قیمت سنگ مرمر آبی

قیمت سنگ مرمر آبی همیشه یک موضوع بسیار مهم در موضوع خرید و فروش این سنگ زیبا است. در واقع سنگ مرمر (اونیکس) آبی یکی از پرفروش ترین سنگهای بازرگانی سنگ شگفت انگیز است.

قیمت سنگ مرمر آبی

قیمت سنگ مرمر آبی

قیمت سنگ مرمر آبی

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرکنندگان انواع سنگ مرمر آبی در دنیا است. این سنگ زیبا در سورت های خاصی و بسیار متنوع در ایران تولید می شود.
خریداران این سنگ زیبا با هر سلیقه ای می توانند این سنگها را تهیه نمایند. البته این سنگها هم به صورت رنگ شده و هم به صورت رنگ طبیعی سنگ در بازار موجود است.
صادرات سنگ مرمر آبی به کشورهای همسایه معمولا به صورت کوپ و اسلب است. سنگ مرمر آبی تولید شده به صورت اسلب در سایزهای مختلفی در کارخانجات سنگ شگفت انگیز تولید می شود.
در حقیقت این سنگ نیز مانند انواع سنگهای مرمر کاربردهای زیادی دارد. حتما در ادامه برخی از کاربردهای سنگ مرمر آبی را بیان می کنیم.

کاربردهای سنگ مرمر آبی

قیمت سنگ مرمر آبی

همانطور که می دانید این سنگ کاربردهای زیادی دارد. برخی از این کاربردها عبارتند از:
سنگ پله
کفپوش پاگرد پله ها
لابی هتلها، مراکز تجاری و اداری
TV ROOM
کانتر آشپزخانه و جزیره
ساخت مصنوعات سنگی

خریداران سنگ مرمر آبی

قیمت سنگ مرمر آبی

در ابتدای این مطلب نیز گفتیم که اغلب همسایگان ایران از وارد کنندگان سنگ مرمر آبی از ایران هستند. حتی چینی ها نیز این سنگ را به صورت کوپ خریداری می کنند و در کشور خود تولید می کنند.
معدن نقده در ایران یکی از مهمترین معادن تولید کننده سنگ مرمر آبی در ایران است. امارات نیز از خریداران انواع اسلب سنگ مرمر آبی است. شخصا معتقد هستم ایران بهشت تولید سنگهای ساختمانی به خصوص سنگ مرمر است.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بهترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر در بازار سنگ ایران است. انواع سنگهای مرمر سبز، صورتی، سفید، نباتی، پرتقالی، لیمویی، دودی، پرنسس، دیاموند، بلک رز و رومانسی را تولید و عرضه می کنیم.
اغلب تولیدات ما به صورت اسلب است. البته در صورت تمایل مشتریان می توانیم این سنگها را به صورت تایل نیز بریده و عرضه کنیم. اما اغلب مشتریان ترجیح می دهند تا این سنگها را به صورت اسلب در پروژه های خود به کار ببرند.

فروش عمده سنگ اونیکس آبی

قیمت سنگ مرمر آبی

اگر به دنبال خرید عمده انواع سورت های مرمر آبی به صورت اسلب هستید خبر خوبی برای شما داریم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز تمام سنگهای مرمر تولید شده در کارخانجات خود را به زیر قیمت بازار به صورت عمده به شما عرضه می کند.
شاید بپرسید چرا؟ اجازه دهید کمی توضیح دهیم. در راستای حمایت از مشتریان داخلی مدیریت مجموعه ما این تصمیم را اتخاذ کردند. زیرا این سنگها نسبت به سنگهای دیگر از قیمت بالاتری برخوردار هستند و برای کمک به قدرت خرید مصرف کنندگان داخلی.
حال شاید این سوال مطرح شود که سود ما چه می شود؟ سود مجموعه ما از صادرات این سنگها است. مدیریت مجموعه ما هر کمکی برای حمایت از تولیدات داخلی و خریداران داخلی که بتوانند را انجام می دهند.
بنابراین بهترین فرصت برای شما خریداران گرامی فراهم شده است تا بتوانید بهترین خرید را داشته باشید. همکاران ما از لحظه انتخاب سنگ، با مشاوره رایگان در خدمت شما هستند.
بعلاوه، در زمان بارگیری و حتی نصب سنگها ما می توانیم به شما کمک کنیم. بهترین تیمهای نصب سنگ ایران با مجموعه ما همکاری می کنند. حتی این گروهها برای پروژه های خارجی نیز به کشورهای خارجی می روند. با خیال آسوده صفر تاصد کار را به ما بسپارید و از همکاری با حرفه ای ها لذت ببرید.

خرید سنگ اونیکس آبی

قیمت سنگ مرمر آبی

امروزه به دلیل توسعه در کشور از پروژه های زیادی برای خرید انواع سنگهای مرمر آبی با همکاران ما تماس می گیرند. از طرف دیگر صادرکنندگان زیادی نیز برای خرید این سنگها با مجموعه ما تماس می گیرند.
هدف اصلی مدیریت و همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز ارائه بهترین خدمات برای خریداران این سنگها است. همیشه تلاش می کنیم تا بهترین بسته بندی، سریعترین خدمات حمل و نقل  و بهترین تضمین ها را برای شما خریداران گرامی داشته باشیم.
لازم به ذکر است تمام سنگهای ما دارای 5 سال گارانتی است و در صورت بروز هر گونه مشکلی کاملا رایگان سنگها را برای شما تعویض می کنیم. همچنین، دائم در تلاش هستیم تا بهترین قیمتها را به شما پیشنهاد دهیم.

بازار خرید و فروش سنگهای مرمر

قیمت سنگ مرمر آبی

در بازار سنگهای ساختمانی ایران همیشه یک روند رایج وجود ندارد. شرایط دائم در حال تغییر است. برخی مواقع سرعت این تغییرات در بازار ساعتی می شود. حال تصور کنید در این شرایط تولید و فروش چقدر دشوار می شود.
متاسفانه مشکلات تورم، تحریم و نوسان نرخ ارز چندین سال است به شدت تاثیر منفی روی این بازار داشته است. امیدوار هستیم تا با یاری خداوند و همت مسئولین کشور این مشکلات هر چه زودتر حل شوند.
تولید کنندگان بیشترین آسیبها را در این شرایط می بینند. به خصوص زمانی که نرخ ارز نوسان پیدا می کند حتی اعلام قیمت به مشتریان خارجی نیز دشوار می شود.
به هر حال در هر شرایطی تمام همکاران بنده در بازرگانی سنگ شگفت انگیز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما