قیمت سنگ مرمر درجه یک

قیمت سنگ مرمر درجه یک چقدر بالاتر از سورتهای دیگر است. شما به دنبال خرید چه نوع سنگ مرمری هستید؟ سوال مهم بعدی این است که سنگ مرمر را برای کجا میخواهید استفاده کنید؟

خرید سنگ اسلب مرمر

قیمت سنگ مرمر درجه یک

سنگ مرمر مناسب شما چیست

سنگهای مرمر (اونیکس) یکی از مهمترین سنگهای ساختمانی در ایران و جهان هستند. هیچ کشوری در دنیا تنوع سنگهای ساختمانی مرمر را مانند ایران ندارد. از این لحاظ در رتبه اول در دنیا هستیم.
اما متاسفانه از لحاظ مارکتینگ و فروش به هیچ وجه وضعیت خوبی نداریم. این سنگها مشتریان بسیار زیادی دردنیا دارند و تقریبا بیش از نیمی از کشورهای دنیا امکان خرید این سنگها را به صورت عمده دارند.
مشتریان زیادی در سارسر دنیا با توجه به اختلاف قیمتی که بین کشور ما و سایر کشورها وجود دارد بازارهای فوق العاده ای برای فروش سنگهای مرمر هستند.
در راستای همین اصل اساسی بازرگانی سنگ شگفت انگیز از بزرگترین صادرکنندگان انواع سنگهای مرمر به کشورهای مختلف دنیا بوده است. کرایه حمل مناسب برای حمل سنگهای ایران به کشورهای آسیایی سبب شده است تا این کشورها از بهترین مقاصد صادراتی در ایران باشد.
البته قصد نداشتیم تا درباره صادرات این سنگها در این قسمت توضیح دهیم. اما ناخواسته به طرف این موضوع رفتیم. اگر در ادامه این متن نیز همراه ما باشید پیرامون این موضوع بیشتر توضیح می دهیم.

مشتریان سنگ مرمر درجه یک

فروش استثنایی اسلب اونیکس ساختمانی

تقریبا در قسمت قبل کمی پیرامون خریداران سنگهای مرمر توضیح دادیم. این سنگ جذاب مشتریان بالقوه زیادی در دنیا دارد که ما باید آنها را تبدیل به مشتری بالفعل کنیم.
شاید شما نیز بدانید، در این راه سختیهای زیادی وجود دارد. قطعا، شما باید برای بالاتر بردن نرخ صادرات در کشورتان زحمات زیادی را متحمل شوید. دوستان و همکاران بنده در بازرگانی سنگ شگفت انگیز این سختی ها را به جان خریدیم تا بتوانیم، نقشی هر چند کوچک بازی کنیم.
قطعا، نتوانستیم آنطور که باید تلاش کنیم. اما تمام سعی و همت خود را به کار بستیم تا کاری بزرگ کنیم. امیدوار هستیم تا حداقل نسلهای آینده دراین صنعت بتوانند این راه دشوار را طی کنند.
به هر حال تاکنون، بازرگانی سنگ شگفت انگیز موفق به صادرات انواع سنگهای گرانیت، مرمریت و سنگهای مرمر به نقاط مختلف دنیا شده است. مقصد اغلب محصولات ما کشورهای همسایه است.
زیرا در این کشورها واردکنندگان و مشتریان زیادی آمادگی خرید انواع سنگهای ما را دارند. می توانیم ادعا کنیم با ورود به این بازارها اتفاقات مبارکی برای اقتصاد کشورمان ایجاد می شود.

تجارت سنگهای مرمر ساختمانی

خرید سنگ اونیکس دودی اسلب

موضوع فروش عمده این سنگها و تجارت کلان سنگهای ساختمانی یک موضوع بسیار شیرین و جذاب است. مشتریان و واردکنندگان زیادی در سراسر دنیا علاقمند هستند تا واردات گسترده ای داشته باشند.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز با مدیریت مدرن و استفاده از تکنولوژی روز در تولید و عرضع انواع سنگهای مرمر یک فرصت بزرگ برای این خریداران است. همه تلاش خودمان را انجام می دهیم تا بهترین باشیم.
بعلاوه، در مجموعه ما بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران نیز حضور دارند. تمام این افراد از متخصصین باتجربه بازار انتخاب شده اند و همه دارای سوابق درخشانی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما