قیمت سنگ مرمر حرم

قیمت سنگ مرمر حرم کاملا به معدن و پاکی سنگ بستگی دارد. این سنگ زیبا اغلب مورد توجه کشورهای مسلمان است. زیرا در مساجد و مراکز مذهبی بسیار به کار می رود. یکی از مهمترین کاربردهای این سنگ در حرم امامان شیعه و امام زادگان در ایران است.

قیمت سنگ مرمر حرم

قیمت سنگ مرمر حرم

قیمت سنگ مرمر حرم

سنگ مرمر سبز حرم یک سنگ بسیار زیبا و آرامش بخش است. شخصا، یکی از علاقمندان به این سنگ زیبا هستم. البته به جز مرمر سبز حرم از مرمر سفید و نباتی نیز در اماکن مذهبی استفاده می شود.
ترکیب این سه سنگ در معماری آرامش عجیبی ایجاد می کند. زیرا هر سه سنگ قابلیت بک لایت بالایی دارند. همین قابلیت باعث می شود تا نور بیشتری در این اماکن جذب شود.
خوشبختانه معادن خوب و قوی در حال حاضر این سنگهای زیبا را تولید می کنند. معدن سنگ مرمر سبز حرم و بناتی در کرمان قرار دارد و معدن مرمر سفید در قروه قرار دارد.
همانطور که می دانید سنگ مرمر سفید قروه را به صورت رنگ شده نیز استفاده می کنند. معمولا سنگ مرمر سفید قروه را به رنگهای آبی، صورتی و سبز در می آورند که بسیار زیبا است.
از این سنگها در تمام نقاط داخل ساختمان می توان استفاده کرد به جز خارج ساختمان. به هیچ وجه از این سنگها نباید در معرض نور آفتاب قرار بگیرند. زیرا به سرع تغییر ظاهر می دهند و رنگ آنها تغییر می کند.

تولید سنگ مرمر حرم

قیمت سنگ مرمر حرم

تمام زیبایی سنگ مرمر حرم، همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید در رگه های این سنگ است. برخی داشتن رگه روی سنگهای مرمر را نقطه ضعف می دانند.
از طرف دیگر عده ای نیز معتقد هستند که این رگه ها باعث زیبایی این سنگها است. به هر حال ما به نظرات هر دو گروه احترام می گذاریم و اعتقاد داریم انتخاب سنگ کاملا سلیقه ای است.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بهترین تولید کنندگان این سنگها است. در کارخانه انواع سنگهای مرمر سبز حرم، سفید و نباتی در سورتهای مختلف تولید و فرآوری می شود.
یکی از برترین ویژگی های ما تولید این سنگها در ضخامتهای مختلف است. این ویژگی بسیار مورد توجه مشتریان خارجی این سنگها قرار می گیرد. اگر تجربه مذاکره با مشتریان خارجی را داشته باشید حتما می دانید که اغلب این خریداران به دنبال سنگهای ضخیم هستند.

فروش سنگ مرمر حرم

قیمت سنگ مرمر حرم

امروزه مشتریان سنگهای مرمر این سنگها را برای کاربردهای مختلفی خریداری می کنند. بخش بزرگی از این خریداران، صادرکنندگان این سنگها هستند.
صادرات این سنگها تقریبا به تمام کشورهای دنیا انجام می شود. به خصوص کشورهای همسایه ما، از خریداران جدی این سنگها هستند. زیرا این خرید برای آنها مزایای زیادی دارد.
در حالیکه اگر بخواهند این سنگها را از کشورهای دیگری تامین کنند باید هزینه های گزافی را فقط برای کرایه حمل این سنگها پرداخت کنند. گروه دوم این خریداران، انبوه سازان داخلی هستند. سازندگان این بناها معمولا برای جذب نور بیشتر برای محیط، اقدام به خرید انواع سنگهای مرمر می کنند.

خرید سنگ مرمر

قیمت سنگ مرمر حرم

بازرگانی سنگ شگفت انگیز انواع سورت های سنگ مرمر سبز حرم، سفید و نباتی را تولید و عرضه می کند. تجربه تولید این سنگها در طی سالهای گذشته باعث شده است تا سلیقه مشتریان را بشناسیم.
عده زیادی از مشتریان این سنگها را به صورت اسلب برای نصب روی دیوار خریداری می کنند. بخش دیگری نیز این سنگها را برای کفپوش استفاده می کنند.
در این بین سلیقه مشتریان برای خرید سنگ کفپوش مرمر سفید بیشتر روی مرمر سفید یزد بوک مچ است. برای نصب روی دیوار نیز بیشتر سنگهای مرمر سبز حرم و سفید کرمان به فروش می رسد.
تیم فروش مجموعه ما آماده ارائه مشاوره رایگان و ثبت سفارشات شما عزیزان است. لطفا با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما