قیمت سنگ مرمر صادراتی

قیمت سنگ مرمر صادراتی در ایران بسیار مختلف است. زیرا این سنگها از معادن مختلف و با کیفیتهای گوناگونی استخراج و تولید می شوند. طبیعتا، شما می توانید با قیمتهای مختلفی این سنگها را خریداری کنید.

قیمت سنگ مرمر صادراتی

قیمت سنگ مرمر صادراتی

قیمت سنگ مرمر صادراتی

تمام تولید کنندگان سنگهای مرمر (اونیکس) در دنیا قطعا برای یکبار نیز شده، نام مرمر ایرانی را شنیده اند. تقریبا تمام واردکنندگان سنگهای مرمر در دنیا بیشتر سنگهای مرمر ایرانی را به خوبی می شناسند.
در حقیقت سنگهای مرمر ایرانی بهترین سنگهای مرمر در دنیا هستند. ایران بزرگترین تولید کننده سنگهای مرمر در بازارهای جهانی سنگهای ساختمانی است.
کیفیت این سنگها در دنیا بی نظیر است و بزرگترین کشورهای تولید کننده سنگهای ساختمانی نیز توان رقابت با سنگهای مرمر ایرانی را ندارند. البته در ادامه توضیح می دهیم که این کشورها چگونه و از چه طریقی در حال رقابت با ایران هستند.
بیزنس نیز کاملا شبیه به میدان جنگ است. وقتی که در نبرد رو در رو حریف دشمن نمی شوی از تدابیر مختلف برای حمله استفاده می کنند. اتفاقی که متاسفانه بر علیه ایران در بازارهای جهانی سنگ مرمر افتاده است. بسیاری از همکاران ما بر این باور هستند که حتی در بازارهای امروز نیز تولیدات فعلی ما پاسخگوی نیازهای ما است.
اما غافل از این موضوع هستند که بازی عوض شده است. اغلب کشورهای تولید کننده از طرق دیگری در حال سود کردن هستند که ما به هیچ وجه قصد نداریم این موفقیتها را باور کنیم.

فروش سنگ مرمر صادراتی

فروش سنگ مرمر چکی؟

تولید سنگ مرمر صادراتی به دو روش انجام می شود. در روش اول ما بر اساس استاندارد خاصی انواع سنگهای مرمر را به صورت اسلب تولید می کنیم.
سپس مشتری برای خرید به کارخانه مراجعه می کند و بعد از تایید سنگهای مورد نیازش را خریداری می کند. اما در روش دوم مشتری سایز خاصی را نیاز دارد و بر اساس آن به مجموعه ما مراجعه می کند و بعد از توافق روی قیمت درخواست تولید این سنگها را می دهد.
کار هر تولید کننده ای در روش اول ساده تر است. ولی در روش دوم تا سنگها طبق نیاز مشتریان نباشد فروش، اتفاق نمی افتد. بخش بزرگی از فروشها در مجموعه ما به روش دوم است.
تامین و تولید سفارشات مشتریان چالش هایی دارد که هر تولیدکننده ای زیر بار این سفارش ها نمی رود. مساله مهم بعدی، موضوع بسته بندی سفارشات صادراتی است.
اگر سفارش برای کشورهای اروپایی باشد بسته بندی موضوع بسیار حساسی است. کشورهای اتحادیه اروپا روی این موضوع بسیار حساس هستند و اگر بسته بندی این سنگها طبق استانداردهای آنها نباشد، مشکلات زیادی ایجاد می شود.

پذیرش سفارشات صادراتی

قیمت سنگ مرمر حرم

بعد از پشت سر گذاشتن دوران شیوع ویروس کرونا، خوشبختانه صادرات سنگهای مرمر مجدد از سر گرفته شد. متاسفانه در دوران کرونا، مشتریان صادراتی به دلیل محدودیت های ایجاد شده امکان سفر نداشتند.
از طرف دیگر اغلب تلاشها برای قانع کردن مشتریان جدید در تماس های تصویری معمولا ناکام می ماند. اما خوشبختانه مشتریان قدیمی به دلیل شناختی که داشتند خرید می کردند.
به هر حال آن دوران سیاه را پشت سر گذاشتیم و دوباره مشتریان می توانند به صورت حضوری کارخانه را ببینند. این امتیاز بزرگی برای خریداران این سنگها است.
بعلاوه، می توانند از نزدیک خط تولید و بسته بندی سفارشات خود را مشاهده کنند و بسیاری از سوالات خود را بپرسند. خریداران سنگهای مرمر معمولا به دنبال خدمات خوب هستند.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز این خدمات را برای شما و مشتریان شما فراهم می کند. تمام سفارشات صادراتی خود را به ما بسپارید و بدون نگرانی و با بالاترین کیفیت ممکن سفارشات خود را دریافت کنید.

بهترین تامین کننده سنگهای مرمر در ایران

خرید و فروش سنگ اونیکس

بازرگانی سنگ شگفت انگیز با بیش از ۲۰ سال تجربه آماده تولید و تامین تمام سفارشات صادراتی سنگهای مرمر شما است. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با دپارتمان مجموعه ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما