قیمت سنگ مرمر عسلی

قیمت سنگ مرمر عسلی بدون شک در سورت های مختلف متفاوت است. شاید شما نیز به دنبال خرید و یا تامین سنگ مرمر عسلی باشید. پیشنهاد می کنم حتما تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

قیمت سنگ مرمر عسلی

قیمت سنگ مرمر عسلی

قیمت سنگ مرمر عسلی

سنگهای مرمر (اونیکس) از بهترین و زیباترین انواع سنگهای ساختمانی در ایران و جهان هستند. زیبایی برخی از این سنگها واقعا حیرت برانگیز است و نظر هر بیننده ای را تا ساعتها به خود جلب می کند.
ایران به جرات می توان ادعا کرد برترین تولید کننده سنگهای مرمر در دنیا است. زیرا تمام سنگهای ایرانی را هرگز نمی توان در هیچ کشور دیگری پیدا کرد.
البته کشورهای افغانستان و پاکستان نیز دارای معادن سنگهای مرمر هستند اما تفاوت بین سنگهای آنها و مرمر ایرانی، تفاوت از زمین تا آسنام است. پاکستان تولید کننده سنگهای مرمر سبز رنگ است که در مقایسه با سنگهای مرمر ایرانی بسیار گرانتر است.
افغانستان نیز تولیدکننده سنگ مرمر صورتی است اما کیفیت سنگهای مرمر نقده در کشور ما، در مقایسه با مرمر افغانی بسیار بالا است. از طرف دیگر کشورهایی نظیر هند و چین که همسایگان افغانستان و پاکستان هستند از بزرگترین واردکنندگان سنگهای مرمر در دنیا هستند.
این کشورها بسیار بیشتر از سایر کشورها در دنیا از سنگهای مرمر در بناهای خود استفاده می کنند. اجازه دهدید برگردیم به سنگهای مرمر ایرانی که تعداد آنها کم نیست.
خوشبختانه، با تمام شدن یک معدن سنگ مرمر در ایران به سرعت ده معدن دیگر بازگشایی می شوند و این یک فرصت بی نظیر برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع سنگهای مرمر در ایران است.

فروش سنگ مرمر عسلی

قیمت سنگ مرمر عسلی

شاید برای شما هم جالب باشد که در مورد بازار سنگهای مرمر به خصوص سنگ مرمر عسلی بیشتر بدانید. سنگ مرمر عسلی یکی از زیباترین سنگهای مرمر است که اغلب مورد توجه خریداران خارجی قرار می گیرد.
این سنگ زیبا با توجه به قیمتی که دارد جزو سنگهای دارای قیمت متعادل در بازار است. یعنی نه قیمت بالایی دارد و نه قیمت ارزانی دارد. در حقیقت سنگ مرمر عسلی یکی از بهترین بک لایت ها را در بین سنگهای مرمر در بازار سنگهای ساختمانی در ایران دارد.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر عسلی است. در مجموعه ما این سنگ در تم رنگهای روشن و تیره تولید و فراوری می شود.
اغلب، عرضه این سنگ به صورت اسلب است. صادرات این سنگ نیز در مجموعه ما بیش از ۱۰ سال است که در جریان است. ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که بازار فروش صادراتی این سنگ چطور است؟ بسیاری از کشورهای همسایه ایران خواستار خرید این سنگها به صورت عمده هستند.

صادرات سنگ مرمر عسلی

قیمت سنگ مرمر عسلی

فکر می کنم حلقه گمشده در اقتصاد کشور ما صادرات است. مهم نیست چه چیزی را صادرات می کنیم. بلکه بسیار مهم است کالاهای با کیفیت تولید شده داخلی را صادرات کنیم.
سنگهای مرمر یکی از بهترین کالاها برای صادرات هستند. زیرا این سنگها یکی از مهمترین مصالح ساختمانی در ایران و جهان هستند. خبر خوب این است که در تمام کشورهای همسایه ما نیز به شدت به این سنگها نیاز دارند و جزو مهترین مصالح مورد نیاز آنها است.

خرید و فروش سنگ مرمر

قیمت سنگ مرمر عسلی

ویژگی مهم سنگهای مرمر این است که هم در بازارهای داخلی و هم در بازارهای بین المللی شناخته شده و خریدار دارند. اغلب کشورهای اروپایی تمایل دارند تا سنگهای مرمر ایرانی را خریداری کنند.
متاسفانه تحریم های ظالمانه خزانه داری امریکا بر علیه کشور و باعث شده است تا این کشورها از افغانستان و پاکستان این سنگها را خریداری کنند. در حالیکه این کشورها به هیچ وجه تنوع سنگهای مرمر ایرانی را ندارند.
قسمت اعظم صادرات سنگهای مرمر ایرانی به کشورهای همسایه ایران صورت می گیرد. اگر مشتری صادراتی برای انواع سنگهای مرمر دارید حتما با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.
با بهترین قیمتها و کیفیتها در خدمت شما هستیم. لطفا در بخش نظرات خوانندگان، نظرات ارزشمند خودتان را با ما مطرح کنید. همچنین، اگر این مطلب را دوست داشتید لطفا با دوستان و همکارن خودتان نیز به اشتراک گذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما