ایجاد کند. برای رسیدن به این هدف از تمام تجربه ۱۰ ساله خود بهره می بریم. همچنین، متخصصین زیادی نیز در این راه ما را یاری می کنند.
فرصت طلایی خرید از مجموعه را به سادگی از دست ندهید. تمام خدمات سورتینگ رایگان در زمان بارگیری، ابزار زدن سنگها را برای شما انجام می دهیم. لطفا برای ثبت سفارش خود با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. ضمنا، برای سفارشات بیش از ۴۰۰ مترمربع با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما